Οι άνθρωποι της Generali υποδέχονται μια νέα εποχή

Σε κλίμα ενθουσιασμού για την επιτυχή ολοκλήρωση του τριετούς στρατηγικού πλάνου της Generali πραγματοποιήθηκε, πρόσφατα, η ετήσια εκδήλωση ενημέρωσης προσωπικού της εταιρείας, στο Plaza Resort Hotel.

Οι 250 εργαζόμενοι της εταιρείας από Αθήνα και Θεσσαλονίκη, έδωσαν το «παρών» προκειμένου να κάνουν τον απολογισμό του 2018 αλλά και να ενημερωθούν για τις εξελίξεις και τους στόχους της επόμενης τριετίας.

Οι πυλώνες της νέας στρατηγικής

Την εκδήλωση άνοιξε ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Πάνος Δημητρίου, ο οποίος παρουσίασε τα εξαιρετικά οικονομικά και ποιοτικά αποτελέσματα του 2018. Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Generali κατάφερε να αυξήσει για άλλη μια φορά το μερίδιο αγοράς της φτάνοντας στο 5,5% και καταγράφοντας 208 εκ. εγγεγραμμένα ασφάλιστρα. Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης σε συνδυασμό με την υγιή ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου μας, θέτει τις βάσεις ώστε να υλοποιήσουμε τον στρατηγικό μας στόχο, να αποτελέσουμε έναν δια βίου εταίρο για τους ασφαλισμένους μας. Έχουμε τη γνώση, και διαθέτουμε το ένστικτο για να αποτελούμε τον Lifetime Partner των Συνεργατών μας και των Ασφαλισμένων», τόνισε ο κ. Δημητρίου.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στους βασικούς πυλώνες του νέου στρατηγικού πλάνου #Generali2021, το οποίο βασίζεται στην Κερδοφορία, τη Χρηματοοικονομική Βελτιστοποίηση, τον Ψηφιακό σχεδιασμό και την Καινοτομία. «Επί 15 χρόνια, σημειώνουμε, σταθερά, θετικό ρυθμό ανάπτυξης. Επίσης, έχουμε καταφέρει, ακόμη και παρά τις σημαντικές ζημιές της οποίες επωμίστηκε ο κλάδος τα τελευταία χρόνια λόγω των φυσικών καταστροφών, να καταγράψουμε ανοδική πορεία, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία μας. Τώρα, στοχεύουμε στο όνειρο, οδηγώντας τις εξελίξεις στην αγορά και την ψηφιακή μεταμόρφωση της ασφάλισης».

 

 

Το ψηφιακό μέλλον της Generali είναι εδώ

Την σκυτάλη πήραν τα μέλη του Management Team της Generali, Γεώργιος Ζερβουδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων, Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager, Μαρία Λαμπροπούλου, Διευθύντρια Marketing και Επικοινωνίας και ο Ηλίας Ρήγας, Chief Financial Officer. παρουσιάζοντας τα έργα που υλοποιήθηκαν μέσα στο 2018, με στόχο τη συνολική αναβάθμιση της εμπειρίας εξυπηρέτησης τόσο των συνεργατών όσο και των ασφαλισμένων που εμπιστεύονται την Generali: «Οραματιζόμαστε μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών και των συνεργατών μας που θα μας επιτρέψει να είμαστε δίπλα τους, παρέχοντάς τους υπηρεσίες που θα βελτιώνουν τη ζωή τους καθημερινά. τόνισε ο κ. Παναγιώτης Βασιλόπουλος.

Στους τρόπους με τους οποίους η Generali παράγει καινοτομία, έχοντας ως επίκεντρο πάντα τον πελάτη, αναφέρθηκε η κα Λαμπροπούλου: «Ενώνουμε τις δυνάμεις μας με leaders της τεχνολογίας και ενσωματώνουμε λύσεις Artificial Intelligence στις εργασίες μας, ψηφιοποιούμε άλλοτε χρονοβόρες, γραφειοκρατικές διαδικασίες και δημιουργούμε εξατομικευμένες λύσεις insurtech, με οδηγό πάντα την πολύτιμη ανατροφοδότηση των πελατών και συνεργατών μας, μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών ερευνών -NPS.».

Ενώ, ο κ. Ζερβουδάκης υπογράμμισε το σημαντικό ρόλο των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στο στρατηγικό πλάνο της Generali λέγοντας: «Για εμάς οι συνεργάτες μας είναι ο αναπόσπαστος κρίκος της εμπειρίας εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων μας. Η Generali είναι ο μόνος Όμιλος που έχει εντάξει τόσο ξεκάθαρα την ανάπτυξη των ανθρωποκεντρικών δικτύων πωλήσεων στο στρατηγικό της σχεδιασμό. Επενδύουμε στη σχέση εμπιστοσύνης και ενισχύουμε το δικό τους ρόλο, αναβαθμίζοντας τα προϊόντας μας με ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες με στόχο το άριστο after sales service των πελατών».

Οι άνθρωποι στο επίκεντρο

Βασική παράμετρο προς την επίτευξη των εταιρικών στόχων αποτελεί η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της Generali. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 65% του δυναμικού έχει συμμετάσχει ήδη σε κάποια εκπαιδευτική δράση, ενώ συνολικά έχουν ολοκληρωθεί 4000 ώρες εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα της συνεχούς επένδυσης της Generali στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού για την παραγωγή καινοτομίας είναι και η ομάδα Robotics, η οποία αποτελείται από εργαζόμενους σε διαφορετικά Τμήματα της εταιρείας. Στόχος της είναι η αξιοποίηση της τεχνολογίας και ειδικότερα της ρομποτικής, για την καταγραφή και την αυτοματοποίηση διαδικασιών, ώστε να εκτελούνται ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά.

Στην ομάδα robotics αναφέρθηκε ο κ. Ηλίας Ρήγας: «Στην Generali επενδύουμε συνεχώς στην καινοτομία και τις ψηφιακές λύσεις για την επίτευξη των στόχων μας. Οι άνθρωποι της Generali αναπτύσσουν συνεχώς την τεχνογνωσία τους, προκειμένου να σχεδιάσουμε αποτελεσματικές λύσεις. Στο μέλλον θα ενισχύσουμε αυτήν την πολιτική δημιουργώντας επαγγελματικές ευκαιρίες και δίνοντας την ευκαιρία στην ανάπτυξη ταλέντων εντός του οργανισμού».

Από την κοινότητα για την κοινότητα

Μέρος της εκδήλωσης ήταν αφιερωμένο σε ένα θετικό μήνυμα προσφοράς και αλληλεγγύη, όπου, ως μέλη μιας ευρύτερης κοινότητας, η ομάδα της Generali συμμετείχε στην συναρμολόγηση 25 αναπηρικών αμαξιδίων. Την σημαντική αυτή προσφορά αγάπης, δέχτηκαν ως δωρεά οι: «Σύλλογοw Ατόμων με Σκλήρυνση κατά Πλάκας», «Πανελλήνιος Σύλλογος Παραπληγικών» και η «Μονάδα Ανακουφιστικής Φροντίδας, Γαλιλαία».

Η ημέρα έκλεισε με το καλωσόρισμα των 19 νέων συναδέρφων που προστέθηκαν στο δυναμικό της Generali κατά το 2018, αλλά και στην αναγνώριση των Συναδέλφων που συμπλήρωσαν τα 20 και 30 χρόνια συνεργασίας με την εταιρία!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*