AXA λογότυπο πινακίδα

Ερ. Μοάτσος από το συνέδριο των Πωλήσεων: “Στόχος η σφαιρική προστασία του πελάτη”

Την κυρίαρχη θέση της “ΑΧΑ Ασφαλιστική” στην αγορά επιβεβαίωσε από το βήμα του συνεδρίου των Πωλήσεων “Εν Αρχή Εσύ“, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Ερρίκος Μόατσος. Βασικός στόχος της AXA η σφαιρική και έμπρακτη στήριξη του πελάτη. Η ΑΧΑ Ασφαλιστική, τόνισε εστιάζει μεταξύ άλλων στο τομέα της υγείας, κατοικίας και εμπορικών ασφαλίσεων και πολύ σύντομα θα θέσει στην αγορά νέα πρωτοποριακά προϊόνtα.
Παράλληλα ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει στο τομέα της πρόληψης.

Το 2016, εννέα στους δέκα πελάτες, συνεργάτες, εργαζόμενοι δήλωσαν ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες της ΑΧΑ ωστόσο ο Ερρίκος Μοάτσος έθεσε νέο στόχο: Οι εννέα στους 10 να γίνουν δέκα στους 10, το 2017.

Η εταιρεία, ο ίδιος συμπλήρωσε ξεχωρίζει στο τρόπο που αντιμετωπίζει τον πελάτη. “Δεν την ενδιαφέρει να πωλήσει εύκολα“, την ενδιαφέρει να μπορεί να είναι συνεπής απέναντι στο πελάτη ως προς την έγκαιρη αποζημίωση του.

Η ΑΧΑ Ασφαλιστική κλείνει 10 χρόνια στην Ελλάδα. Μεταμορφώνεται και μετασχηματίζεται ψηφιακά, δίνει βάρος στις αυτοματοποιημένες λειτουργίες και στα δίκτυα και δεσμεύεται απέναντι σε πελάτες και συνεργάτες.

Προχωρά μπροστά έχοντας ως παρακαταθήκη το δυνατό της όνομα, την ισχυρή της κουλτούρα, την υψηλή συνεχιζόμενη δέσμευση προς το πελάτη και την υψηλή της αξιοπιστία στην αγορά.

Ελενα Ερμείδου /Βάιος Κρόκος

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*