Ασφαλιστήρια συμβόλαια σε καταστήματα λιανικής

της Ελενας Ερμείδου

Υπογράφοντας μικρά συμβόλαια και με στόχο να αποκτήσουν όγκο, οι ασφαλιστικέςεπιχειρούν να κλείσουν συμφωνίες με μεγάλους παρόχους που δραστηριοποιούνται στην λιανική και συγκεκριμένα στο λιανεμπόριο. Δεν θέλουν, μόνο να αυξήσουν το πελατολόγιο τους, αλλά και κάτι περισσότερο, να συγκεντρώσουν δεδομένα προκειμένου να διερευνήσουν και να αναλύσουν νέους ή και ήδη υπάρχοντες κινδύνους, σύμφωνα με πληροφορίες του IW.

Οι ασφαλιστές μέσα από τα καταστήματα λιανικής μπορούν να παρέχουν καλύψεις κυρίως έναντι ζημιών περιουσίας σε καταναλωτές για προϊόντα που αγοράζουν μικρής ή μεγάλης αξίας, όπως φορητούς υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα, άλλες ηλεκτρικές συσκευές. Κατ’ αυτόν τον τρόπο αυξάνουν την πελατειακή τους βάση, ανοίγοντας και νέες ευκαιρίες για σύναψη περισσοτέρων συμβολαίων ενώ, παράλληλα χτίζουν δεδομένα που αυτή την στιγμή δεν υπάρχουν στις βάσεις των τμημάτων των underwriters.

Η Interamerican και η anytime είναι μία από τις εταιρείες που έχει υλοποιήσει το σχέδιο συνεργασίας ασφαλιστικών με εταιρείες του λιανεμπορίου. Συγκεκριμένα έχει συνάψει συνεργασία με την αλυσίδα λιανεμπορίου Κωτσόβολος.

Ενας ακόμα λόγος να στοχεύουν οι ασφαλιστικές τις αλυσίδες λιανεμπορίου σύμφωνα με την ίδια πηγή είναι οι επιχειρηματικές ευκαιρίες που δημιουργούνται με την εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και από τις ολοένα και αυξανόμενες απειλές στο διαδίκτυο. Οι απειλές αυτές αφορούν τόσο ιδιώτες όσο και επιχειρηματικές μονάδες.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*