International Life: Αύξηση 330% σε νέες εργασίες και νέα ομαδικά προγράμματα

 

Η ομαδική ασφάλιση αποτελούσε ανέκαθεν ένα κρίσιμο χαρακτηριστικό εταιριών και εργοδοτών. Είναι τόσο στίγμα της αντιμετώπισης των εργαζομένων τους και της εταιρικής κουλτούρας που έχουν και μεταδίδουν, όσο και ένα βασικό ασφαλιστικό «όπλο» και μαξιλάρι ασφαλείας για τους εργαζομένους και τις οικογένειές τους. Ειδικά δε σε μία εποχή που η δημόσια ασφάλιση παρέχει τις λιγότερες δυνατές εγγυήσεις από ποτέ, με το ασφαλιστικό να βρίσκεται στη δίνη του κυκλώνα, η ιδιωτική ασφαλιστική αγορά μπορεί να προσφέρει έξυπνες και στιβαρές λύσεις, με τα απαραίτητα εχέγγυα προκειμένου οι εργαζόμενοι να είναι και στην πράξη ασφαλισμένοι και πράγματι ασφαλείς.

Στο πλαίσιο αυτών των νέων αναγκών που αναδύονται, η International Life δημιούργησε ένα σύγχρονο φάσμα υπηρεσιών ομαδικής ασφάλισης, τα προγράμματα be4business.

 

be4business: Η απάντηση της International Life

Στον τομέα των Ομαδικών Ασφαλίσεων η International Life προσφέρει τη νέα οικογένεια υπηρεσιών Ομαδικής Ασφάλισης be4business, υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, παρέχοντας πολλαπλά οφέλη σε εργαζομένους και εργοδότες.

Με τις υπηρεσίες be4Business health (Ζωής και Υγείας) και Be4pension (Προγράμματα Σύνταξης), οι εργαζόμενοι και τα μέλη των οικογενειών τους απολαμβάνουν προστασία και σιγουριά για το αύριο, μέσα από προσεκτικά σχεδιασμένες ασφαλιστικές καλύψεις, για ένα ευρύτατο φάσμα περιπτώσεων και αναγκών.

Οι υπηρεσίες be4business health περιλαμβάνουν το πρόγραμμα Ζωής & Υγείας be4business Benefit, ενώ οι υπηρεσίες be4pension περιλαμβάνουν προγράμματα Συνταξιοδότησης με τρόπο επένδυσης που περιλαμβάνει την Εγγύηση Διατήρησης Κεφαλαίου με 100%, δικαίωμα στο επιτευχθέν επιτόκιο από την επένδυση των εισφορών ή μία Ελάχιστα Εγγυημένη Απόδοση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ή ακόμα και την αγορά μεριδίων Αμοιβαίων Κεφαλαίων στα διαθέσιμα Unit Linked προϊόντα, be smart Income και be smart Balanced.

 

Τα προγράμματα ομαδικών συμβολαίων της International Life ξεχωρίζουν για την καινοτομία τους και τη δυνατότητα που παρέχουν στον πελάτη να  επιλέξει τον βέλτιστο συνδυασμό καλύψεων.

omadika4

Σ. Μακρή, Α. Μαυροπούλου, Γ. Γκάτσης, Ρ. Θεοδωρακοπούλου, Μ. Καραμπόλης , Σ. Ναζλοπούλου, Ε. Βαφείδου, Γ. Σκουρλής, Α. Μπελέκιος, Μ. Λογοθέτη & Θ. Λιάσκος

 

Γιατί να επιλέξει κανείς τα be4business;

  • Άμεση και αυτοματοποιημένη έκδοση συμβολαίου και πρόσθετων πράξεων για την ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.

 

 

