Πτώση 40% στην παραγωγή ασφαλίστρων στο αυτοκίνητο

Ασφυκτικό πρεσάρισμα από την έλλειψη ρευστότητας δέχονται τα γραφεία διαμεσολάβησης. Οι μειωμένες προμήθειες, η πτώση της παραγωγής στον κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων και η άμεση καταβολή των εισπραχθέντων ασφαλίστρων στις εταιρείες, έφεραν κυριολεκτικά σε απόγνωση σημαντικό αριθμό διαμεσολαβούντων που έχουν υπό την ευθύνη τους μεγάλα πρακτορεία.
Κύκλοι της αγοράς αναφέρουν ότι από το 2010 οπότε η κρίση «ακούμπησε» την ασφαλιστική αγορά, η παραγωγή ασφαλίστρων μειώθηκε κατά περίπου 40%, με αποτέλεσμα να χαθεί μέρος των κεφαλαίων που εισέπρατταν οι διαμεσολαβούντες. Παράλληλα, οι εταιρείες μείωσαν τις προμήθειές τους με στόχο τον περιορισμό του συνολικού κόστους πρόσκτησης της παραγωγής, προκαλώντας σοβαρότατο πλήγμα στα έσοδα της διαμεσολάβησης.
Το τελειωτικό χτύπημα στον κλάδο επέφερε η απόφαση της Τραπέζης της Ελλάδος περί καταβολής των ασφαλίστρων από τα δίκτυα στις ασφαλιστικές εντός επτά ημερών από την πληρωμή τους από τους ασφαλισμένους, καθώς και η αλλαγή που αποφάσισαν πολλές εταιρείες σχετικά το καθεστώς είσπραξης των καταβληθέντων από τους ασφαλισμένους ποσών, αλλαγή η οποία έβγαλε από τη διαδικασία τους διαμεσολαβούντες καθιερώνοντας την ηλεκτρονική είσπραξη.
Και σε όλα αυτά προστέθηκαν τα ανείσπρακτα ασφάλιστρα της αγοράς, τα οποία καλούνται εδώ και μήνες να καταβάλλουν με διακανονισμούς οι διαμεσολαβούντες, δίχως την ίδια στιγμή να έχουν την «πολυτέλεια» της ρευστότητας που είχαν κατά το παρελθόν

One comment

  1. Και όμως δεν είναι μόνο η Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά. Υπάρχει ο ευρύτερος Κλάδος Ασφάλισης Αστικής Ευθύνης που μπορεί να καλύψει σύγχρονες ασφαλιστικές ανάγκες της αγοράς! http://goo.gl/JKoGDT

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*