Τα νέα σχέδια της Κομισιόν για τα αυτοκίνητα

Νέα γραμμή ορίζει η ΕΕ για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ανεβάζει τον πήχυ για την μείωση των εκπομπών του θερμοκηπίου. Οπερ, σημαίνει αλλαγές στις διαδικασίες κατασκευής  Στα νέα σχέδια της Κομισιόν για όποιον”σκοντάψει στα εμπόδια”και οι επιβολές προστίμων. Στην αρμοδιότητα της, το που θα πηγαίνουν τα χρήματα που θα εισπράττει από τα πρόστιμα.

της Ελενας Ερμείδου

Ειδικότερα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο το οποίο έχει δώσει ανεπίσημα την συγκατάθεση του συμφώνησαν να τεθούν πιο φιλόδοξοι στόχοι για τη μείωση εκπομπών από νέα αυτοκίνητα μέχρι το 2030. Οι στόχοι του ΕΚ και του Συμβουλίου ξεπερνούν τους ήδη φιλόδοξους στόχους της ΕΕ, ανεβάζοντας το πήχυ κατά σχεδόν 8 ποσοστιαίες μονάδες, στο 37,5%, σε σύγκριση με το 30% που πρότεινε η Κομισιόν.

Η νέα νομοθεσία θέτει επίσης στόχο μείωσης εκπομπών για τα νέα ημιφορτηγά στο 31% μέχρι το 2030.

Οι κατασκευαστές των οποίων ο μέσος όρος εκπομπών θα υπερβαίνει τα όρια αυτά θα είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν  τέλη ρύπανσης.

Μέχρι το 2023, η Ευρωπαϊκή Κομισιόν καλείται να εκτιμήσει αν αυτά τα ποσά θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση μιας δίκαιης μετάβασης στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών και για τη στήριξη της επαγγελματικής κατάρτισης των εργαζόμενων στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*