  • Σύγχρονο δίκτυο συμβεβλημένων νοσηλευτηρίων και συνεργαζόμενων διαγνωστικών κέντρων πανελλαδικά με συμφωνίες συνεργασίας που διασφαλίζουν στους εργαζόμενους / ασφαλισμένους υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών Υγείας με χαμηλό κόστος για τον εργοδότη, καθιστώντας τα έτσι οικονομικά συμφέροντα.
  • Συνεργασίες με όλα τα μεγάλα ιδιωτικά νοσηλευτήρια πανελλαδικά με απευθείας κάλυψη εξόδων και με παροχές Υγείας σε προνομιακές τιμές και ειδικές εκπτώσεις (be healthy, σύστημα νοσοκομειακής περίθαλψης & ειδικές παροχές Yγείας).
  • Ειδικές συμφωνίες με τα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια για δωρεάν παροχές Yγείας, όπως ιατρικές επισκέψεις, check up, προεγχειρητικούς ελέγχους, διαγνωστικές εξετάσεις κ.α.
  • Πελατοκεντρικές, εξατομικευμένες επιχειρηματικές λύσεις και φιλοσοφία με έμφαση στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων (τμήμα customer service – Employee Benefits) και την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών. Η International Life παρέχει αναλυτικές αναφορές και συμβουλευτική στα αντίστοιχα τμήματα Ανθρωπίνου Δυναμικού των πελατών για την μεγιστοποίηση των προνομίων και την οικονομική προστασία των προσφερόμενων προγραμμάτων. Όλα αυτά διέπονται από τη διαπροσωπική και επαγγελματική διαχείριση που παρέχεται τόσο κατά την σύναψη της ασφαλιστικής σύμβασης, όσο και σε όλη τη διάρκεια της ασφάλισης, από ανθρώπους της εταιρίας επικεντρωμένους στο συγκεκριμένο συμβόλαιο του εκάστοτε πελάτη.
  • Τμήμα Customer Service ομαδικών με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και διεκπεραίωση αιτημάτων με μέσο χρόνο απόκρισης 2 εργάσιμες ημέρες. Είναι αξιοσημείωτο δε, ότι το 80% των αιτημάτων διεκπεραιώνονται εντός της ίδιας ημέρας.
  • Ευελιξία στην επιλογή του εύρους και του είδους των παροχών, σχεδιασμός προγράμματος στα μέτρα κάθε επιχείρησης.
  • Αποτελεσματικός συνδυασμός των καλύψεων υγείας με άλλο ασφαλιστικό φορέα (δημόσιο ή ιδιωτικό).
  • Τηλεφωνικό κέντρο 24/7 με σκοπό την συνεχή υποστήριξη των ασφαλισμένων, την καθοδήγησή τους σε περίπτωση επείγοντος περιστατικού, την παροχή ιατρικών συμβουλών σε περίπτωση ανάγκης, και την ενημέρωση για τα προνόμια υγείας και τα συμβεβλημένα νοσηλευτήρια.
  • Άμεση καταβολή των αποζημιώσεων, (λιγότερο από 6 εργάσιμες στο 85% των περιστατικών) με ξεκάθαρους όρους και απλές, χωρίς ψιλά γράμματα, διαδικασίες και προϋποθέσεις.
  • Πλήρης υποστήριξη μέσω σειράς εξειδικευμένων εργασιών για τη διαχείριση και ανανέωση του συμβολαίου, την αποζημίωση, αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, με:

 

 

  • Αυτόματη έκδοση, μέσω του ειδικού μηχανογραφικού συστήματος ομαδικών, αποδείξεων ασφαλίστρων, ανάλυσης κόστους ανά ασφαλισμένο, ανάλυσης κόστους μεταβολών και της τρέχουσας εικόνας της ασφαλισμένης ομάδας.
  • Αποτελεσματική υποστήριξη του υπολογισμού των αποζημιώσεων μέσω του μηχανογραφικού συστήματος του κλάδου ομαδικών, το οποίο προσφέρει και στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη χρήση του προγράμματος (π.χ. ονομαστική κατάσταση καταβληθέντων αποζημιώσεων ανά συμβόλαιο και ανά πάθηση, ονομαστική λίστα αποζημιώσεων ανά παροχή και ανά κατηγορία παθήσεων, συγκριτική κατάσταση αποζημιώσεων του τρέχοντος έτους σε σχέση με το προηγούμενο). Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα κατάθεσης του πληρωτέου ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό του κάθε ασφαλισμένου της.
  • Έκδοση ειδικού ατομικού ενημερωτικού φυλλαδίου για κάθε ασφαλισμένο προσωπικά, που εξηγεί με λεπτομέρεια τις παροχές του προγράμματος. Μαζί προσφέρεται και η δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής του κάθε φυλλαδίου σε κάθε ασφαλισμένο για την ταχύτερη και ευκολότερη πληροφόρησή του.
  • Οργάνωση, κατόπιν συνεννόησης, της εκπαίδευσης του συνεργάτη που διαχειρίζεται το πρόγραμμα, ώστε η συνεργασία να είναι σε κάθε περίπτωση απρόσκοπτη και να διασφαλίζονται θετικά αποτελέσματα.
  • Δυνατότητα τακτικής παρουσίας εκπροσώπου της International Life, στα γραφεία των πελατών, με σκοπό την προσωπική εξυπηρέτηση κάθε ασφαλισμένου ξεχωριστά, την προσκόμιση αποζημίωσής του και την παροχή συμπληρωματικών διευκρινίσεων.
  • Παρουσίαση του Προγράμματος στο προσωπικό της ασφαλισμένης εταιρίας, με σκοπό :
  1. Την ανάλυση των προσφερόμενων παροχών.
  2. Τη λεπτομερή επεξήγηση του τρόπου λειτουργίας & διαχείρισης του προγράμματος.
  3. Την καθοδήγηση των ασφαλισμένων για την καλύτερη δυνατή χρήση του εκάστοτε προγράμματος.
  4. Την επίλυση κάθε απορίας των ασφαλισμένων.

