epa06189305 A Tesla electric car parks at a charging station in Berlin, Germany, 07 September 2017. German inner-cities suffer under high air pollution caused by nitrogen oxide emissions of Diesel engines. Members of German government agree that banning Diesel cars from driving in German cities should be preferably avoided by finding technical solutions to reduce their pollutant emissions. According to information of German Federal Office for Motor Traffic (Kraftfahrtbundesamt) 34,022 electric cars were registered in Germany on 01 January 2017. German government's target is reaching one million electric cars on German roads by 2020. EPA/ALEXANDER BECHER

Ζητούμενο για τις εταιρείες η ασφάλεια στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί και οι ειδικευμένοι επιστήμονες στη σχεδίαση και κατασκευή των νέων αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η επίτευξη υψηλών ποσοστών παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας στις νέες προτάσεις που αναμένεται να κατακλύσουν την αγορά τα επόμενα χρόνια.

Ειδικότερα, τους απασχολούν το αυξημένο βάρος του αυτοκινήτου λόγω των προσθετών συστοιχιών μπαταριών και η θωράκιση των μπαταριών σε περίπτωση σφοδρής σύγκρουσης, ανατροπής και άλλων έκτακτων συνθήκων.

Η Mercedes, δημιούργησε μια νέα μάρκα την EQ, η οποία περιλαμβάνει τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το πρώτο μοντέλο της νέας μάρκας είναι το το EQC. Πρόκειται για ένα πολυτελές αυτοκίνητο με σεντάν αμάξωμα και σύστημα παραγωγής ενέργειας που τροφοδοτείται μόνο με ηλεκτρισμό.

Όπως ανακοινώθηκε, η EQC πληροί επίσης τα υψηλότερα στάνταρ όσον αφορά στην παθητική ασφάλεια. Εκτός από το συνηθισμένο, ευρύ πρόγραμμα δοκιμών σύγκρουσης, η μάρκα εφαρμόζει ένα πρόγραμμα με αυστηρά πρότυπα ασφάλειας για τη μπαταρία και όλα τα εξαρτήματα που φέρουν ηλεκτρική τάση. Η δομή κατασκευής της EQC έχει προσαρμοστεί ώστε να ανταποκρίνεται στις ειδικές απαιτήσεις των ηλεκτρικών εξαρτημάτων και της μπαταρίας. Για παράδειγμα, ένα νέο υποπλαίσιο περιβάλλει τα εξαρτήματα κίνησης που βρίσκονται στο εμπρόσθιο τμήμα και αυτή η μονάδα υποστηρίζεται από τα συνήθη σημεία στήριξης.

Μηχανική προστασία της μπαταρίας: ο σχεδιασμός υψηλής ασφάλειας ξεκινά με τη θέση τοποθέτησης της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από το δάπεδο του οχήματος. Η μονάδα αποθήκευσης ενέργειας περιβάλλεται από ένα σταθερό πλαίσιο που μπορεί να απορροφήσει ενέργεια. Μεταξύ του πλαισίου και της μπαταρίας τοποθετούνται στοιχεία παραμόρφωσης τα οποία είναι ικανά να απορροφούν πρόσθετες δυνάμεις σε περίπτωση σοβαρής πλευρικής σύγκρουσης. Στην μπροστινή περιοχή της μπαταρίας, ένα προστατευτικό είναι σε θέση να αποτρέψει τη διείσδυση ξένων αντικειμένων στη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας.

Ηλεκτρική προστασία του συστήματος υψηλής τάσης: η εκτεταμένη εμπειρία της μάρκας με συστήματα κίνησης υψηλής τάσης έχει οδηγήσει σε μια φιλοσοφία ασφάλειας πολλαπλών σταδίων που αναπτύσσεται σε περίπτωση ατυχήματος. Το σύστημα υψηλής τάσης απενεργοποιείται αυτόματα, αναστρέψιμα ή μη αναστρέψιμα, ανάλογα με τη σοβαρότητα του ατυχήματος. Υπάρχουν επίσης σημεία απενεργοποίησης, στα οποία οι ομάδες έκτακτης ανάγκης μπορούν να κλείσουν χειροκίνητα το σύστημα υψηλής τάσης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*