Bancassurance & Direct vs Διαμεσολάβηση. Ποιος κερδίζει;

Αρθρο του Τάσου Χατζηθεοδοσίου*

Η διαμεσολάβηση στην Ελλάδα δέχεται ισχυρές πιέσεις. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρότερος από ποτέ. Από το bancassurance, τα website που πωλούν ασφαλιστικά προϊόντα απευθείας στον τελικό καταναλωτή και μια πληθώρα direct μεθόδων, γίνεται μια μεγάλη προσπάθεια από πολλές πλευρές, να ρημάξουν τα πελατολόγια των ανεξάρτητων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. Μπορούν όμως να το καταφέρουν;

Ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι παρόλο που οι πελάτες μπορούν να μπουν σε ένα τεράστιο πολυκατάστημα και να ψωνίσουν σπρώχνοντας ένα καρότσι, προτιμούν να αγοράσουν από ανθρώπους που δείχνουν με τη συμπεριφορά τους ότι νοιάζονται. Από συμβούλους που βρίσκονται εκεί τη στιγμή που χρειάζονται την αποζημίωση. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην ικανοποιείται όταν λαμβάνει προσωπική εξυπηρέτηση. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ψωνίσει από ένα mall αλλά και από την πλησιέστερη τοπική αγορά και έχουν γευτεί τη διαφορά.

Το ίδιο συμβαίνει και στις ασφάλειες.

Όπως κανένα website δε μπορεί να αντικαταστήσει τον ράφτη κοστουμιών, έτσι και κανένα website δε μπορεί να αναλύσει τις ασφαλιστικές ανάγκες ενός πελάτη και να τον ενημερώσει εμπεριστατωμένα.

Όπως σε ένα πολυκατάστημα ο υπάλληλος δεν έχει τον χρόνο να ασχοληθεί με κάθε πελάτη ξεχωριστά, έτσι και κανένας υπάλληλος πίσω από το desk μιας τράπεζας δεν μπορεί να συμβουλεύσει έναν πελάτη στο πώς να προστατεύσει την περιουσία του.

Όπως σε ένα πολυκατάστημα αν κάποιος χρειαστεί κάτι μετά την αποχώρηση απ’ το ταμείο, θα πρέπει να ξαναμπεί στην ουρά, έτσι και στις ασφάλειες όταν ο πελάτης χρειαστεί αποζημίωση θα έρθει αντιμέτωπος με απρόσωπες διαδικασίες…

Επομένως, όσες επιθετικές μέθοδοι και αν εφαρμοστούν, όσα χαρτοφυλάκια και αν προσκτηθούν βραχυπρόθεσμα, η μεγάλη εικόνα είναι πως η προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πάντα θα κερδίζει. Ως διαμεσολαβητές, αυτό που χρειάζεται να κάνουμε, είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας για να συνεχίσουμε να κερδίζουμε την εμπιστοσύνη και την προτίμηση του καταναλωτή.

Η Mega Brokers δουλεύει από το 1989 έχοντας ως εταιρική βάση τις παραπάνω αρχές. Οι εργασίες της στηρίζονται διαχρονικά πάνω σε 2 πυλώνες:

  • Να παρέχει προστιθέμενη αξία με τα προϊόντα της στον τελικό καταναλωτή.
  • Να παρέχει υπηρεσίες στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που θα τον ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και θα τον οδηγήσουν στο απόγειο της παραγωγικότητας και των δυνατοτήτων του.

Ο καταναλωτής δεν μπορεί να βρει στο Bancassurance ή στο direct κάτι που δεν θα βρει σε πολύ καλύτερο επίπεδο στην Mega Brokers. Έτσι:

  • Όταν ο καταναλωτής θέλει να βρει το καλύτερο για εκείνον πρόγραμμα της ασφαλιστικής αγοράς, συγκρίνουμε πάνω από 30 ασφαλιστικές εταιρείες για την επιλογή της κατάλληλης λύσης.
  • Όταν ο καταναλωτής ακόμη δε βρίσκει αυτό που ψάχνει, δημιουργούμε tailor made καινοτόμα προϊόντα για να καλύψουμε ανάγκες που δεν καλύπτονται από τα διαθέσιμα προγράμματα.
  • Όταν στην Ελλάδα δεν υπάρχει η κάλυψη που αναζητά, συνεργαζόμαστε με διεθνείς εταιρείες στο εξωτερικό.
  •  Όταν οι πελάτες μας χρειάζονται υποστήριξη, έχουμε το τμήμα ζημιών μας που ασχολείται αποκλειστικά με αυτό.
  • Και το βασικότερο όλων. Κάθε ασφάλεια έχει τον ασφαλιστή της. Κάθε πελάτης έχει το σύμβουλό του όταν τον χρειάζεται. Έχει κάποιον που θα συνεχίζει να νοιάζεται μετά την αποχώρηση απ’ το ταμείο.

Στηριζόμενοι στις παραπάνω αρχές οδηγηθήκαμε στην κορυφή της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Τα αποτελέσματα του 2015 το απέδειξαν. Με 8,9 εκατομμύρια ευρώ έσοδα, είμαστε οι νικητές και κοιτάμε στα μάτια το bancassurance και τις direct μεθόδους.

Οι προσπάθειες μας συνεχίζονται με ανανεωμένο όραμα για υψηλότερες κορυφές, λεπτομερή προγραμματισμό και άρτια οργάνωση.

Για τους συνεργαζόμενους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, σχεδιάζουμε, προγραμματίζουμε και υλοποιούμε τις καλύτερες υπηρεσίες στην ασφαλιστική αγορά. Η στρατηγική πίσω από τις υπηρεσίες μας αποσκοπεί:

  •  Στην απλοποίηση των διαδικασιών της καθημερινότητας με εργαλεία και τεχνολογικές εφαρμογές που απελευθερώνουν χρόνο στο συνεργάτη.
  • Στην ποιοτική εκπαίδευση με στόχο την καλλιέργεια νέων ικανοτήτων, την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη των συνεργατών.
  • Στην δημιουργία εμπορικών πολιτικών, κανονισμών πωλήσεων και ράλι πωλήσεων που θα κάνουν τους συνεργάτες μας να απολαμβάνουν τις υψηλότερες αμοιβές της ασφαλιστικής αγοράς.

Το περιβάλλον της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς είναι το πιο ανταγωνιστικό που υπήρξε ποτέ. Μέσα σ’ αυτές τις συνθήκες η Mega Brokers δεσμεύεται στους συνεργαζόμενους διαμεσολαβητές πως θα συνεχίσει να τους υποστηρίζει όχι απλά για να επιβιώνουν. Για να ξεχωρίζουν. Για να είναι οι νικητές, όποιες και αν είναι οι προκλήσεις, όσο επιθετικός και αν είναι ο ανταγωνισμός.

Για να μάθετε περισσότερα για τα εργαλεία, τις υπηρεσίες και την υποστήριξη που απολαμβάνουν οι συνεργαζόμενοι διαμεσολαβητές της Mega Brokers, επισκεφθείτε τη σελίδα μας στο http://megabroker.gr/ypiresies-gia-synergates/.

* Ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου είναι απόφοιτος του τμήματος Στατιστικής και ασφαλιστικής επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στα Χρηματοοικονομικά και Ασφαλιστικά από το Westminster Business School. Εργάστηκε ως broker σε πολυεθνικές εταιρείες μεσιτείας ασφαλειών στο Λονδίνο και από το 2016 έχει αναλάβει τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή στη Mega Brokers.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*