Πρώτη θέση για την Carglass® στα «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2017»

Στην πρώτη θέση παρέμεινε η Carglass® για μια ακόμη χρονιά στην κατηγορία «Email Response» του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2017».

Η Carglass® απέσπασε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Email Response» για τις άριστες επιδόσεις της στη διαχείριση πελατών μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, καθώς συγκέντρωσε  βαθμολογία 99%. Η Teleperformance πραγματοποίησε mystery e-mails σε διάρκεια 3 μηνών και βαθμολόγησε τις υποψήφιες εταιρίες με βάση τα εξής κριτήρια: την ταχύτητα απόκρισης, την αντιμετώπιση του πελάτη καθώς και τον χρόνο επίλυσης του αιτήματος.

Η εκδήλωση έλαβε χώρα την Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018 στο Balux Prive, όπου παρευρέθηκαν οι άνθρωποι της εταιρείας που απαρτίζουν το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Ο Operations Director της Carglass® Ελλάδος, Χάρης Φίλης δήλωσε σχετικά: «Η πελατοκεντρική κουλτούρα, το πραγματικό ενδιαφέρον και η τεχνογνωσία της ομάδας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών μας αναδείχτηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά σε αυτό το θεσμό και αυτό μας κάνει διπλά υπερήφανους».

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης Εταιρίας στην παροχή «Outsourced Omnichannel Customer Experience Management» στον κόσμο. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα διεξήχθη για δέκατη ένατη συνεχή χρονιά με συμμετοχές από σαράντα τρείς Εταιρίες και από πέντε διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συνολικά απασχολούν περισσότερους από τέσσερείς χιλιάδες διακόσιους τήλε-εκπροσώπους.

Το βραβείο αυτό όχι μόνο επιβεβαιώνει αλλά κυρίως ενισχύει τον σκοπό της Carglass®, που δεν είναι άλλος από το να λύνει τα προβλήματα των πελατών με πραγματικό ενδιαφέρον, και όπως αποδεικνύεται, και με ταχύτητα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*