Επικοινωνιακό πλήγμα στη συνεργασία NN-Πειραιώς

Το πρόσφατο εξώδικο του συλλόγου των εργαζομένων της Τράπεζας Πειραιώς προς την NN αποτελεί μία ανησυχητική ένδειξη για τη συνεργασία της ασφαλιστικής με την τράπεζα; Σαφώς και όχι, λένε τα ανώτερα στελέχη των δύο πλευρών, καθώς υπάρχει πενταετής σύμβαση που μάλιστα υπογράφηκε το καλοκαίρι 2017 με ιδιαίτερα καλούς όρους για τις δύο πλευρές.
Ωστόσο, σε καθαρά επικοινωνιακό επίπεδο, η κόντρα του συλλόγου εργαζομένων με την ασφαλιστική είναι πλήγμα στην αξιοπιστία της συνεργασίας. Η συνεργασία των δύο πλευρών ήταν άψογη καθώς η εφαρμογή του Bancassurance λειτουργούσε εξαιρετικά και προς όφελος των δύο πλευρών. Τώρα, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι (ο Σύλλογός τους) αντιδρούν σε ορισμένες κινήσεις που έγιναν και σε ορισμένες παραλείψεις (σε ό,τι αφορά την διαδικασία και τους όρους των αποζημιώσεων) και διεκδίκησαν κάποιες από τις παροχές του ομαδικού συμβολαίου που – πάντα κατά την άποψή τους- δικαιούνταν. Δεν θα εισέλθουμε στην νομική πλευρά της υπόθεσης, καθώς οι δύο πλευρές έχουν τις απόψεις τους.
Το ερώτημα που εύλογα δημιουργείται είναι πώς θα κληθούν αύριο οι εργαζόμενοι-ασφαλισμένοι της Τράπεζας Πειραιώς να πουλήσουν προϊόντα της NN στους καταναλωτές, εάν οι ίδιοι διαμαρτύρονται για τις αποζημιώσεις από την ασφαλιστική. Μία εξαιρετικά καλή συνεργασία κινδυνεύει εκ των έσω και όχι βέβαια από την κίνηση των εργαζομένων της Τράπεζας.
Σε μία εποχή που η ασφαλιστική αγορά προσπαθεί να αξιοποιήσει την βελτιωμένη φήμη της, οι ρήξεις και οι κόντρες σίγουρα δεν βοηθούν προς την κατεύθυνση αυτή. Για να επουλωθούν οι «πληγές» θα πρέπει να αποδοθεί άμεσα το δίκαιο προς την όποια κατεύθυνση.

Ν. Σακ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*