Η AIG φημίζεται για τις άμεσες & δίκαιες αποζημιώσεις που καταβάλλει

συνέντευξη στον Γιάννη Βερμισσώ, Insurance-EEA

H AIG θα συνεχίσει να καινοτομεί και να προσφέρει προϊόντα, υπεραξία, και τη δική της διακριτή ασφαλιστική πρόταση στην ελληνική αγορά. Πρωτοστατεί στις καινοτομίες, ξεχωρίζει στην εξυπηρέτηση των πελατών, με ταχύτητα και αμεσότητα στις αποζημιώσεις, έχει προϊοντική ευελιξία, στηρίζει το ανθρώπινο δυναμικό και επενδύει σε αυτό, και συνεχίζει τη μεγάλη, στηριγμένη σε αρχές,  παράδοσή της στην ελληνική αγορά. Για τη εταιρία, τη δυναμική της, τα όσα έως σήμερα έχει δομήσει καθώς και τα άμεσα μελλοντικά της σχέδια μιλά στο insurance-eea η κυρία Σωτηρία Μαράκη Head of Distribution AIG Greece.

  • Προσδιορίζει ότι: όραμα της εταιρίας είναι να γίνει η ασφαλιστική εταιρία με τη μεγαλύτερη αξία για τους συνεργάτες, τους ασφαλισμένους, τους υπαλλήλους αλλά και την αγορά στο σύνολό της
  • Τονίζει πώς : βασικό μέλημά μας είναι να εμπνέουμε εμπιστοσύνη στους ασφαλισμένους και συνεργάτες μας.
  • Αναδεικνύει ότι:  στόχος της AIG είναι να μεγαλώσουμε, δίχως να θέσουμε σε κίνδυνο τα συμφέροντα των ασφαλισμένων μας, προωθώντας καινοτόμα προϊόντα και βασιζόμενοι στο ορθολογικό underwriting.
  • Ενημερώνει  επιδιώκοντας να παρουσιάσει τη δυναμική της εταιρίας, πώς 70% των εισηγμένων επιχειρήσεων στο Χρηματιστήριο Αθηνών είναι ασφαλισμένες στην AIG.

-Ποια είναι τα σχέδιά σας για το 2019; Η AIG θα συνεχίσει και το 2019 να εστιάζει στη βιώσιμη κερδοφορία, την πελατοκεντρική προσέγγιση, τη λειτουργική απόδοση, την κανονιστική συμμόρφωση και τους ανθρώπους της, με όραμα να γίνει η ασφαλιστική εταιρία με τη μεγαλύτερη αξία για τους συνεργάτες, τους ασφαλισμένους, τους υπαλλήλους αλλά και την αγορά στο σύνολό της. Μια από τις βασικές στρατηγικές μας το 2019 είναι η εναρμόνισή μας με τον Νόμο 4583/2018 ο οποίος αποτελεί ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της οδηγίας 2016/97/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με τη Διανομή των Ασφαλιστικών Προϊόντων.

-Πιο συγκεκριμένα που εστιάζετε; Στις σχέσεις με το δίκτυο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μας και έχοντας ως στόχο την πιο αποδοτική και γρήγορη εξυπηρέτηση τους, επενδύουμε στη βελτίωση των συστημάτων μας και των λειτουργικών μας διαδικασιών, κάνοντας παράλληλα τις απαραίτητες αλλαγές στη δομή και λειτουργία μας. Ταυτόχρονα, θα συνεχίσουμε να είμαστε διαρκώς στο πλευρό των συνεργατών μας σε όλη τη χώρα μέσα από σεμινάρια, εκπαιδεύσεις και παρουσιάσεις χτίζοντας μακροχρόνιες σχέσεις που βασίζονται τόσο στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, όσο και στην αξιοπιστία της εταιρίας μας.

-Που αποβλέπει η προσήλωσή σας αυτή; Στόχος μας είναι να μεγαλώσουμε, δίχως να θέσουμε σε κίνδυνο τα συμφέροντα των ασφαλισμένων μας, προωθώντας καινοτόμα προϊόντα και βασιζόμενοι στο ορθολογικό underwriting.

