«Μάθε κι εσύ»: Τηλεοπτική καμπάνια της AIG για την ασφάλιση αυτοκινήτου

Με κεντρικό μήνυμα «Μάθε κι εσύ», η τηλεοπτική διαφήμιση της AIG για την ασφάλιση αυτοκινήτου βρίσκεται εκ νέου στον αέρα από τις 28 Φεβρουάριου, ολοκληρώνοντας την καμπάνια για τα οικονομικά οφέλη που απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι της εταιρείας.

Μέσω της νέας διαφήμισης, η AIG αναδεικνύει την ιδέα του εξατομικευμένου ασφαλίστρου, προσκαλώντας κάθε ενδιαφερόμενο να επικοινωνήσει με την εταιρεία ή τον άμεσο συνεργάτη, ώστε να λάβει την απαιτούμενη ενημέρωση. Επιπλέον, στη συγκεκριμένη διαφήμιση αναφέρονται οι εξής παροχές:

  • νέες μειωμένες τιμές
  • νέα έκπτωση για το ετήσιο συμβόλαιο (15%)
  • πληρωμή συμβολαίου με άτοκες μηνιαίες δόσεις με τη χρήση πιστωτικής κάρτας
  • έκπτωση για τον προσεκτικό οδηγό (20%).

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η AIG «εξετάζει πάντα όλες τις πιθανές βελτιώσεις που μπορεί να πραγματοποιήσει στα προγράμματά της, με στόχο να επιτύχει τη σωστή ισορροπία μεταξύ τιμών και καλύψεων, παρέχοντας ταυτόχρονα άμεσες και δίκαιες αποζημιώσεις, ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τις εργασίες των συνεργατών της και προσφέροντας ουσιαστικές λύσεις στο καταναλωτικό κοινό.

»Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής, επιδιώκει μέσω της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας να προβάλει το μήνυμα ότι η AIG επικεντρώνεται στον άνθρωπο και τον οδηγό και όχι στο αυτοκίνητο, δίνοντας την ευκαιρία στον καταναλωτή να ενημερωθεί για τα νέα προνόμια στην ασφάλιση αυτοκινήτου».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*