Σε Rebranding προχωρά η Eurolife

Σε μία αλλαγή ονόματος που θα προσεγγίζει περισσότερο το νέο μετοχικό status και πιθανότατα θα έχει αναφορά και στην Fairfax θα προχωρήσει μέσα στο επόμενο διάστημα η Eurolife.

H εταιρεία σύμφωνα με πληροφορίες συνεχίζει να κινείται εξαιρετικά καλά και στο β’ τρίμηνο 2017 σε ότι αφορά τα επενδυτικά-συνταξιδοτικά προιόντα και τα κλασσικά προιόντα ζωής και υγείας κλάδους που παραμένει πολύ ισχυρή (πρώτη στην ελληνική ασφαλιστική αγορά) ενώ κατάφερε να ενισχύσει και τις γενικές ασφαλίσεις μέσω αύξησης των πωλήσεων αστικής ευθύνης αυτοκινήτου και ασφάλισης περιουσίας με προιόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας ενώ πλέον τείνει να καθιερώσει και το cross selling μεταξύ προιόντων γενικών ασφαλίσεων και προιόντων ζωής και υγείας.

Συντάξεις

H Εurolife δείχνει πλέον ότι εστιάζει κυρίως στα προιόντα Σύνταξης απ’ όπου θέλει να αξιοποιήσει την επενδυτική της τεχνογνωσία. Η σειρά προιόντων «Εξασφαλίζω» περιέχει 4 συνταξιοδοτικά προγράμματα «Εξασφαλίζω» τα οποία είναι φτιαγμένα για κάθε απαίτηση, οικονομική δυνατότητα και ηλικία. Αλλά κυρίως είναι φτιαγμένα για να βοηθήσουν τον ασφαλισμένο να διατηρήσει στο μέλλον το επίπεδο ζωής που έχει σήμερα.

Νικ. Σακ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*