Ποια ασφαλιστική επενδύει στη διαμεσολάβηση και πώς;

Η συνεχής υποστήριξη και αναβάθμιση του ρόλου του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή αποτελεί για την Υδρόγειο αναγκαία συνθήκη για την ανάπτυξη του ασφαλιστικού θεσμού.

Η ποιοτική εκπαίδευση τωνανθρώπων της, αποτελεί, συνεπώς, προτεραιότητα της εταιρείας, η οποία εστιάζει στη διαρκή βελτίωση και τον εμπλουτισμό των εκπαιδευτικών της προγραμμάτων. Απώτερος στόχος της είναι να παρέχει στους συνεργάτες της ό,τι πιο σύγχρονο σε εφόδια, γνώσεις και δεξιότητες, στοιχεία που τους επιτρέπουν να αναπτύξουν στοχευμένα τις πωλήσεις τους, να αυξήσουν την παραγωγικότητάτους, να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και γενικότερα να δραστηριοποιηθούν αποτελεσματικά μέσα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

 Στο πλαίσιο αυτό, η Υδρόγειος έχει προχωρήσει από τις αρχές του χρόνου στην υλοποίηση ενός ανανεωμένου κύκλου εκπαιδευτικών σεμιναρίων, τα οποία αναπτύσσονται σε όλη την Ελλάδα.

Το περιεχόμενο των σεμιναρίων διαμορφώνεται σε δύο θεματικές κατευθύνσεις: Την ανάδειξη του εύρους των εξειδικευμένων ασφαλιστικών λύσεων που διαθέτει η εταιρεία για την προστασία της περιουσίας, την αστική ευθύνη, το προσωπικό ατύχημα, κ.α., καθώς και την παρουσίαση συγκεκριμένων ασφαλιστικών προγραμμάτων και καλύψεων, ανάλογα και με τις ανάγκες της εκάστοτε τοπικής αγοράς.

«Θέλουμε να διευρύνουμε αλλά και να εμβαθύνουμε τις γνώσεις των συνεργατών μας όσον αφορά στα ασφαλιστικά μας προϊόντα, να τους παρέχουμε την τεχνογνωσία εκείνη που τους επιτρέπει να ανιχνεύουν πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των πελατών τους προτείνοντας κατάλληλες λύσεις από το ευρύ χαρτοφυλάκιό μας», αναφέρει σχετικά ο κ. Πάνος Νικολάου, Εμπορικός Διευθυντής της Υδρογείου, συνεχίζοντας: «Η όλη εκπαιδευτική διαδικασία είναι διαδραστική. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να αξιολογούν το κάθε σεμινάριο και κυρίως να προτείνουν, ανάλογα με τις ανάγκες τους αλλά και το πελατολόγιό τους, υπαρκτό ή δυνητικό, προϊόντα και προγράμματα για τα οποία θα τους ενδιέφερε να πραγματοποιηθούν στη συνέχεια σεμινάρια εμβάθυνσης και ανάλυσης.»

Παράλληλα, κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων, οι συνεργάτες ενημερώνονται για άλλα επίκαιραθέματα που τους αφορούν όπως π.χ. τα ανασφάλιστα οχήματα και τις τρέχουσες εξελίξεις,έχουν τη δυνατότητα να θέσουν ερωτήσεις στα στελέχη της εταιρείας και να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους για αλλαγές και εξελίξεις που αφορούν τις πολιτικές, τις υπηρεσίες, τα υποστηρικτικά μηχανογραφικά συστήματα της εταιρείας, π.χ. την online έκδοση συμβολαίων ή το ηλεκτρονικό underwriting, κ.α.

Το ανανεωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ξεκίνησε τον περασμένο Φεβρουάριο και ως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί σεμινάρια, μεταξύ άλλων, σε Πάτρα, Χανιά, Ηράκλειο, Καμένα Βούρλα, Χαλκίδα,Κεφαλονιά, Κέρκυρα, Ιωάννινα και Καλαμάτα. Στόχος της εταιρείας είναι να παρακολουθήσουν τον βασικό κύκλο σεμιναρίων όσο το δυνατόν περισσότεροι συνεργάτες από όλη την Ελλάδα.

Τα σεμινάρια, τα οποία έχουν 3ωρη διάρκεια, πραγματοποιούνται από τον κ. Πάνο Νικολάου,Εμπορικό Διευθυντή της Υδρογείου με συμμετοχή της κας Τζένης Αναγνωστάκη, Διευθύντριας Κλάδου Έκδοσης Οχημάτων, της κας Αγγελικής Νίνου από το Τμήμα Εκπαίδευσης και Υποστήριξης Πωλήσεων, καθώς και των εκάστοτε Επιθεωρητών Πωλήσεων ή/και Διευθυντών των τοπικών υποκαταστημάτων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Υδρογείου, οισυνεργάτες μας μπορούν να επικοινωνούν με την κα Αγγελική Νίνου, Τμήμα Εκπαίδευσης και

Υποστήριξης Πωλήσεων, τηλ.: 210 9477288

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*