Η Εθνική παίρνει τα σκήπτρα φήμης από την Interamerican μετά από 5 χρόνια

Η Εθνική Ασφαλιστική πήρε τα σκήπρα στην εταιρική φήμη, μετά από πέντε χρόνια κυριαρχίας της Interamerican. Σύμφωνα με τα Famous Brands , ένας θεσμός που υποστηρίζεται από την Hill + Knowlton Strategies και την GOD Re-Inventing communications και συμπληρώνει ήδη 10 χρόνια συνεχούς μέτρησης της φήμης στην Ελληνική αγοράτα σκήπτρα,  η Εθνική Ασφαλιστική θεωρείται μεγαλύτερη σε φήμη μάρκα στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, με score 51% για το 2017.

Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή στην πυραμίδα της φήμης των ασφαλιστικών εταιριών.

Η διάκριση στα Famous Brands προκύπτει, κάθε χρόνο, από ανεξάρτητη έρευνα, στην οποία οι ίδιοι οι καταναλωτές καλούνται να αναδείξουν αυθόρμητα (χωρίς λίστα) τις μάρκες με την καλύτερη φήμη σε 42 προϊοντικές κατηγορίες. Οι απαντήσεις τους αποτυπώνουν τόσο την ικανοποίησή τους από τη λειτουργικότητα, τη χρηστικότητα και τη χρησιμότητα μιας μάρκας, όσο και το πώς αξιολογούν και πόσο ταυτίζονται με τον σκοπό (purpose) και τις αξίες (values) της.

Όπως χαρακτηριστικά σχολιάζει η Ελένη Κωνσταντινίδη CEO της Hill + Knowlton Strategies:

  • Ζούμε στην νέα διαδραστική εποχή όπου όλα αλλάζουν, ξεκινώντας από τον ίδιο τον καταναλωτή – πελάτη.
  • Το marketing καλείται να πλοηγηθεί επιτυχώς στο νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον του Reputation Economy,όπου το νέο νόμισμα είναι η Εμπιστοσύνη»

Η μέτρηση του 2017 αναδεικνύει την ΕΘΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ξανά στην πρώτη θέση σε φήμη μάρκα στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης με score 51%, ξεπερνώντας την Interamerican, που για 5 διαδοχικά έτη βρισκόταν στην κορυφή, στη 2η θέση με 42%. Μέσα στη 10ετία η Εθνική Ασφαλιστική έχει βρεθεί άλλες 2 φορές στην 1η θέση, ενώ σε όλο αυτό το διάστημα εναλλάσει θέσεις με την Interamerican. Η AXA συμπληρώνει την τριάδα και εμφανίζεται ξανά στις τοπ 3 μάρκες, μετά από διάλειμμα 2 ετών.

Ένα υψηλό σκορ σε καλή φήμη οδηγεί σε θετικές συμπεριφορές, όπως θα αγοράσω, θα τη συστήσω, θα την εμπιστευτώ, ότι θα κάνει το σωστό αν προκύψει κρίση, θα την επέλεγα για εργοδότη, κτλ.

 

 

Με ορίζοντα μέτρησης 10 συνεχόμενα έτη, τα scores των μαρκών αυτών αποδεικνύουν τη διαχρονικότητα της καλής φήμης σαν εργαλείο ανάπτυξης για τις μάρκες που σήμερα δεν εκφράζουν μόνο την ιδιότητα του προϊόντος, αλλά εκπέμπουν μια ολιστική οντότητα βασισμένη στους 7 πυλώνες φήμης, οι οποίοι είναι :Mission, Leadership, Citizenship, Workplace, Experience, Innovation, Products/Services.

Φέτος αναδείχθηκε η σπουδαιότητα των πυλώνων  mission & leadership αναφέρονται ως βασικοί διαμορφωτές φήμης από όλες τις προϊοντικές κατηγορίες.

Συγχρόνως, αναδείχθηκε και η αυξανόμενη σημαντικότητα του πυλώνα citizenship τις  ενέργειες δηλ. που σχεδιάζει και υλοποιεί η μάρκα για τη στήριξη της οικονομίας και της κοινωνίας τόσο στο ευρύτερο επίπεδο της χώρας όσο και της τοπικής κοινωνίας που δραστηριοποιείται.

One comment

  1. Τι σκηπτρα. Η εθνικη πηγαινει για κλεισιμο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*