Συζήτηση Γ. Χατζηθεοδοσίου – Τ. Λυσιμάχου για το bancassurance

Την σχέση της διαμεσολάβησης και του Bancassurance ανέλυσαν στο 8ο Insurance Conference, o κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου και ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου, οι οποίοι συζήτησαν για τις διαδικασίες που ακολουθούνται από το τραπεζικό δίκτυο στην προώθηση και πώληση ασφαλιστικών προγραμμάτων και τη διαφωνία που έχει προκύψει σχετικά με τις πρακτικές αυτές.

Δείτε εδώ το video

Ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, πρόεδρος του ΕΕΑ και πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mega Brokers ανέφερε ότι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δεν ήταν ποτέ κατά του Bancassurance, αλλά αντιτίθενται σε λογικές και τυχόν πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού, που θίγουν τα δικαιώματα του κλάδου και των ασφαλισμένων. Τόνισε ότι οι διαμεσολαβητές έχουν χάσει το 80% των εργασιών τους και από τα 5,5 δις σε τζίρο που είχαν το 2009, ο κλάδος το 2014 έπεσε στο 1,8 δις. Αναρωτήθηκε επίσης πως είναι εφικτό ένας τραπεζικός υπάλληλος να είναι περισσότερο αποτελεσματικός στην πώληση από έναν διαμεσολαβητή και πως όταν όλη η αγορά έχει χάσει το 25% των εργασιών της το bancassurance να εμφανίζει άνοδο της τάξεως του 30%. Όπως είπε πρέπει να γίνει το αυτονόητο, να εφαρμοστεί δηλαδή ο νόμος, που με τέτοιου είδους συμπεριφορές καταστρατηγείται.

 

Από την πλευρά του ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου, Σύμβουλος Ασφαλιστικών Εργασιών στον όμιλο της Τράπεζας Πειραιώς εξέφρασε την άποψη ότι το θέμα που έχει προκύψει σχετικά με τις πρακτικές των τραπεζών στηρίζεται σε ανεδαφικές καταγγελίες και ανυπόστατες φήμες. «Το εύκολο» όπως είπε «είναι να ενοχοποιήσουμε τις τράπεζες». Σημείωσε πως το Bancanssurance είναι ένας θεσμός που αναπτύχθηκε μέσα στο πλαίσιο δράσης της ευρωπαϊκής κοινότητας, εμπλουτίζοντας την αγορά με νέα προϊόντα, περισσότερο προσιτά στον πελάτη και πιστοποιημένους πωλητές, συμβάλλοντας στην αύξηση της πίτας και στην διεύρυνση της αγοράς.
Τόνισε ότι περισσότερο από το 80% των προϊόντων που πουλήθηκαν αφορούσαν νέες ασφαλίσεις και πως στο κανάλι αυτό υπάρχουν 12.000 πιστοποιημένοι εργαζόμενοι, που διασφαλίζουν τη κάλυψη των αναγκών του πελάτη. Τέλος πρόσθεσε ότι «είναι μια πραγματικότητα που αντί να την ενοχοποιούμε πρέπει να δούμε το δυνατό σημείο του καθενός, να κάνουμε συγκερασμό και να δούμε πως θα πάμε καλύτερα. Ο στόχος είναι να κάνουμε τον πελάτη να ασφαλιστεί. Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο. Η γνώμη μου είναι ότι υπάρχει χώρος για όλους».

Το Video της συζήτησης θα αναρτηθεί στο Insurtanceworld.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*