Πώς προσεγγίζουν πελάτες οι ασφαλιστικές ;

της Ελενας Ερμείδου

«Ανάπτυξη με προσωπική επαφή» απαντά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ευρωπαϊκής Πίστης Χρήστος Γεωργακόπουλος, γνωρίζοντας πολύ καλά την συνταγή επιτυχίας. Ολες οι ενέργειες προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό γίνονται για να βοηθήσουν και να υποστηρίξουν τα Δίκτυα να προσεγγίσουν πελάτες.

Πράγματι ότι αλλαγές και να γίνουν, όσα ανθρωπόμορφα μηχανήματα και αν βγουν στους δρόμους, όσες πρωτοποριακές ιδέες και αν ξεπεταχτούν, όσες startups και αν ρίξουν τις ιδέες τους, όσος ντόρος και να γίνει, αποδεικνύεται ότι η επιτυχία στις ασφαλιστικές φέρει την υπογραφή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών.

Οσος λόγος και αν γίνεται είναι για να γίνεται και να περνάμε το χρόνο μας και για ανακυκλωνόμαστε. Τα ρομπότ δεν υποκαθιστούν τον άνθρωπο, δεν έχουν κρίση, προγραμματίζονται και αυτό σημαίνει υπάρχει ένα όριο στην χρήση τους. Θέλουν οι κατασκευαστές λογισμικού και οι μεγάλες βιομηχανίες τεχνολογίας να πωλήσουν και να βγάλουν χρήμα. Θέλει, όμως και ο ασφαλιστικός κλάδος να βγάλει χρήμα, και χωρίς ανθρώπους τα πράγματα μπορεί να γίνουν επικίνδυνα, μην αγνοούμε και τις προειδοποιήσεις για τα κατασκευαστικά λάθη!

Οι καινοτόμες ιδέες χωρίς σχέδιο, τα startups και όλα τα ups, τα περισσότερα είναι για τα χαρτιά και τα συρτάρια, λίγα χρηματοδοτούνται και λιγότερα εφαρμόζονται στην αγορά. Χρειάζεται λίγη σύνεση. Εύκολα ιδέες υπάρχουν, εύκολα χρήμα δεν υπάρχει. Η αγορά τα ρυθμίζει όλα αυτά.

Οσο για την καινοτομία, έχουμε αναρωτηθεί αρκετές φορές από αυτή την στήλη, πώς ορίζεται η καινοτομία. Ισως η λέξη πρωτοπορία να αρμόζει καλύτερα. Αν πιάσουμε τώρα τα insurtech, έχουν μπει στην ζωή της ασφαλιστικής αγοράς, αλλά με όσους μιλάμε μας λένε για πολύ συγκεκριμένα πράγματα και στην λιανική.

Ναι μεν είμαστε στην  “καρδιά” της 4ης βιομηχανικής επανάστασης αλλά πρέπει να βλέπουμε και μπροστά μας, τι ανάγκες έχουμε.

Η σημερινή μελέτη που έδωσε στην δημοσιότητα η ΕΑΕΕ δείχνει ξεκάθαρα την αξία των ανθρώπων, των Δικτύων Διαμεσολάβησης για τις ασφαλιστικές. Στο 53% το μερίδιο των Δικτύων στις Ασφαλίσεις, Ζωής, Υγείας και Ατυχημάτων το 2018, στο 36,2% οι τράπεζες και οι άμεσες πωλήσεις στο 10,3%. Κάτι λένε όλα αυτά.

Η επιτυχής προσέγγιση όπως είπε χτες ο Στέφανος Βερζοβίτης,  Μέλος Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών όλες οι ενέργειες που κάνει η εταιρία για την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού στόχο έχουν να ενισχύσουν το κανάλι διανομής που είναι άνθρωποι και μόνο. «Να προσεγγίσουμε με επιτυχία τις ανάγκες των γενεών».

 

 

One comment

  1. Ρε σεις ξυπνητήρια, μέσα σε πόσα λίγα χρόνια οι direct Πωλήσεις έφτασαν το 10% μερίδιο και ποιο είναι οτ μέσο ετήσιο growth σε αντιδιαστολή του growth από τα άλλα δίκτυα διαμεσολάβησης;;;
    Κάντε καμια σοβαρή ανάλυση, γιαλατζί αναλυτές…με το επίπεδο των ασφαλιστών στην ελλάδα, είναι θέμα χρόνου οι direct/Internet Πωλήσεις να έχουνε μερίδιο 20-25% σε 4-5 χρόνια….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*