-Ποια στοιχεία θα ξεχωρίζατε ως πλεονεκτήματα της AIG στην ελληνική αγορά ιδιωτικής ασφάλισης. Που θεωρείτε ότι υπερέχετε; H AIG είναι μία εταιρία που ανέκαθεν καινοτομούσε στην ασφαλιστική αγορά.  Για τις επιχειρήσεις διαθέτει μια ευρεία σειρά προϊόντων για τους κλάδους των χρηματικών απωλειών, αστικής και επαγγελματικής ευθύνης, περιουσίας και μεταφορών. Έχοντας συνδυάσει το όνομά της με την καινοτομία, η AIG ήταν η πρώτη εταιρία που παρείχε ασφαλιστικά προγράμματα στην ελληνική αγορά για ευθύνη στελεχών διοίκησης, ηλεκτρονικούς και διαδικτυακούς κινδύνους, περιβαλλοντική ευθύνη, ανάκληση προϊόντων καθώς και απαγωγή, εκβιασμό και λύτρα. Γι’ αυτό άλλωστε πάνω από το 70% των εισηγμένων επιχειρήσεων στο Χρηματιστήριο Αθηνών είναι ασφαλισμένες στην AIG.

-Απευθύνεστε με τις καινοτομίες σας ειδικά στο επιχειρηματικό κοινό; Τα καινοτόμα προϊόντα της AIG δεν περιορίζονται στον τομέα των επιχειρηματικών κινδύνων αλλά επεκτείνονται και στα πιο απλά προϊόντα των προσωπικών κινδύνων. Αξίζει να αναφερθεί το προϊόν του αυτοκινήτου με καινοτόμες καλύψεις όπως αυτή της απώλειας εγγράφων και των κλειδιών,  των ελαστικών και του ελαττωματικού καυσίμου αλλά και τα προγράμματα της κατοικίας ξεκινώντας από το πιο απλό προϊόν σε πρώτο κίνδυνο μέχρι τα πιο σύνθετα Κατά Παντός Κινδύνου συμβόλαια.

-Τι ξεχωριστό έχουν τα ασφαλιστικά προϊόντα και οι προτάσεις της AIG; Τα ασφαλιστικά προγράμματα της AIG συνδυάζουν τη μεγάλη παγκόσμια εμπειρία και τεχνογνωσία της εταιρίας στην εξυπηρέτηση των πελατών και διαμεσολαβητών, καθώς και στις αποζημιώσεις,  με τη βαθιά γνώση της ελληνικής αγοράς που μας δίνει η πολυετής παρουσία στη χώρα μας. Με υπηρεσίες που ξεκινούν με τη σωστή διαχείριση των κινδύνων που αντιμετωπίζει ένας ασφαλισμένος, η εταιρία φημίζεται για τις άμεσες και δίκαιες αποζημιώσεις που καταβάλλει.

Φυσικά θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε ένα από τα πιο δυνατά μας πλεονεκτήματα που είναι το ανθρώπινο δυναμικό μας και τα άρτια καταρτισμένα στελέχη μας στα οποία επενδύουμε συνεχώς προσφέροντας τους την κατάλληλη εκπαίδευση.

-Στο Cyberinsurance έχετε μια ιδιαίτερη προσήλωση. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για αυτό το προϊόν; Όπως προανέφερα η AIG είναι η πρώτη εταιρία στην Ελλάδα που πρόσφερε την κάλυψη που αναζητούσαν όλοι οι χρήστες μοντέρνων δικτύων μέσω του Cyber Edge. Το CYber Edge είναι ένα πρόγραμμα που αποτελεί μια πλήρη λύση και ανταποκρίνεται σε μια πολύ βασική ανάγκη των σύγχρονων επιχειρήσεων: την προστασία από επιθέσεις και διαρροή ή και απώλεια ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων πελατών ή υπαλλήλων.

