Η ΑΙ στην υπηρεσία των ταξιδιωτών για τις αποζημιώσεις

Κάθε χρόνο περίπου 7,2 εκατομμύρια πτήσεις – σε όλο τον κόσμο – παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα και μέχρι το 2042 ο αριθμός αυτός θα ανέλθει στα 20 εκατ.

Σύμφωνα με υπολογισμούς ο αριθμός των επιβατών που δικαιούνται αποζημίωση λόγω καθυστέρησης ή ματαίωσης της πτήσης τους θα ξεπεράσει τα 11 εκατ. παγκοσμίως. Στο μεταξύ η διαδικασία διεκδίκησης αποζημίωσης είναι σύνθετη και πολλοί είναι οι επιβάτες που απογοητεύονται όταν το αίτημά τους απορριφθεί ή όταν γνωρίζουν ότι θα περιμένουν καιρό. Σύμφωνα με την εταιρεία AirHelp που δραστηριοποιείται με υψηλή εξειδίκευση στα δικαιώματα επιβατών αεροπορικών μεταφορών, η μέση αποζημίωση ανέρχεται στα 350 ευρώ, ενώ η δαπάνη για δικηγόρο συχνά είναι υψηλότερη από την αποζημίωση.

Σήμερα, η AirHelp πρωτοπορεί και κάνει ευκολότερη τη διαδικασία λήψης αποζημίωσης κατασκευάζοντας bots με νομικές γνώσεις.

Τα bots μπορούν να:

  • ελέγχουν ταξιδιωτικά έγγραφα
  • κάνουν νομική αξιολόγηση
  • αναλύουν σε δευτερόλεπτα εάν ο επιβάτης δικαιούται αποζημίωση

Έχοντας στη διάθεσή τους χιλιάδες προηγούμενες υποθέσεις, τα bots έχουν τη δυνατότητα και ταυτόχρονα τα δεδομένα να επεξεργάζονται αυτόματα αιτήματα αποζημίωσης, προτείνοντας την καλύτερη πιθανή λύση. Ο χρόνος που χρειάζονται… περίπου ένα δευτερόλεπτο! Στη συνέχεια τα αιτήματα επεξεργάζονται και από δεύτερο bot, τα οποία με πρόσβαση σε επιτυχημένα αιτήματα για αποζημίωση από 30 χώρες σε όλον τον κόσμο, μπορούν να «δουν» πόσο ένα αίτημα είναι επιτυχημένο σε πραγματικό χρόνο.

Με πληροφορίες από το sepe.gr

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*