 

Διεθνείς συνεργασίες και τεχνογνωσία

Αξίζει να τονιστεί ότι η International Life είναι μέλος της μεγάλης παγκόσμιας ασφαλιστικής ομάδας της Insurope, του δεύτερου μεγαλύτερου οργανισμού διαχείρισης ομαδικών ασφαλιστηρίων στον κόσμο, και αποκλειστικός εκπρόσωπός της στην Ελλάδα.

 

 

Το ασφαλιστικό δίκτυο της Insurope αποτελεί το Νο2 πάροχο παγκοσμίως στη διαχείριση προγραμμάτων Ομαδικής Ασφάλισης πολυεθνικών εταιριών, κατέχοντας πάνω από το 25% της αγοράς και παρέχοντας ασφαλιστικές υπηρεσίες Ομαδικής Ασφάλισης για περισσότερα από 40 χρόνια. Δραστηριοποιείται σε 84 χώρες (μεταξύ αυτών σε Γαλλία, Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Η.Π.Α., Ιαπωνία), ενώ συνεργάζεται με πληθώρα πολυεθνικών εταιριών σε όλες τις ηπείρους εξυπηρετώντας πάνω από 4.500 ασφαλιστήρια συμβόλαια Ζωής, Περίθαλψης και Συνταξιοδότησης.

 

2015: Έτος – ορόσημο

Μέσα σε ένα ακραίο σκηνικό ύφεσης καθ’ όλη τη διάρκεια του 2015, και τις τραπεζικές αντοχές να αγγίζουν τα όριά τους,  η International Life έχει ήδη καταφέρει να σημειώσει θεαματική πρόοδο στην αύξηση των ομαδικών συμβολαίων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η αύξηση νέων εργασιών ανέρχεται σε ποσοστό άνω του 330%, ενώ ο αριθμός των ενεργών ομαδικών ασφαλιστηρίων έχει αυξηθεί σε ποσοστό άνω του 50% σε σύγκριση με το 2014.

 

Ο Κος Μάκης Καραμπόλης, (photo)  Director Corporate Business & Strategic Marketing,  μας ανέλυσε περαιτέρω τα στοιχεία του 9μήνου της Διεύθυνσης Ομαδικών Ζωής & Υγείας, καθώς και την εντυπωσιακή πορεία των εργασιών της το τελευταίο χρονικό διάστημα, όπου έχει επιτευχθεί πλήρης αντιστροφή των βασικών μεγεθών της (KPI’s).

 

Συγκεκριμένα, όπως χαρακτηριστικά μας ανέφερε, έχουν έως σήμερα επιτευχθεί:

 

  • Αύξηση νέων εργασιών, η οποία ανέρχεται σε ποσοστό άνω του 330% σε όρους καθαρών ετησιοποιημένων ασφαλίστρων (ANP).

 

  • Αύξηση του ενεργού χαρτοφυλακίου, σε ποσοστό 21% σε σχέση με το 2014, σε όρους Ακαθάριστων Εγγεγραμμένων Ασφαλίστρων (GWP).

 

  • Αύξηση του ενεργού χαρτοφυλακίου, που πλέον αριθμεί πάνω από 445 Ομαδικά Ασφαλιστήρια Συμβόλαια (αύξηση 50% σε σχέση με το 2014).

 

  • Βελτίωση του δείκτη Ζημιών κατά 18+ ποσοστιαίες μονάδες, γεγονός που οφείλεται στην μείωση των τιμοκαταλόγων των συνεργαζόμενων νοσηλευτικών ιδρυμάτων, στην νέα οργανωτική δομή της Διεύθυνσης, αλλά και στη θέσπιση νέων εσωτερικών διαδικασιών και λειτουργιών, ενέργειες που κατέστησαν άλλωστε τα Ομαδικά Προγράμματα Ζωής & Υγείας της International Life, οικονομικότερα & πλήρως ανταγωνιστικά στην αγορά, και άρα ακόμα περισσότερο προσιτά στους εργοδότες, κάτι που αποδεικνύεται από την πιστότητα των υπαρχόντων, αλλά και από την προσέλκυση πολλών νέων, πελατών.

 

  • Σύναψη νέων ολοκληρωμένων αντασφαλιστικών συμβάσεων, με τις μεγαλύτερες εταιρίες διεθνώς, υψηλής φερεγγυότητας (ΑΑΑ+ rating), θωρακίζοντας περαιτέρω το business αλλά και τις συνεργασίες μας.

 

 

 

  • Τέλος, σημειώνεται ότι έχουμε ξεκινήσει και υλοποιούμε ένα σημαντικό και φιλόδοξο πλάνο ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου Ομαδικών μαζί με την Insurope, μέσα από μια σειρά κοινά σχεδιασμένων στρατηγικών ενεργειών, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*