Υπερδιπλασίασε τους πελάτες της σε ένα δίμηνο η Lemonade!

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η Lemonade, η πρωτοποριακή ασφαλιστική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας (insurtech) που έχει θέσει στο επίκεντρο του επιχειρηματικού της μοντέλου την τεχνητή νοημοσύνη ανακοίνωσε ότι υπερδιπλασίασε την πελατειακή της βάση τους τελευταίους δυο μήνες, καθώς σύμφωνα με τον συν-ιδρυτή της Shai Wininger, “οι πελάτες εγκαταλείπουν τις παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες προς όφελος της Lemonade”.

Πραγματικά, η αμερικανική εταιρεία που “μετρούσε” 6.000 πελάτες στο τέλος Μαϊου, είδε τον αριθμό να εκτοξεύεται στους 14.300 πελάτες στο τέλος Μαϊου. Οι πελάτες στρέφονται στη Lemonade από παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες σε καθημερινή βάση, με το 21,5% των πελατών να προέρχονται από την GEICO, το 20,5% από την State Ferm, το 17,1% από την Allstate, 10,5% από την Liberty Mutual, 5% από την Progressive και το υπόλοιπο από άλλες εταιρείες.

Όπως έγραψε στο blog της Lemonade ο κ. Wininger, οι περισσότεροι πελάτες της προέρχονται από τις πιο δυναμικές δημογραφικές μονάδες, με το 78% να είναι ηλικίας 25-45 ετών και διαμένουν σε μεγάλα αστικά κέντρα.

“Επί τη ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους….πελάτες μας που δουλεύουν για τις (ανταγωνιστικές) Liberty Mutual, State Farm, Allstate, Travelers and Progressive. Μην ανησυχείτε παιδιά, το μυστικό σας είναι ασφαλές με εμάς ! 🙂 ” κατέληξε ο κ. Wininger με σκωπτική διάθεση.

Υπενθυμίζεται ότι η Lemonade ανακοίνωσε πριν λίγους μήνες ότι διεκδικεί την εγγραφή της στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες για την ταχύτερη διεκπεραίωση αίτησης για καταβολή αποζημίωσης: 3 δευτερόλεπτα!

Στις 23 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 5.47 μ.μ., ο πελάτης της Brandon Pham, υπέβαλε διαδικτυακά αίτηση αποζημίωσης ύψους 979 δολαρίων σε σχέση με ένα γούνινο παλτό που είχε αγοράσει. Σε διάστημα 3 δευτερολέπτων, ως τις 5.50 μ.μ. δηλαδή, ο Α.Ι. Jim, δηλαδή το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της εταιρείας που διαχειρίζεται το λογισμικό που διεκπεραιώνει αυτόματα ασφαλιστικές εργασίες (bot), αξιολόγησε το αίτημα αποζημίωσης, επιβεβαίωσε ότι καλυπτόταν από το ασφαλιστικό συμβόλαιο του πελάτη, “έτρεξε” 18 διαφορετικούς αλγορίθμους που διασφαλίζουν ότι δεν επρόκειτο για απατηλή αίτηση αποζημίωσης, ενέκρινε την καταβολή του ποσού, έστειλε εντολή για την εκταμίευση του στην τράπεζα και ειδοποίησε τον κ. Pham ότι η αίτηση του είχε διεκπεραιωθεί επιτυχώς, χωρίς να χρειαστεί ούτε ένα έγγραφο !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*