Από αριστερά: Σπύρος Γαλανόπουλος – Διεύθυνση Marketing, Σπύρος Πατσιώτης – Διεύθυνση Λειτουργιών, Στέλιος Χατζηπέρης – IT Project Manager για το «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», και Μπάμπης Αναστασιάδης – Διευθυντής Marketing, Προϊόντων και Επικοινωνίας

AXA: Χρυσή διάκριση στα Cyta Mobile Excellence Awards

Τη χρυσή διάκριση στην κατηγορία «Mobile Insurance Services» του διαγωνισμού Cyta Mobile Excellence Awards έλαβε η ΑΧΑ για το πρόγραμμα επιβράβευσης χιλιομέτρων «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο», που βασίζεται εξολοκλήρου σε mobile εφαρμογή.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού διακρίθηκαν εφαρμογές, υπηρεσίες και προϊόντα μέσω των οποίων μια επιχείρηση-οργανισμός αποκομίζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, βελτιώνει τον χρόνο απόκρισης στην αγορά, πραγματοποιεί αποτελεσματικές και μετρήσιμες ενέργειες marketing ή και αλλάζει το management και την παραδοσιακή λειτουργία.

Η υπηρεσία «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» δημιουργήθηκε για να προσφέρει πιο ευέλικτη και δίκαιη ασφάλιση που προσαρμόζεται στα δεδομένα των πελατών. Μέσα από την υπηρεσία, που έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2015, όσοι πελάτες διανύουν έως 5.000 χιλιόμετρα / έτος λαμβάνουν 20% έκπτωση στο ετήσιο ποσό που καταβάλλουν για την ασφάλισή τους.

Η καινοτομία του «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» έγκειται στο ότι αποφεύγει την εγκατάσταση ειδικής συσκευής στα οχήματα των πελατών. Αντιθέτως, λαμβάνουν την έκπτωση στα ασφάλιστρά τους με μια διαδικασία 20 δευτερολέπτων στο smartphone τους, ενώ για τους πελάτες που δεν έχουν smartphone η ΑΧΑ έχει δημιουργήσει δίκτυο σε όλη την Ελλάδα όπου μπορούν να απευθύνονται (για περισσότερες πληροφορίες: https://www.axa.gr/el/autokinito/odigo-ligo-plirono-ligo/).

«Μοναδικός μας οδηγός είναι να βρισκόμαστε καθημερινά δίπλα στους πελάτες μας και να τους εξυπηρετούμε με τον καλύτερο τρόπο» σχολίασε ο διευθυντής Marketing, Ανάπτυξης Προϊόντων και Επικοινωνίας της ΑΧΑ Μπάμπης Αναστασιάδης. «Το “Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο” αποτελεί απόδειξη ότι με τη χρήση της τεχνολογίας μπορούμε να απλοποιούμε διαδικασίες και να προσαρμοζόμαστε στις πραγματικές ανάγκες των πελατών μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη χρυσή αυτή διάκριση και για το γεγονός ότι αναγνωρίζεται ένα μοναδικό έργο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά.»

Πρόσφατα, άλλωστε, η ΑΧΑ Ελλάδας βραβεύθηκε ως κορυφαία σε επίπεδο καινοτομίας για την ίδια υπηρεσία και στο πλαίσιο της Περιφέρειας ΑΧΑ Emerging Markets ΕΜΕΑ – LATAM, που περιλαμβάνει 29 χώρες.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*