Γ. Καντώρος: Σε έξι άξονες η στρατηγική της Interamerican

της Ελενας Ερμείδου

Ο νέος τρόπος εργασίας, η αναλυτική σκέψη, η καινοτομία, η ψηφιοποίηση και η  δημιουργία μιας νέας, μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη είναι οι βασικοί άξονες της στρατηγικής της Interamerican, στόχος της οποίας είναι η συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση των ασφαλιστικών της εργασιών, σύμφωνα με τον Γιάννη Καντώρο Διευθύνοντα Σύμβουλο της Interamerican και τα όσα δήλωσε σε ημερίδα με κεντρικό ομιλητή τον COO, Besim Jawad.

Ο νέος τρόπος εργασίας βασίζεται στις μεθοδολογίες Lean Continuous Improvement και Agile.

Eστιάζει ταυτόχρονα σε  τρεις πυλώνες: στον πελάτη, εργαζόμενο και μέτοχο. Επιδιώκει την απόλυτη ισορροπία και εγγυάται τόσο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της εταιρίας μέσω της άμεσης προσαρμογής στις εξελίξεις, όσο και την αυξανόμενη ικανοποίηση των πελατών, των εργαζομένων και φυσικά των μετόχων.

Σημείο αναφοράς για ένα βιώσιμο μέλλον, σύμφωνα με την Interamerican είναι η αυξανόμενη ικανοποίηση του πελάτη, ο οποίος είναι και ο τελικός αξιολογητής των υπηρεσιών που λαμβάνει. Ετσι, βασικός στόχος της μεθοδολογίας Lean είναι η εταιρία να μπορεί να ακούει και να ερμηνεύει την φωνή του πελάτη για να είναι σε θέση να παρέχει πιο ποιοτική εξυπηρέτηση, κερδίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο και την αφοσίωση του πελάτη.

Το Lean πρόγραμμα έχει δώσει, ήδη, αποτελέσματα για την Interamerican από το 2017, τόνισε η Δέσποινα Παπαχρυσάνθου Head of Lean Department, παρουσιάζοντας δείκτες παραγωγικότητας, κόστους και ικανοποίησης πελατών.

Στις βασικές αρχές της Lean είναι ο σεβασμός στον εργαζόμενο. Πρωταρχικός στόχος είναι οι άνθρωποι να εκφράζουν ελεύθερα την γνώμη τους και τις ιδέες τους, να ανταλλάσσουν γνώσεις και εμπειρία και ταυτόχρονα βελτιστοποιούν τις εσωτερικές διαδικασίες με προσωπικές ιδέες. Η μεθοδολογία προωθεί την επικοινωνία, την ανάληψη πρωτοβουλιών, την εποικοδομητική ανατροφοδότηση και την επιβράβευση. Σκοπός η προσωπική ανάπτυξη των εργαζομένων και την ενδυνάμωση της καθημερινής επίδοσης.

Ο Β. Βερνάρδος και η Ν. Θώδου παρουσίασαν παραδείγματα εφαρμοσμένης επιχειρησιακής πρακτικής της Lean μεθοδολογίας στους τομείς των εκτός αυτοκινήτου κλάδων κατά ζημιών και ζωής – υγείας και ομαδικών ασφαλίσεων αντιστοίχως. Ακόμη, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των γραπτών εξετάσεων των στελεχών που έχουν εκπαιδευτεί στη μεθοδολογία, για το πρώτο «αστέρι» πιστοποίησης γνώσεων. Το επίσημο πιστοποιητικό (Cardiff University) οι επιτυχόντες θα το λάβουν ολοκληρώνοντας φέτος το «End of Period Evaluation».

Με στόχο την ενίσχυση της νοοτροπίας συνεχούς βελτίωσης των στελεχών, πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα ο δεύτερος κύκλος εσωτερικών εκπαιδεύσεων για την πρώτη βαθμίδα πιστοποίησης στη Lean πρακτική. Σκοπός είναι τα μεσαία στελέχη της εταιρείας να ευθυγραμμιστούν στο επίπεδο ωριμότητας και εποικοδομητικής επικοινωνίας, στο πλαίσιο εφαρμογής της πρακτικής, στη βάση των αξιών που θα πρέπει να διέπουν τον ρόλο του manager ( Servant Leadership).

Εξάλλου, πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η έναρξη του προγράμματος «Architecture of Listening Program» με τον καθηγητή Jim Macnamara, που απευθύνεται κυρίως στα στελέχη της Ιnteramerican τα οποία έρχονται σε επαφή με το πελατειακό κοινό και στόχο έχει να βελτιώσει την προσοχή έναντι του πελάτη, στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης της πελατοκεντρικής πολιτικής της εταιρείας.

O Lean Manager επικεντρώνεται στην ικανοποίηση του πελάτη, κινητοποιώντας τους εργαζομένους προς αυτή την κατεύθυνση. Δημιουργεί όραμα και πρότυπα για κάθε διαδικασία, ελαχιστοποιεί τις αποκλίσεις, αναζητά την πραγματική αιτία των προβλημάτων και λαμβάνει αποφάσεις που βασίζονται σε αντικειμενικά στοιχεία. Για να καθοδηγήσει ορθά την ομάδα, είναι απαραίτητο να είναι ξεκάθαρος σχετικά με τις προσδοκίες και τους στόχους της ομάδας, καθώς και να παρακολουθεί σε συστηματική βάση τα αποτελέσματα.

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Η Interamerican, στη βάση της αλληλεπίδρασης με το πελατειακό κοινό της, διατηρεί «ανοικτή γραμμή» μαζί του μέσω Έρευνας Ικανοποίησης, που διενεργείται ετησίως. Η νέα έρευνα, που ξεκίνησε κατά τις προηγούμενες ημέρες και θα ολοκληρωθεί περί τα μέσα του Φεβρουαρίου, διεξάγεται online, με στόχο να συγκεντρωθούν σημαντικές πληροφορίες και ιδέες από τους πελάτες για όλες τις εταιρικές ασφαλιστικές δραστηριότητες: στους κλάδους Ζωής, Υγείας, Αυτοκινήτου και Κατοικίας.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*