Άλμα παραγωγής με «συνταγή» επιτυχίας

[starbox]

Με υψηλό στόχο την άνοδό της στις πρώτες θέσεις του κλάδου σε χρονικό ορίζοντα πενταετίας η PRIME INSURANCE, με σχέδιο, τεχνογνωσία, στελέχη και την παλιά δοκιμασμένη συνταγή της διαμεσολάβησης ετοιμάζει τις συνθήκες για το άλμα της.

Βασική της επιλογή είναι να αναδείξει τους έλληνες διαμεσολαβητές. Επιδιώκει να γίνει πρώτη επιλογή στους απανταχού επαγγελματίες ασφαλιστές και όπως αναφέρει ο διευθυντής Μάρκετινγκ και επικοινωνίας κ Γιάννης Νίνος, «πιστεύουμε ότι η PRIME μπορεί να γίνει το δεξί χέρι του ασφαλιστή, το εργαλείο του για να αναπτυχθεί, και να έχει τη σιγουριά ότι θα μεγαλώσουμε μαζί. Η εταιρεία μπορεί, πιστεύει και θέλει να δώσει ελπίδα στα δίκτυα πωλήσεων. Γι΄ αυτό και ήδη έχουμε 1600 συνεργάτες με σύμβαση prime και θέλουμε και άλλους στην προσπάθειά μας».

Για να υποστηριχθεί η διαμεσολάβηση και να δημιουργηθεί αυτό το αραγές μέτωπο της συμπόρευσης σε ένα κοινό στόχο, η εταιρεία εκτός των πολλαπλών κινήτρων ετοιμάζει και σειρά προϊόντων τα οποία διαθέτουν ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά που θεωρούνται ιδανικά για να στηρίξουν το έργο του ασφαλιστή και να μπορεί να τα προωθήσει. Σύμφωνα με τον κ. Νίνο, η εταιρεία έχει μοναδικά προγράμματα ΥΓΕΙΑΣ τα οποία και εμπλουτίζει με καινούργια ενώ έμφαση δίνει και στους τομείς της ΣΥΝΤΑΞΗΣ, ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ με προγράμματα τα οποία και θα στηρίξουν την άνοδό της.

Η πρόοδος της εταιρείας είναι ήδη εμφανής και θα συνεχιστεί τονίζει ο κ. Νίνος και εξηγεί πώς «πέρυσι η εταιρεία διπλασίασε την παραγωγής της, ο στόχος φέτος με όλες τις κινήσεις που γίνονται και την ομάδα που δημιουργούμε είναι –τουλάχιστον- να διπλασιαστεί και πάλι». Μέσω αυτής της -εστιασμένης- ανάπτυξης η PRIME εκτιμά ότι θα καταφέρει να αναρριχηθεί ψηλά και στο σύντομο χρονικό διάστημα της πενταετίας θα αποκτήσει τη θέση που επιθυμεί στην αγορά.

Στο αμέσως προσεχές διάστημα η εταιρεία εγκαθίσταται σε νέα γραφεία στη Λ. Μεσογείων 299, και ξεκινά ένα μεγάλο εκπαιδευτικό πρότζεκτ για τους συνεργάτες της. Στόχος είναι η παροχή υψηλής εκπαίδευσης και ταυτόχρονα δημιουργίας εταιρικής κουλτούρας και καλλιέργειας κοινών προσδοκιών.

Όπως διαφαίνεται μέσα από αυτή τη διαδικασία οι άνθρωποι της Prime αναμένουν ότι: θα προκύψουν και νέα προϊόντα, και θα έλθουν και εξελίξεις στον κλάδο, θα αναγεννηθεί μια παλιά ξεχασμένη κουλτούρα της ομάδας, του δημιουργικού εθελοντισμού, της ανθρωποκεντρικής ασφάλισης, της δοκιμασμένης δηλαδή συνταγής ανάπτυξης κάθε ασφαλιστικής εταιρείας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*