Allianz Ελλάδος: Βγαίνει με νέα αποταμιευτικά, επενδυτικά, έμφαση στις γενικές

Του Νίκου Σακελλαρίου

Με μία νέα σειρά προϊόντων εγγυημένου κεφαλαίου  που θα αρχίσουν να διατίθενται στους επόμενους μήνες, η Allianz Ελλάδος δείχνει καθαρά ότι το 2018 θα αποτελέσει γι’ αυτήν μία χρονιά κατά την οποία θα δώσει μεγαλύτερη έμφαση σε ασφαλίσεις που έχει τη μεγαλύτερη τεχνογνωσία, δηλαδή σε θέματα διαχείρισης κεφαλαίων και συντάξεων.

Τα προιόντα αυτά θα διατεθούν μέσα από το δίκτυο συνεργατών της εταιρείας και στοχεύουν να προσφέρουν τις υψηλότερες δυνατές αποδόσεις μεσομακροπρόθεσμα με το χαμηλότερο κίνδυνο, αξιοποιώντας τοποθετήσεις υψηλής πιστοληπτικής αξιολόγησης, την μεγάλη γεωγραφική διασπορά επενδύσεων, αλλά και το τεράστιο επενδυτικό  μέγεθος της Allianz παγκοσμίως.

Ταυτόχρονα, η Allianz συνεχίζει την επέκτασή της σε κλάδους γενικών ασφαλειών,  όπως στους βιομηχανικούς κινδύνους, τους επιχειρηματικούς κινδύνους, ενώ διατηρεί  ικανοποιητικά μερίδια αγοράς στην αστική ευθύνη αυτοκινήτων με στόχο την περαιτέρω επέκτασή τους μέσα στην επόμενη διετία.

Ιδιαίτερα αυξημένες σύμφωνα με πηγές του I.W. είναι οι πρωτασφαλίσεις που γίνονται σε νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων σε συνεργασία με τους περισσότερους γερμανικούς οίκους που αντιπροσωπεύονται στην Ελλάδα.

Στρατηγική κίνηση της Allianz είναι η ανάληψη σταθμισμένων κινδύνων και η διατήρηση των παραδοσιακών μακροπρόθεσμων συνεργασιών που αποφέρουν το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής.

Στόχος της είναι να καταφέρει το 2018 να ξεπεράσει κατά μερικές ποσοστιαίες μονάδες την παραγωγή του 2017 τόσο στις ασφαλίσεις ζωής και υγείας όσο και στις γενικές ασφαλίσεις.  Η Allianz Ελλάδος το 2016, έκλεισε με κύκλο εργασιών 191 εκατ. ευρώ, λειτουργική κερδοφορία 7,2 εκατ. και δείκτη φερεγγυότητας 115%.

«Δεν θέλουμε να είμαστε οι  πιο φθηνοί, θέλουμε να είμαστε οι καλύτεροι.

Με υπερηφάνεια για όσα πέτυχε η εταιρεία, η CEO κ. Φιλίππα Μιχάλη  μιλώντας στην εκδήλωση πωλήσεων του 2017  : «Είμαστε μία συνεκτική ομάδα ανθρώπων, που τολμάμε και αξιοποιώντας την εμπειρία και τη δύναμη του Ομίλου μας, τα καταφέρνουμε. Μαζί προσθέτουμε αξία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας και κερδίζουμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας, που μας έδωσαν και το 2016, την πρώτη θέση στον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών, για τις γενικές ασφαλίσεις. Μαζί πετύχαμε και τις πολυάριθμες διακρίσεις τη χρονιά που πέρασε. Μαζί, αποδεχόμαστε την πρόκληση να εκμεταλλευτούμε όλα τα περιθώρια ανάπτυξης που ξέρουμε ότι υπάρχουν στην ελληνική αγορά.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*