Π. Δημητρίου, Generali: O διαμεσολαβητής μπροστά

«Η μόνη εταιρεία που είπαμε ‘ο διαμεσολαβητής μπροστά με όπλο την τεχνολογία για να δημιουργήσει την επόμενη ημέρα’ … δεν είναι η Generali Ελλάδος, αλλά το μήνυμα της Generali παγκοσμίως».  Με τις δηλώσεις αυτές,έκλεισε την ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali Ελλάδος Πάνος Δημητρίου, αναφερόμενος στην στρατηγική της εταιρείας στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας την περασμένη Παρασκευή το βράδυ στο Μέγαρο Μουσικής. Η Generali δίνει ακόμα μεγαλύτερη αξία και βάρος στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Η φιλοσοφία της, να δώσει κάτι παραπάνω και όχι τόσο στατιστικά στοιχεία.

Της Ελενας Ερμείδου

Ο κος Δημητρίου ξεκίνησε την ομιλία του, περιγράφοντας την ασφαλιστική αγορά του αύριο, διευκρινίζοντας και εξηγώντας τους τομείς αιχμής, και που θα δώσει το βάρος της η Generali Ελλάδος.

Αναφέρθηκε στο γενικό πλαίσιο της αγοράς, στο που πουλά η Generali, στην θέση της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και στα επόμενα βήματα της εταιρείας.

Υπογραμμισμένη με έντονο χρώμα στο πλαίσιο της αγοράς, η εποπτεία και ειδικότερα τα IFRS, τα οποία θα αλλάξουν την ασφαλιστική αγορά, προκαλώντας ανατροπές. Συνενώνοντας τα διεθνή με την εγχώρια αγορά, έθεσε στο επίκεντρο τα προβλήματα των τραπεζών, το θέμα του χρέους της Ελλάδας και των κρυφών ελλειμμάτων στα ταμεία.

Το μείγμα οδηγεί σε εκρήξεις θετικές για την αγορά, σε αλλαγές και σε νέες ευκαιρίες. Τι ευκαιρίες αυτές, η ασφαλιστική διαμεσολάβηση είναι αυτή που μπορεί να τις αξιοποιήσει. Η ασφαλιστική διαμεσολάβηση είναι το κανάλι που θα μεταφέρει γνώσεις, ώστε η ποιότητα των γνώσεων αυτών να μετατραπούν σε χρήσιμα εργαλεία κάλυψης αναγκών των πολιτών. Βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη και μετάδοση της γνώσης, η τεχνολογία. Η τεχνολογία δεν θα στηθεί μονομερώς από την Generali, αλλά σε συνεργασία με την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Σκοπός τους να καλύψουν τους στόχους των πωλήσεων τους, εξ’ αυτών οι milleniums.

Οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια

Φιλοσοφία της Generali δεν είναι τα στατιστικά στοιχεία, αλλά να δώσει το κάτι παραπάνω, επεσήμανε, διευκρινίζοντας στο σημείο αυτό ότι όλες οι εταιρείες λένε ότι πάνε πολύ καλά με την διαφορά ότι η ΕΑΕΕ στην έκδοση των συνολικών αποτελεσμάτων για το κλάδο το 2018, έγραψε ανάπτυξη μόλις +1,8%.

«Να σταματήσουμε να ασχολούμαστε μόνο με νούμερα, δεν ανταποκρίνονται» διεμήνυσε ο κος Δημητρίου, ωστόσο θέλοντας να δώσει ένα στίγμα ανέφερε ότι η παραγωγή κλείνει στα 208 εκατομμύρια και με άνοδο 4% το 2018 σε σχέση με το 2017.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*