Ανοίγουν οι αγορές και τα όρια ασφάλισης τους

της Ελενας Ερμείδου

Ομαλοποιήθηκαν τα όρια για τις ασφαλίσεις πιστώσεων μετά από τα εμπόδια που είχε δημιουργήσει η οικονομική κρίση,  σύμφωνα με τα όσα δήλωσε  στο IW ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ Βασίλης Γληνός και διευθύνων σύμβουλος της MIG Θανάσης Παπανικολάου κατά την συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε η ΔΕΛΤΑ για την εισαγωγή νέων προϊόντων της στην αγορά, συγκεκριμένα το νέο γιαούρτι ΔΕΛΤΑ ΔΙΠΛΟΣΤΡΑΓΓΙΣΤΟ.

Δεν ήταν μόνο η εγχώρια αγορά που στο σύνολο της, λόγω της κακής πορείας της ελληνικής οικονομίας ήταν στο κόκκινο, έτσι οδηγήθηκε και η Vivartia σε οικονομική στενότητα, χάνοντας από την αγορά 100 εκατ ευρώ, αλλά και η αγορά του εξωτερικού. Οι αφερεγγυότητες ορισμένων χωρών όπου επιχειρεί η Vivartia είχαν οδηγήσει τις μεγάλες ασφαλιστικές πιστώσεων όπως είναι η Euler Hermes ή η Atradius να κλείσουν ή να περιορίσουν τα όρια των καλύψεων. Κάποιες από τις χώρες αυτές ήταν και η Λιβύη. Σήμερα, ωστόσο, όπως επεσήμανε η διοίκηση της MIG οι συνθήκες έχουν εξομαλυνθεί και τα όρια έχουν βελτιωθεί.

To σενάριο περί πώλησης της Vivartia ολοκληρώθηκε, η εταιρεία δεν πουλιέται, την Τετάρτη 27 Ιουνίου, 2018, υπεγράφησαν οι επιμέρους δανειακές συμβάσεις των εταιριών του, κατά συνέπεια, υλοποιήθηκε η από 1ης Μαρτίου 2018,  Συμφωνία Αναδιάρθρωσης συνολικού ποσού 373 εκατ. μεταξύ του Ομίλου Vivartia και των τραπεζών Alpha Bank, Eurobank Ergasias , Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς. Πλέον στους επιχειρηματικούς της στόχους της ΔΕΛΤΑ / Vivartia είναι: η αύξηση των πωλήσεων, η βελτίωση των μεριδίων και η ενίσχυση των εξαγωγικών δραστηριοτήτων.

O τζίρος της Vivartia αντιστοιχεί στο 50% του τζίρου MIG με το 50% προέρχεται από τη ΔΕΛΤΑ. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της MIG το ετήσιο όφελος από την αναδιάρθρωση των δανείων με επιμήκυνση του χρόνου πληρωμής και την μείωση του επιτοκίου υπολογίζεται στα 10 εκατ. ευρώ. Η Vivartia τα δύο τελευταία χρόνια γράφει θετικό πρόσημο μετά από ζημιές, ενώ ο κύκλος εργασιών για το 2017 θα είναι ενισχυμένος

Τέλος σε ερώτηση του IW για το αν η εταιρεία έχει επιπτώσεις από τυχόν διακοπές εφοδιαστικής αλυσίδας ή απάντηση ήταν όχι καθώς η διασπορά είναι πολύ μεγάλη. Η εταιρεία διαθέτει τα προϊόντα της μέσα από 30.000 σημεία σε όλη τη χώρα, σε μικρά και μεγάλα καταστήματα. Βρίσκεται κοντά στους πελάτες της τουλάχιστον 4 φορές την εβδομάδα, ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*