Αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη στις αιτήσεις αποζημίωσης ταξιδιωτικής ασφάλισης

Η περίοδος που διανύουμε αποτελεί εποχή αιχμής για την ταξιδιωτική ασφάλιση, καθώς οι ταξιδιώτες αποστέλλουν αιτήσεις αποζημίωσης για αποδράσεις που είχαν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο αποβεί άσχημες για τους ίδιους, στο τέλος του περασμένου έτους.

Αν είστε ένας από τους άτυχους ταξιδιώτες που πρόκειται να υποβάλουν αίτηση αποζημίωσης, προσέξτε να μην κάνετε ένα από τα πολλά κοινά λάθη που μπορεί να οδηγήσει στην απόρριψη της εν λόγω αξίωσης.

Τα ποσοστά απόρριψης εκτιμάται ότι κυμαίνονται μεταξύ 2% και 5%.

Δείτε παρακάτω κάποια από τα συχνότερα λάθη:

Ελλιπή στοιχεία

Αυτό είναι το πιο κοινό λάθος για την αποπληρωμή μιας ασφαλιστικής αποζημίωσης ταξιδιού, σύμφωνα με τον Stan Sandberg, συνιδρυτή της TravelInsurance.com. «Αν και δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο, η κατάθεση συγκεκριμένων απαιτήσεων απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια», λέει ο ίδιος.

Φροντίστε να έχετε κρατήσει ένα ηλεκτρονικό ή έντυπο αντίγραφο όλων των ταξιδιωτικών σας δαπανών.

Bad timing

Ένα άλλο σύνηθες πρόβλημα: Η αίτησή σας εμφανίζεται πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος της ασφάλισης.

«Οι περισσότεροι άνθρωποι εξασφαλίζουν κάλυψη από την πρώτη ημέρα της άφιξής τους στον προορισμό τους», εξηγεί ο Justin Tysdal, Διευθύνων Σύμβουλος της Seven Corners, μιας ταξιδιωτικής ασφαλιστικής εταιρείας. Τι θα συμβεί όμως εάν κάτι προκύψει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού;

Πρέπει να προνοείτε για την υπογραφή ενός συμβολαίου πριν, κατά τη διάρκεια και έως το τέλος του ταξιδιού σας, συστήνουν οι ασφαλιστές.

Ο χρόνος, όπως λένε, είναι τα πάντα.

Ένα άλλο κοινό πρόβλημα αφορά στην καθυστέρηση της υποβολής των απαιτούμενων εγγράφων. Συνήθως έχετε 90 ημέρες από την ημερομηνία του ατυχούς συμβάντος για να υποβάλετε την αίτησή σας. Αν χάσετε αυτή την προθεσμία, η απόρριψη ενδεχομένως να γίνει και αυτόματα.

Ανεπαρκής τεκμηρίωση

Αυτό μπορεί να αποτελέσει το μεγαλύτερο εμπόδιο για την κάλυψή σας. Αν δεν μπορείτε να αποδείξετε ότι δικαιούστε αποζημίωση, δεν έχετε τύχη. «Το μεγαλύτερο εμπόδιο για τη κάλυψη μιας αξίωσης είναι η ανεπαρκής τεκμηρίωση», λέει ο Beth Godlin, πρόεδρος της Aon Affinity Travel Practice. «Όπως συμβαίνει και με την ασφάλεια στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι σας, έτσι και για τα ταξίδια σας χρειάζεστε ένα ‘backup’» προσθέτει.

Συμβουλή: Η σωστή και πλήρης τεκμηρίωση από την αρχή μπορεί συμβάλλει στην ταχύτερη επιστροφή χρημάτων. Για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει τα πάντα, καλέστε τον ασφαλιστή σας.

Τα «ψιλά γράμματα»…

«Όταν έρχεται η ώρα για την υποβολή της αίτησης, οι περισσότεροι καταναλωτές δεν διαβάζουν τα ‘ψιλά γράμματα’ των πολιτικών ασφάλισής τους», εξηγεί ο Joe Cortez, ειδικός ταξιδίων της NerdWallet. «Όταν ένα συμβόλαιο αναφέρει “ακύρωση ταξιδιού “, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να ακυρώσουν το ταξίδι τους για οποιονδήποτε λόγο. Είναι σημαντικό για τους ταξιδιώτες να καταλάβουν ποιες καταστάσεις καλύπτονται και ποιες όχι προτού λάβουν αποφάσεις» προσθέτει.

One comment

  1. Ωραίο άρθρο και πολύ χρήσιμο γιατί ούτε το 10% δε δίνει την πρέπουσα σημασία στους ορους της αποζημίωσης ταξιδιωτικής ασφάλισης

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*