Σεμινάριο διαχείρισης κρίσεων σε GDPR και e-Privacy

Στις κρίσεις που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη στη θετική εικόνα και στην καλή φήμη των εταιρειών από την παραβίαση των κανόνων του Ευρωπαϊκού Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (GDPR) και του ePrivacy εστιάζεται το μοναδικό στο είδος του 6ωρο σεμινάριο της How2Grow.

Το σεμινάριο με τίτλο «How to Deal With The Crisis of GDPR and ePrivacy» θα πραγματοποιηθεί στο Χαλάνδρι στις 25 Μαΐου 2018, την ημέρα που ξεκινά να εφαρμόζεται καθολικά η σχετική οδηγία και τίθενται σε ισχύ όλες οι διατάξεις καταστολής και επιβολής προστίμων.

Οι εισηγητές του σεμιναρίου -έγκριτοι και καταρτισμένοι νομικοί, δημοσιογράφοι, IT managers και DPOs- σκιαγραφούν τις γκρίζες ζώνες του Κανονισμού, επικεντρώνουν την προσοχή τους στην ανάγκη συμμόρφωσης με τα οργανωτικά και τεχνικά μέτρα προστασίας προσωπικών δεδομένων, ενώ αποκαλύπτουν σημαντικές σελίδες της νομολογίας από τη μέχρι σήμερα καταστρατήγηση των σχετικών διατάξεων.

Παράλληλα, εστιάζονται στις κρίσεις ταυτότητας, φήμης και εικόνας που μπορεί να προκληθούν ανά κλάδο της οικονομίας, κυρίως δε σε τομείς εξαιρετικά ευαίσθητους στα προσωπικά δεδομένα, όπως οι κλάδοι Υγείας, Ασφάλειας, Τηλεπικοινωνιών, Sales, Direct marketing, Promotion, Διαφήμισης, Digital Marketing και Eshopping.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη Διοίκησης, εμπορικούς, τεχνικούς IT, δημοσιογράφους, δικηγόρους, designers, account managers, community managers, HR, accountants, εταιρείες ΜΜΕ, marketing, PR, advertisers και Brands Media. Μέσα από το θεωρητικό μέρος του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με την επόμενη μέρα σε σχέση με την ψηφιακή ασφάλεια και την προστασία των πληροφοριακών συστημάτων των εταιρειών τους, αλλά και των δεδομένων που οι ίδιοι διαχειρίζονται.

Σε πρακτικό επίπεδο θα γνωρίσουν σε βάθος θέματα όπως:

  • Αξιολόγηση των Κινδύνων και των Απειλών
  • Θέσπιση Πολιτικών Ασφάλειας
  • Έλεγχο Ασφάλειας των Υποδομών
  • Εκπαίδευση των Χρηστών
  • Υιοθέτηση Τεχνολογικών Λύσεων και Υπηρεσιών
  • Διαχείριση των Online και Offline ΜΜΕ κατά την Κρίση.

Στόχος του σεμιναρίου είναι η απόκτηση και η διατήρηση θετικής εικόνας της εταιρείας χάρη σε ένα σύνολο ενεργειών, ποιοτήτων και αξιών, όπως η συμμόρφωση, η ενημέρωση, η αυτορρύθμιση, η αξιοπιστία, η πελατεία, η διαφάνεια, η δεοντολογία και τελικά ο ηθικός κίνδυνος για τις επιχειρήσεις από μη σεβασμό  των προσωπικών δεδομένων και λάθος επεξεργασία τους. Αξίες και ποιότητες που συνθέτουν μια ασπίδα προστασίας  για την πρόληψη κατά της κρίσης που θα προκληθεί από την καταστρατήγηση του κανονιστικού πλαισίου που θέτει το GDPR. Αν όλα αυτά συμβούν, η Κρίση δεν θα έρθει ποτέ και, αν έρθει, θα είναι εύκολα διαχειρίσιμη.

Εκπαιδευτές:

  • Βασίλης Βασιλόπουλος, Ethics & Compliance Αdvisor, ERT PM GDPR, MA QJNT, PhD Auth.
  • Δημήτρης Ζωγραφόπουλος, δικηγόρος – μέλος του ΔΣΑ, ειδικός επιστήμων στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ).
  • Κωνσταντίνος Καναβίδης, Information Security Consultant.
  • Σόνια Χαϊμαντά, Media Trainer & Σύμβουλος Διαχείρισης Κρίσεων.

Χώρος σεμιναρίου: Παπανικολή 24, Χαλάνδρι, ισόγειο, αίθουσα «Thing Big».

Contact: Γιώργος Δημοσθένους, 2107712400 & 6936722948.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*