Κερδίζουν έδαφος οι ασφάλειες μέσω ίντερνετ

Oι πελάτες δείχνουν σημαντικό ενδιαφέρον για την αύξηση της χρήσης του Internet για τις καθημερινές συναλλαγές τους με τις ασφαλιστικές εταιρίες αναφέρει μία τελευταία έκθεση. Ωστόσο το Ινστιτούτο IBM ανέφερε ότι για την Επιχειρηματική Αξία σημαντικά είναι η Εμπιστοσύνη, η Διαφάνεια και η Τεχνολογία. 

Όμως επισημάνθηκε ότι οι πελάτες των ασφαλιστικών εταιρειών δίνουν αξία στην διαπροσωπική σχέση με τους ασφαλιστές τους.

Η μελέτη έδειξε ότι καθώς οι ασφαλιστές αν και πρέπει να θεωρούν το Internet ένα ζωτικό κανάλι για ενημέρωση ή για την διεκπεραίωση καθημερινών ερωτημάτων πελατών, θα πρέπει να χρηματοδοτήσουν και να στηρίξουν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και το δίκτυο τους για να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους. 

Η τιμή είναι ένας παράγοντας που δεν πρέπει να αγνοηθεί αλλά ούτε και να θεωρηθεί ως το μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η έρευνα έδειξε ότι οι ασφαλιστές θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο με τους πελάτες τους με έναν εξυπνότερο τρόπο. Η ροή πληροφοριών και συμβουλών από συγκεκριμένες ομάδες είναι σημαντικές για όλες τις κατηγορίες των πελατών αν και οι ασφαλιστές εξακολουθούν να φοβούνται να μιλήσουν οι πελάτες μεταξύ τους. 

Ενισχύοντας και ενθαρρύνοντας την κοινωνική διαδικτυακή επικοινωνία θα βοηθήσει να κλείσει το κενό επικοινωνίας, αναφέρει η έρευνα. Αυτός ο συνδυασμός, της βέλτιστης αποτελεσματικότητας , η διανομή των πληροφοριών και της εμπιστοσύνης, παράγοντες οι οποίοι έχουν ιδιαίτερη σημασία. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*