ΑΧΑ: Ενίσχυση του αποκλειστικού δικτύου και ολιστική θεώρηση του πελάτη

Στην περαιτέρω ενδυνάμωση του αποκλειστικού δικτύου της προχωρά η ΑΧΑ, εστιάζοντας στην ανάπτυξή της μέσα από την ολιστική θεώρηση του πελάτη, την ισορροπημένη λειτουργία των καναλιών προώθησης των προγραμμάτων της και την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών. Σε εκδήλωση βράβευσης που πραγματοποίησε την Παρασκευή η εταιρεία για τους συνεργάτες της ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ε. Μοάτσος αναφέρθηκε στα αποτελέσματα της AXA, στους στόχους και τις προκλήσεις για την ασφαλιστική αγορά στο υπαρχον κοινωνικο-οικονομικό πλαίσιο. Η εταιρεία το 2015 είχε 151 εκατ. έσοδα, 18 εκατ. κερδοφορία και δείκτη φερεγγυότητας στο 286%, επενδύοντας στο συνεχή μετασχηματισμό της λειτουργίας της με νέες δομές και τεχνολογικές καινοτομίες.

Αναφερόμενος στη θετική πορεία της εταιρείας ο κ.Μοάτσος επισήμανε ότι καθοριστικό ρόλο έχουν διαδραματίσει οι άνθρωποι της και η σχέσεις που έχει δομήσει η διοίκηση. Ειδικότερα σύμφωνα με έρευνα το 92% των συνεργατών του αποκλειστικού της δικτύου είναι ικανοποιημένοι από την ΑΧΑ.

 

Ε. Μοάτσος: Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τα προγράμματα μας

 

Οι υπηρεσίες και το after sales service  ειναι οι βασικοί λόγοι για τους οποίους οι ασφαλισμένοι επιλέγουν την εταιρεία. Όπως ανέφερε ο κ. Μοάτσος στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας προστίθενται το νέο πρόγραμμα υγείας Mediσυν2, ενώ πέρυσι η εταιρεία ήταν η πρώτη που λάνσαρε στην αγορά πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου με βάση τιμολόγησης τα χιλιόμετρα.

Η εταιρεία κατέχει την τρίτη θέση στις γενικές ασφαλίσεις (εκτός κλάδου αυτοκινήτου)  και συμμετέχει στην ασφάλιση μεγάλων κινδύνων.

 

Ν. Σακελλαρίου: Στόχος το πρώτο αποκλειστικό δίκτυο σε παραγωγή

SAKELLARIOU

«Τα επόμενα χρόνια η ΑΧΑ θέλει να ισχυροποιήσει το αποκλειστικό της δίκτυο και να μεγιστοποιήσει την ικανοποίηση των ασφαλισμένων της, βελτιώνοντας συνεχώς τις υποδομές για τους συνεργάτες και τους πελάτες της»¨.  Από το αποκλειστικό δίκτυο προέρχεται το 83% της παραγωγής υγείας, το 13% των γενικών ασφαλίσεων και το 22% της συνολικής παραγωγής. Στόχος της εταιρείας είναι το αποκλειστικό της δίκτυο να γίνει «το πρώτο σε παραγωγή αποκλειστικό δίκτυο στην Ελλάδα, το πρώτο σε ψηφιακή λειτουργία, σε κερδοφόρο ανάπτυξη και στρατολόγηση».

 

Emiliano di Angelo: Tradigital…το σύγχρονο μοντέλο του ασφαλιστή

 

Ο Διευθυντής δικτύου διανομής στην Περιφέρεια της Μεσογείου και τη Λαντινική Αμερική στην AXA  αναφέρθηκε στα αποτελέσματα του ομίλου και τη σημασία της τεχνολογίας για την ασφαλιστική αγορά. Όπως ανέφερε ο όμιλος δραστηριοποιείται σε 64χώρες  και έχει ετησίως  100 δις έσοδα. Είναι μία από τις πρώτες 50 μπράντες στον κόσμο και απασχολεί συνολικά 100.000 ανθρώπους και 190.000 ασφαλιστές.

 

Μιλώντας για το σύγχρονο μοντέλο του ασφαλιστή τόνισε ότι θα προκύψει από τη σύζευξη του παραδοσιακού ασφαλιστή με τις δυνατότητες που του παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία (traditional-digital=tradigital).

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*