Πώς θα καθιερώσει η ασφαλιστική αγορά το ρόλο της στο συνταξιοδοτικό;

Τα βαρίδια της ύφεσης, των χαμηλών εισοδημάτων και του χαμηλού επιπέδου ασφαλιστικής συνείδησης από την οποία χαρακτηρίζεται ο Έλληνας, καλείται να βγάλει από πάνω της η ασφαλιστική αγορά προκειμένου να αναπτυχθεί ταχύτερα και κυρίως να καθιερώσει τον ουσιαστικότερο ρόλο της στο συνταξιοδοτικό σύστημα της χώρας.

Τα πλέον πρόσφατα στοιχεία ευρύτερης έρευνας της Nielsen είναι άκρως απογοητευτικά σε ότι αφορά ειδικότερα τα συμπεράσματα για το πώς ο Έλληνας καταναλωτής διαθέτει το εισόδημά του, εφόσον πρώτα καλύψει τις ουσιώδεις ανάγκες του.

Σύμφωνα με την έρευνα, μόλις το 2% του δείγματος επενδύει σε ομόλογα και μετοχές, ένα επίσης 2% τοποθετείται σε συνταξιοδοτικά Ταμεία, ενώ το 34% δηλώνει ότι δεν του περισσεύει ρευστό για «έξτρα» δαπάνες.

 Κατά τα… άλλα, το 28% των ερωτηθέντων δαπανά το διαθέσιμο εισόδημά του σε φόρους, δάνεια, κάρτες και εν γένει χρέη, ένα 23% ξοδεύει για διασκέδαση, ένα επίσης 23% για ρούχα, ενώ μόνο το 23% του δείγματος κάνει οικονομίες.

 Κι όλα αυτά όταν την ίδια στιγμή στην Ευρώπη το 36% των καταναλωτών αποταμιεύει, μόνο το 19% δηλώνει ότι δεν του περισσεύει ρευστό, το 22% επιβαρύνεται με χρέη (δάνεια, φόροι, κάρτες κ.α.), ενώ υψηλότερα κινούνται και οι καταναλωτικές δαπάνες, με το 34% των ερωτηθέντων να διαθέτει χρήματα για αγορές ρούχων και το 26% για τη διασκέδαση. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*