Η Allianz επενδύει 97 εκατ. ευρώ στη ψηφιακή εταιρεία μικρο-ασφαλίσεων BIMA

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

H Allianz X, ο βραχίονας ψηφιακών επενδύσεων του ομίλου Allianz ανακοίνωσε μια επένδυση ύψους 96,6 εκατ. δολαρίων στην BIMA, σουηδική εταιρεία που εξειδικεύεται στις ψηφιακές μικρο-ασφαλίσεις. Με έδρα τη Στοκχόλμη, η BIMA χρησιμοποιεί ψηφιακές τεχνολογίες για να εξυπηρετεί πελάτες χαμηλού εισοδήματος στην Αφρική, την Ασία και τη Λατινική Αμερική. Με αυτή την επένδυση, η Allianz γίνεται ο μεγαλύτερος στρατηγικός εταίρος της BIMA.

Οπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του γερμανικού ασφαλιστικού κολοσσού, Oliver Baete, “Η επένδυσή μας στη ΒΙΜΑ αναδεικνύει την δέσμευση της Allianz στην ψηφιοποίηση και την στρατηγική ανάπτυξή μας σε αναδυόμενες οικονομίες”.

Η ΒΙΜΑ παρέχει προσβάσιμα ασφαλιστικά προϊόντα και προϊόντα υγείας σε καταναλωτές αναδυόμενων αγορών που τα χρειάζονται και δεν μπορούν να τα αποκτήσουν μέσω των “παραδοσιακών” καναλιών διανομής. Οι δραστηριότητες της ΒΙΜΑ συνδυάζουν την mobile τεχνολογία, συμπράξεις με παρόχους κινητής τηλεφωνίας και μια εξειδικευμένη ομάδα πωλητών που αριθμεί 3.500 άτομα ώστε να πετύχει οικονομίες κλίμακας και κερδοφορία.

“Η στρατηγική επένδυση στην BIMA προάγει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ομίλου Allianz και τη δέσμευσή μας στις αναδυόμενες αγορές”, σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Allianz X,  Nazim Cetin. “Η συμμετοχη της Allianz στην BIMA μας δίνει την δυνατότητα να διευρύνουμε το αποτύπωμά μας στις αναδυόμενες αγορές και να αξιοποιήσουμε τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες για να διανείμουμε ασφαλιστικά προϊόντα στους πελάτες που τα χρειάζονται περισσότερο”, πρόσθεσε ο  Coenraad Vrolijk, επικεφαλής της Allianz Africa.

Η ΒΙΜΑ ιδρύθηκε το 2010 και δραστηριοποιείται σε 14 χώρες σε τρεις ηπείρους, έχοντας δημιουργήσει πελατολόγιο 24 εκατ. ατόμων. Η επένδυση της Allianz θα επιτρέψει στην εταιρεία να συνεχίσει να αναπτύσσεται ταχέως, εκμεταλλευόμενη την αυξανόμενη προσβαση των mobile συσκευών στις αναδυόμενες οικονομίες και να ικανοποιήσει την φιλοδοξία της να προσεγγίσει ένα κοινό 1 δισεκατομμυρίου καταναλωτών.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι που έχουμε την Allianz ως μέτοχό μας γιατί είναι ο τέλειος ασφαλιστικός εταίρος και επενδυτής για την ΒΙΜΑ” σημείωσε ο ιδρυτής και CEO της σουηδικής εταιρείας Gustaf Agartson. “Η επένδυση αυτή θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε την διαδρομή μας προς την καινοτομία και να μεγεθύνουμε την παρουσία μας στις υφιστάμενες αγορές μας, αλλά και σε νέες”, πρόσθεσε. “Η πλούσια τεχνογνωσία της Allianz και η βαθιά γνώση του χώρου των ασφαλειών θα επιτρέψει στην BIMA να βελτιώσει περαιτέρω το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο και να παρέχει προϊόντα αξίας στους καταναλωτές των αναδυόμενων οικονομιών¨.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*