Σχέδια επί χάρτου

Η Εθνική Ασφαλιστική ανασυγκροτεί δυνάμεις μετά την απόφαση του μετόχου να μην αναζητήσει στρατηγικό συνεργάτη. Στόχος της παραμένει η διατήρηση της πρώτης θέσης στον κλάδο

Με νέα στρατηγική στα δίκτυα πωλήσεων η Interamerican, δίνει έμφαση στην τυποποίηση των ασφαλιστικών υπηρεσιών και ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις ασφάλειες Υγείας.

Η Allianz Ελλάδος στηρίζει την παρουσία της στην κερδοφόρα ανάπτυξη, στην τεχνογνωσία του ομίλου Allianz και στην πιστότητα των πελατών της.

Αλλαγή ρότας για την ING, η οποία εγκαταλείπει τις ασφαλίσεις Υγείας και τις Γενικές Ασφάλειες και δίνει έμφαση στο bancassurance, στα συνταξιοδοτικά – επενδυτικά προγράμματα.

Η Eurolife ανοίγεται στα ασφαλιστικά δίκτυα με την εξαγορά της Activa Insurance χωρίς να εγκαταλείπει το bancassurance, μέσω του οποίου εξελίχθηκε ταχύτατα σε μια από τις πρώτες δυνάμεις της αγοράς.

Μετά τη ματαίωση της πώλησή της από το μέτοχο η ΑΤΕ Ασφαλιστική, αναζητεί το νέο στίγμα της στην αγορά, διεκδικώντας μερίδια μέσω και του bancassurance.

Η Generali Hellas εμμένει στην πολιτική της ταχύτερης ανάπτυξης στον κλάδο, και στην αύξηση των μεριδίων αγοράς.

Πορεύεται από κοινού με το στρατηγικό-τραπεζικό συνεργάτη της η Ευρωπαϊκή Πίστη, αναπτύσσει τα δίκτυά της και εξελίσσει συνεχώς τα προϊόντα της.

Η AXA δίνει έμφαση στο brand, στην επιθετική επικοινωνιακή πολιτική και στη στρατηγική συνεργασία της με την Alpha Bank.

Έχοντας αναμορφώσει πλήρως το μηχανισμό της Φοίνιξ Metrolife Εμπορική, η Groupama Φοίνιξ, ανοίγει τις εργασίες της στηριζόμενη σε σύγχρονα προϊόντα και στην τεχνογνωσία της μητρικής.

Η AIG Greece έχοντας αναπροσαρμόσει την εμπορική και τιμολογιακή της πολιτική, αποβλέπει στη διατήρηση των έντονων ρυθμών ανάπτυξης.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*