Νέοι δρόμοι στην ασφάλιση: Πώς τα social media μπορούν να συνδράμουν στον καθορισμό των ασφαλίστρων

Το Γραφείο Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών της Νέας Υόρκης (NYFS) δημοσίευσε εγκύκλιο με την οποία δίνεται η δυνατότητα στους ασφαλιστές ζωής να χρησιμοποιούν δεδομένα από τα social media προκειμένου να καθορίζουν τα ασφάλιστρα των πελατών τους.Οι ειδικοί αναφέρουν ότι η πρακτική αυτή δεν θα περιοριστεί στα σύνορα των ΗΠΑ. Η νέα εγκύκλιος – οδηγός ορίζει πως οι εταιρείες θα μπορούν στο εξής να χρησιμοποιούν δεδομένα από «μη παραδοσιακές» πηγές, παρόλο που οι ασφαλιστές θα πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι οι πληροφορίες δεν θα οδηγούν σε άδικες διακρίσεις έναντι συγκεκριμένων προστατευόμενων ομάδων:

Οι ασφαλιστές δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούν εξωτερικές πηγές δεδομένων, αλγορίθμους ή μοντέλα πρόβλεψης για σκοπούς underwriting ή rating, εκτός εάν θα είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η πηγή των δεδομένων δεν χρησιμοποιεί και δεν βασίζεται με κανέναν τρόπο στη φυλή, το χρώμα, την πίστη, την εθνική προέλευση κάποιου. Ή εάν το πρόσωπο στο οποίο επικεντρώνεται η έρευνα αποτελεί θύμα ενδοοικογενειακής βίας, ή έχει συγκεκριμένο σεξουαλικό προσανατολισμό. Η χρήση των social media  από τις ασφαλιστικές εταιρείες έχει αποτελέσει θέμα συζήτησης εδώ και χρόνια, παρόλο που υπάρχει ελάχιστη νομική καθοδήγηση σχετικά με τα δικαιώματα όσον αφορά στο ιδιωτικό απόρρητο στις αναρτήσεις μας στο διαδίκτυο.

Η κ. Maria T. Vullo, επικεφαλής του NYFS, επιχειρεί θεσπίσει ορισμένους βασικούς κανόνες επ’ αυτού, έπειτα από μια 18μηνη έρευνα που συγκέντρωσε πληροφορίες από 160 ασφαλιστές ζωής σχετικά με τις πρακτικές τους.

Με πληροφορίες από το Forbes

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*