έρευνα ManpowerGroup, υποψήφιοι και καταναλωτές, εξώφυλλο

Ευχαριστημένοι υποψήφιοι γίνονται ικανοποιημένοι πελάτες, δείχνει έρευνα της ManpowerGroup

Οι εργοδότες έχουν την ευκαιρία να καλλιεργήσουν πιστούς καταναλωτές των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας τους κατά τη διαδικασία επιλογής υποψηφίων, όπως καταδεικνύει η νέα έρευνα της ManpowerGroup, η οποία πραγματοποιήθηκε σε σχεδόν 18.000 υποψηφίους και 24 χώρες.

Περισσότεροι από τους μισούς υποψηφίους (54%) αναφέρουν ότι η εμπειρία τους επηρεάζει άμεσα την αγοραστική τους πρόθεση, δηλαδή είτε να αγοράσουν είτε όχι τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας. «Οι υποψήφιοι αξιολογούν όλο και περισσότερο τις εμπειρίες τους χρησιμοποιώντας τα ίδια κριτήρια που ακολουθούν για την διαδικτυακή αγορά προϊόντων και υπηρεσιών», σχολιάζει ο Μπάμπης Καζαντζίδης, Εμπορικής Διευθυντής της ManpowerGroup.

έρευνα ManpowerGroup, υποψήφιοι και καταναλωτές

«Η ανάπτυξη μιας δυναμικής στρατηγικής προσέλκυσης υποψηφίων σε κάθε στάδιο της διαδικασίας ανθρώπινου δυναμικού» προσθέτει ο Κ. Καζαντζίδης «αποτελεί ζωτικής σημασίας [παράγοντα] για την προσέλκυση των εξαίρετων και καλύτερων ταλέντων, καθώς και για την ανάπτυξη υφιστάμενων ή μελλοντικών καταναλωτών. Η διαφάνεια στις περιγραφές των θέσεων εργασίας, οι σαφείς αξίες και η διασφάλιση μιας θετικής εμπειρίας συνέντευξης επηρεάζουν τελικά εάν ένας υποψήφιος θα αποδεχτεί την προσφορά μιας θέσης ή θα επιλέξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας».

Η ξεκάθαρη αποστολή της εταιρείας, η ελκυστική κουλτούρα, καθώς και η δέσμευσή της για την κοινωνική ευθύνη αποτιμώνται θετικά από τους υποψηφίους. Ωστόσο, η έλλειψη διαφάνειας των μισθών ή η έλλειψη ανταπόκρισης στην υποβολή αίτησης είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει αρνητικά την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών – ιδιαίτερα στην περίπτωση απόρριψης ύστερα από συνέντευξη.

Η έρευνα περιέχει προτάσεις προς τις εταιρείες για

  • τη βελτίωση της εμπειρίας υποψηφίου, συμπεριλαμβάνοντας την αξιολόγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας πρόσληψης
  • τη δημιουργία διαφάνειας και της ανταπόκρισης σε όλα τα στάδια επικοινωνίας και
  • την ανάπτυξη ενός ελκυστικού brand name, ευθυγραμμισμένου με τις ανάγκες των καταναλωτών.

Διαβάστε τα αναλυτικά αποτελέσματα της έρευνας εδώ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*