Ε. Καφφετζή: Tι να προσέξουν οι διαμεσολαβητές στον ανταγωνισμό και τον κώδικα δεοντολογίας

Ιδιαίτερη έμφαση σε έναν σημαντικό τομέα, αυτόν του Κώδικα Δεοντολογίας, για τον οποίο ο ΣΕΜΑ θα κάνει σημαντικό έργο, μίλησε μεταξύ άλλων η αντιπρόεδρος ΔΣ του ΣΕΜΑ, Ευγενία Καφφετζή, κατά τη συζήτηση στο Panel III του Insurance Conference με τίτλο: «Το νέο πρόσωπο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης».

 

Το 3 πάνελ του Insurance Conference με συντονιστή τον δημοσιογράφο, Νίκο Σακελλαρίου

 

Στην τοποθέτησή της τόνισε:

Ο κώδικας δεοντολογίας έχει σαν στόχο να δείξει σε ποια βάση ορίζεται η σχέση μας με τον καταναλωτή. Ούτως η άλλως ο επαγγελματίας και έμπειρος μεσίτης ασφαλίσεων εφαρμόζει στην πράξη τις 10 βασικές αξίες που αναφέρονται σαν σύστημα βασικών αρχών.

Κυριότερος στόχος αυτής της προσπάθειας που κάνουμε αρκετοί φορείς έναντι του αθέμιτου ανταγωνισμου αλλά και της ενημέρωσης του πελάτη, είναι να δημιουργηθούν σαφείς  κώδικες δεοντολογίας , όπως εχουμε ηδη ξεκινήσει να κάνουμε και ως ΣΕΜΑ. Κατά την άποψη μου  δυο είναι τα βασικά συστατικά επιτυχίας μιας τέτοιας  ενέργειας . Η δημιουργία Κώδικα Δεοντολογίας που με ρεαλιστικό τρόπο  και όχι ευχολόγια η νομικίστικες διατυπώσεις οριζει το πλαίσιο αυτό και ακόμα  πιο σημαντική ενέργεια είναι η εξωστρέφεια δηλαδη η κοινοποίηση  του σε ασφαλισμένους  για να μπορούν πιο εύκολα να ελέγξουν τη λειτουργία του ασφαλιστή τους. Αυτό επομένως που πρέπει να κάνουμε συλλογικά σαν αγορά και σαν ΣΕΜΑ ή ΕΑΔΕ αλλά και ο καθένας ξεχωριστά σαν επαγγελματίας, είναι να ενισχύσουμε τη σχέση μας με τον ασφαλισμένο, επικοινωνώντας το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργούμε.

Σε ότι αφορά τον ανταγωνισμό πρέπει να προσέξουμε να μην χάσουμε τη συλλογικότητα και τη δυναμική μας σαν αγορά. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί όσο επωφελούνται ταυτόχρονα και τα τρία μέρη: ο πελάτης, ο διαμεσολαβητής και η αγορά συνολικά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*