- Ποιοτικές και προιοντικές αλλαγές συντελούνται σταδιακά στην ασφαλιστική αγορά μέσα από την προσπάθεια των εταιρειών να μεγεθύνουν τα πελατολόγια τους
- Η ανάγκη για αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής και οδήγησε αρκετές εταιρείες στην αναζήτηση νέου «αίματος» με αποτέλεσμα πολλοί νέοι επαγγελματίες να προσανατολίζονται στην ιδιωτική ασφάλιση
- Κι αυτοί που συνειδητά μπαίνουν – περίπου ένας στους δέκα- και μανατζάρονται σωστά, μένουν στο επάγγελμα
- Δεν είναι όμως μόνο τα νέα συμβόλαια, αλλά και τα παλιά που απαιτούν δουλειά, εξειδίκευση και επαγγελματισμό για να διατηρηθούν
- Και σε αυτά ρίχνουν βάρος οι «παλιοί» ασφαλιστές που μετρούν πολυετή εμπειρία, για να διατηρήσουν ότι έχουν φτιάξει
- Υπάρχει και άλλη μία τάση που καταγράφεται στην αγορά
- Και αυτή αφορά εκπτώσεις, ειδικά προνόμια, συμφωνίες με επιχειρήσεις και κλάδους εκτός ασφαλιστικής αγοράς σε προγράμματα υγείας και αυτοκινήτου
- Στόχος και εκεί είναι η αγορά να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα νέο καταναλωτικό κοινό