Σχέδιο Αδιάλειπτης Επιχειρησιακής Λειτουργίας από την Inter Partner Assistance

«Πολλά σοβαρά περιστατικά (φυσικές καταστροφές ή άλλα ζημιογόνα γεγονότα) έχουν αναδείξει την σπουδαιότητα της λειτουργικής αξιοπιστίας των υποδομών των Εταιρειών και ιδίως των Εταιριών Βοηθείας που πρέπει να λειτουργούν 24 ώρες και 7 ημέρες την εβδομάδα.

Για αυτό το λόγο η INTER PARTNER ASSISTANCE, η μοναδική εταιρία Βοηθείας που διαθέτει πλήρες πρόγραμμα συνέχειας της επιχειρησιακής της λειτουργίας στην Ελληνική αγορά, έχει επενδύσει προς την κατεύθυνση αυτή με τη δημιουργία βοηθητικών εγκαταστάσεων σε εναλλακτική τοποθεσία, ώστε να διασφαλίζεται η επιχειρησιακή της ικανότητα κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες που θα μπορούσαν να την απειλήσουν ή να την διακόψουν.

Την Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015 έλαβε χώρα στις ειδικές εγκαταστάσεις που διατηρεί η INTER PARTNER ASSISTANCE στην ανατολική Αττική, η ετήσια άσκηση δοκιμαστικής λειτουργίας του σχεδίου Αδιάλειπτης Επιχειρησιακής Λειτουργίας (Business Continuity Plan) η οποία στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία.

Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα από την ενεργοποίηση του σχεδίου Αδιάλειπτης Επιχειρησιακής Λειτουργίας, ξεκίνησε η εξυπηρέτηση των πελατών από τις βοηθητικές εγκαταστάσεις, η οποία πραγματοποιήθηκε για αρκετές ώρες, χωρίς καμιά απώλεια κλήσεων ή διαφοροποίηση στην ποιότητα και στον τρόπο εξυπηρέτησής. Όλα τα συστήματα λειτούργησαν ομαλά και παράλληλα εξασφαλίστηκε και η ομαλή επιστροφή των υπηρεσιών βοήθειας στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Το νέο επιχειρησιακό κέντρο φιλοξενεί και διαχειρίζεται πολλαπλούς χώρους κέντρων δεδομένων, ενώ διαθέτει πολύ υψηλά χαρακτηριστικά ασφαλείας και αξιοπιστίας με 24ώρη παρακολούθηση από ομάδες έμπειρων τεχνικών. Επιπλέον, η απόσταση μεταξύ του εναλλακτικού επιχειρησιακού κέντρου και των κεντρικών γραφείων της Inter Partner Assistance διασφαλίζει ότι η πιθανότητα για ένα ταυτόχρονο ζημιογόνο περιστατικό και στις δύο εγκαταστάσεις είναι εξαιρετικά περιορισμένη.

Υπενθυμίζεται ότι οι βοηθητικές εγκαταστάσεις της εταιρείας διαθέτουν:

– Πλήρως εξοπλισμένες θέσεις εργασίας για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών της
– Πλήρη ικανότητα εξυπηρέτησης εισερχομένων κλήσεων μέσω εκτροπών σε συνεργασία με τους παρόχους τηλεφωνίας, ώστε ο πελάτης να μην αντιλαμβάνεται καμία διαφοροποίηση στον τρόπο εξυπηρέτησης
– Πλήρη πρόσβαση σε όλα τα εταιρικά συστήματα (εταιρικό email, βάσεις δεδομένων κλπ)
– Πλήρως λειτουργική ιστοσελίδα, ώστε όλες οι online υπηρεσίες που προσφέρονται στους πελάτες να λειτουργούν κανονικά.
– Πρόσβαση στο internet

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας, Δημήτριος Κωνσταντίνου, σημειώνει ότι η Inter Partner Assistance, πιστή στις αξίες της αφοσίωσης, προσήλωσης και δέσμευσής της, αποδεικνύει περίτρανα με τέτοιου είδους επενδύσεις ότι αποτελεί μία Εταιρεία η οποία προλαμβάνει τις εξελίξεις και καταβάλει συνεχόμενες προσπάθειες για την μέγιστη εξυπηρέτηση των πελατών της, αποτελώντας την μοναδική εταιρεία βοηθείας στην χώρα μας η οποία διαθέτει έναν τέτοιο ολοκληρωμένο σχεδιασμό επιχειρησιακής συνέχειας.»

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*