Από τη στιγμή που οι εταιρίες εξαρτώνται ολοένα και περισσότερο από την τεχνολογία, τα παραδοσιακά ασφαλιστικά προγράμματα δεν είναι αρκετά. Με αυτό το σκεπτικό έχουμε  δημιουργήσει από το 2010 στην Ελλάδα το Cyber Edge που καλύπτει τις οικονομικές συνέπειες μιας επίθεσης ή διαρροής δεδομένων για την παροχή νομικών συμβουλών και εκπροσώπηση σε περιπτώσεις διεξαγωγής έρευνας σχετική με την προστασία δεδομένων, καθώς και έξοδα αποκατάστασης, εκ νέου συλλογής ή αναδημιουργίας δεδομένων μετά από διαρροή ή παραβίαση,ενώ προβλέπει μεταξύ άλλων την παροχή πρόσθετης εμπειρογνωμοσύνης σε θέματα πληροφορικής και τις ενέργειες αποκατάστασης της εταιρικής φήμης της εταιρίας. Επίσης, σε περιπτώσεις εκβιασμού ή αποκάλυψης προσωπικών δεδομένων στον κυβερνοχώρο η εταιρία αναλαμβάνει την κάλυψη πληρωμών λύτρων σε τρίτους, οι οποίοι απειλούν να αποκαλύψουν εμπιστευτικά στοιχεία που αποκτήθηκαν με παράνομο τρόπο. Με τη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου 24ωρης λειτουργίας σε 7ήμερη βάση παρέχεται η δυνατότητα αναφοράς παραβιάσεων προσωπικών δεδομένων και προβλημάτων σχετικών με την ασφάλεια και τη λειτουργία του συστήματος και άμεση ανταπόκριση εντός 1 ώρας από εξειδικευμένο σύμβουλο.

Τι πιστεύετε ότι είναι αυτό  που ζητάει ένας πελάτης από την ασφαλιστική εταιρία; Οι καταναλωτές σήμερα είναι ολοένα και περισσότεροι ενημερωμένοι, με πολλά ερεθίσματα από το περιβάλλον τους και όχι μόνο, γνωρίζοντας πολύ καλά τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά τους.  Αυτό που προσέχουν σήμερα είναι να επιλέξουν ένα πρόγραμμα με τις σωστές καλύψεις και όρια, αναζητούν άριστα επίπεδα εξυπηρέτησης σε περίπτωση ζημίας αλλά και υπηρεσίες με προστιθέμενη αξία για τους, κάνοντας  της σχέση κόστος – υπηρεσίας να έχει πραγματική αξία. Για το λόγο αυτό στην AIG τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι  οι ασφαλισμένοι έχουν «αγκαλιάσει» την υπηρεσία των συνεργαζόμενων συνεργείων που παρέχουν αποκατάσταση της βλάβης, χωρίς εκταμίευση χρημάτων. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα επίσης του κλάδου αυτοκινήτου αποτελεί η κάλυψη φροντίδας αποζημίωσης η οποία λειτουργεί και με τις εταιρίες που  δεν εντάσσονται στο φιλικό διακανονισμό. Παράλληλα αποζητούν την σιγουριά και την ηρεμία αναφορικά με τον ασφαλιστή που επιλέγουν.

Και εσείς τι κάνετε σε αυτό το επίπεδο; Βασικό μας μέλημα είναι να εμπνέουμε εμπιστοσύνη στους ασφαλισμένους και συνεργάτες μας. Έτσι λοιπόν, εξίσου πρωτεύοντα ρόλο έχει η εταιρική διακυβέρνηση: η κανονιστική συμμόρφωση, η κεφαλαιακή επάρκεια και φερεγγυότητα αλλά και η συμμόρφωση με τους εσωτερικούς κανόνες που η ίδια εταιρεία θέτει για να διασφαλίσει τη λειτουργία της. Σε καθημερινό επίπεδο, αυτό κρίνεται από τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η εξυπηρέτηση των πελατών, από την ταχύτητα και την αμεσότητα στις αποζημιώσεις, αλλά και την προϊοντική ευελιξία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*