Φ. Μιχάλη: Η φανέλα μας γράφει Allianz

της Ελενας Ερμείδου

Εχουμε στην φανέλα ένα πολύ δυνατό όνομα και μπορούμε να υποσχόμαστε τα περισσότερα, προχωράμε στο δρόμο που οδηγεί στην κορυφή. Το σύνθημα αυτό εδόθη σήμερα κατά την εκκίνηση του ετησίου συνέδριου της Allianz Ελλάδος, με τίτλο «Expect+MORE» από την Διευθύνουσα Σύμβουλο κα Φιλίππα Μιχάλη. «We are Allianz: Μαζί πετυχαίνουμε», είπε.

Ανοίγοντας το δρόμο που οδηγεί στην κορυφή, η κα Μιχάλη ότι τα 450 άτομα από τα δίκτυα μαζί με την Allianz θα διεκδικήσουν, υλοποιώντας σχέδια την επόμενη ημέρα μέσα από ένα διεθνή όμιλο που το 2017 απαρτίζονταν από 140 χιλιάδες εργαζομένους, σε 70 χώρες και 80 εκατομμύρια πελάτες.

Το 2017, η Allianz πέτυχε ισχυρά οικονομικά μεγέθη, 11 δισεκ. έσοδα, με Φερεγγυότητα  229%.

Η μετοχή της Allianz έκλεισε το 2017 με άνοδο 22%, ωστόσο την Allianz δεν την ενδιαφέρουν μόνο τα νούμερα, επιχειρεί μέσα σε ένα οικοσύστημα, είναι μέρος του και ενδιαφέρεται για ένα βιώσιμο οικονομικό μοντέλο, ώστε να μπορεί να έχει συνέχεια και στα επόμενα 128 χρόνια. «Είναι, άλλωστε η μόνη που αναγνωρίστηκε από το δείκτη βιωσιμότητας του Dow Jones», υπενθύμισε η κα Μιχάλη.

Στην Ελλάδα το έτος έκλεισε με αύξηση 18% στην κερδοφορία και με σημαντική, θα πρέπει ιδιαιτέρως να τονιστεί αύξηση παραγωγής στην υγεία 17%, κυρίως χάριν της κυκλοφορίας του myhealth. Συνολικά το σημαντικό είναι ότι η Allianz αυξάνει την κερδοφορία της και διατηρεί την παραγωγή της.

Στο μέλλον και συγκεκριμένα βραχυπρόθεσμα, η Allianz  προσδοκά ανάπτυξη στο κλάδο αυτοκινήτου και μεσοπρόθεσμα διεκδικεί μεγάλο μερίδιο στο κλάδο ζωής και υγείας.

Στο παρελθόν πολύ πρόσφατα, και συγκεκριμένα το 2017, η Allianz συνεισέφερε χρηματοοικονομικά στην κοινωνία καταβάλλοντας αποζημιώσεις ύψους 94 εκατ. ευρώ σε πελάτες της, σε συνεργάτες 30 εκατ. σε εργαζόμενους 9 εκατ. στο κράτος 5 εκατ.

 

Φτιάχνει το μέλλον της

Εχοντας το υπόβαθρο και την εμπειρία, ως μεγαλύτερη ασφαλιστική, προχωρά με ολοκληρωμένη στρατηγική, λαμβάνοντας υπ’ όψιν το πολιτικό και θεσμικό πλαίσιο τις παγκόσμιες και εγχώριες τάσεις όπου στην Ελλάδα είναι η κοινωνική πολιτική, η ρευστότητα του πολιτικού συστήματος, το θεσμικό πλαίσιο. Παράλληλα μελετά και αναλύει το εξωτερικό περιβάλλον τις παγκόσμιες και εγχώριες τάσεις όπου είναι η σταδιακή ανάπτυξη, η άρση των περιορισμών κεφαλαίων κίνησης, η έξοδος από το μνημόνιο διάσωσης της χώρας. Μελετά, τέλος τις τεχνολογικές εξελίξεις τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε εγχώριο επίπεδο. Η στρατηγική που θα υλοποιήσει, έχοντας την γνώση του περιβάλλοντος βασίζεται σε δύο άξονες στα προϊόντα, υπηρεσίες και στους συνεργάτες.

 

Η αξιοποίηση των προοπτικών

Η Allianz βλέπει ανάπτυξη στην υγεία, στο αυτοκίνητο, μεσοπρόθεσμα στην περιουσία και τους επιχειρησιακούς κινδύνους με την ανάκαμψη των πιστωτικών ιδρυμάτων. Τα όπλα που θα χρησιμοποιήσει για την αξιοποίηση των προοπτικών είναι η ξεκάθαρη εμπορική πολιτική, η επένδυση στις νέες τεχνολογίες, τα ποιοτικά προϊόντα, το δυνατό εμπορικό της σήμερα, και η δυναμική των ανθρώπων και των συνεργατών της.

Θέτει στο κέντρο τον πελάτη και σχεδιάζει την ανάπτυξη της μέσα από νέα καινοτόμα προϊόντα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*