Πάνος Δημητρίου, Generali
Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali

Π. Δημητρίου: Τεχνολογία, καινοτομία, εξυπηρέτηση – Πυλώνες ανάπτυξης για το 2015

Περισσότεροι από 600 συνεργάτες της Generali ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση για τις εκδηλώσεις κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας σε Αθήνα και θεσσαλονίκη και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα θετικά αποτελέσματα του 2014 αλλά και τα πλάνα της εταιρίας για το νέο έτος.

sotirakos

Μιχάλης Σωτηράκος, Sales Manager

Σύμφωνα με τον κ. Στυλιανό Στυλιανίδη, Northern Greece Director, η εταιρεία στη περιφέρεια της Θεσσαλονίκης παρουσίασε ιδιαίτερα θετικά στοιχεία την προηγούμενη χρονιά καθώς «τόσο τα ποσοτικά όσο και τα ποιοτικά δεδομένα του 2014 συνθέτουν μια εικόνα δυναμικής ανάπτυξης της Generali στη Βόρεια Ελλάδα και αποδεικνύουν με τον πιο έμπρακτο τρόπο την πετυχημένη πορεία του Υποκαταστήματος». Στον ίδιο τόνο κινήθηκαν και οι απόψεις των κ.κ. Τάκη Βασιλόπουλο, Chief Technical Manager και Μιχάλη Σωτηράκο, Sales Manager, οι οποίοι χαρακτήρισαν το 2014 ως χρονιά των ρεκόρ για την Generali.

Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager

Τάκης Βασιλόπουλος, Chief Technical Manager

Συγκεκριμένα, ο κ. Βασιλόπουλος υπογράμμισε ότι το 2014 η Generali σημείωσε πολλές πρωτιές και έθεσε τον πήχη του ανταγωνισμού ακόμη πιο ψηλά, αφού: «…κατορθώσαμε και επανατοποθετηθήκαμε στην αγορά λανσάροντας νέα προϊόντα σε όλους τους βασικούς κλάδους ατομικής ασφάλισης, των οποίων η αποδοχή ήταν αξιοσημείωτη». Σημαντικά βήματα έγιναν και στον κλάδο των Ομαδικών Ασφαλίσεων καθώς όπως ανέφερε: «Καταφέραμε να αναβαθμίσουμε ουσιαστικά τα πάντα, από το ίδιο προϊόν και τις υπηρεσίες μας μέχρι την εμπορική μας πολιτική. Η Generali, χάρη και στο ιδιαίτερα αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό της, κατάφερε να προσαρμόσει τις δομές της στις απαιτήσεις των νέων εποπτικών διατάξεων, ώστε να είναι παράλληλα ιδιαίτερα φιλικές και προς τους συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές».

Από τη μεριά του ο κ. Μιχάλης Σωτηράκος ανακοίνωσε ότι το 2014 ήταν μια σημαντική και θετική χρονιά για την Generali, η οποία δικαιώθηκε για την επένδυση που κάνει χρόνια τώρα στα ανθρωποκεντρικά δίκτυα. Συγκεκριμένα, η παραγωγή ασφαλίστρων της Generali έκλεισε το 2014 στα 162,5 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση +5,86%, διευρύνοντας το μερίδιο της στην αγορά στο 4,3%. Η Generali συνέχισε την έντονη ανοδική πορεία για τρίτο κατά σειρά έτος, ενώ η ελληνική ασφαλιστική αγορά στο σύνολο της κινείται συνεχώς πτωτικά. Όπως υπογράμμισε, «η Generali είναι η μοναδική εταιρεία μεταξύ των δέκα πρώτων της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς που σημείωσε αύξηση παραγωγής τόσο στον κλάδο των Ομαδικών Ασφαλίσεων όσο και στον κλάδο Ζωής».

Σ. Στυλιανίδης, Northern Greece Director

Σ. Στυλιανίδης, Northern Greece Director

Ο κ. Σωτηράκος ευχαρίστησε τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές για την εμπιστοσύνη τους και τους συνεχάρη, καθώς όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «οι δικιές μας πρωτιές είναι ουσιαστικά οι δικές σας επιτυχίες». Αναφερόμενος στο μέλλον, υπογράμμισε ότι το βλέμμα είναι στραμμένο στις επιτυχίες που θα έρθουν και κάλεσε τους ανεξάρτητους συνεργάτες σε σύμπραξη: «Εμείς στην Generali γνωρίζουμε όχι μόνο πού θέλουμε να πάμε αλλά και πώς θα πάμε και σχεδιάζουμε τα πλέον δυναμικά προϊόντα που ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες, όχι μόνο του σήμερα αλλά και του αύριο».

Τις βασικές γραμμές της αναπτυξιακής στρατηγικής της εταιρείας για το 2015 και τα επόμενα χρόνια τόνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali κ. Πάνος Δημητρίου υπογραμμίζοντας πως η ανάπτυξη της Generali βασίζεται σε τρεις πυλώνες: την τεχνολογία- Digitalization, τα καινοτόμα προγράμματα και τις υπηρεσίες- Ιnnovation και στο επίπεδο της παρεχόμενης εξυπηρέτησης- Service.

Αναφορικά με τον πρώτο πυλώνα διευκρίνισε ότι η Ψηφιακή Τεχνολογία θα αποτελέσει το μέσο προσέγγισης της επόμενης, νεότερης γενιάς πελατών οι οποίοι υιοθετούν στην καθημερινότητά τους όλες τις τάσεις στον τομέα αυτόν. Στόχος της Generali είναι να αναπτύξει εκείνες τις εφαρμογές που θα της επιτρέψουν να λειτουργήσει ως γέφυρα μεταξύ των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των νέων, δυνητικών πελατών. «Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ο κοινός μας στόχος και έχουμε, ήδη, ξεκινήσει την προετοιμασία ώστε να σας οδηγήσουμε στην επόμενη μέρα, θέτοντας στη διάθεσή σας τα κατάλληλα τεχνολογικά εργαλεία» σημείωσε.

Σε ό,τι αφορά στον τομέα της Καινοτομίας ο κ. Δημητρίου αναφέρθηκε στις πρακτικές που υιοθέτησε η εταιρία και στα πρωτοποριακά προγράμματα στον κλάδο ζωής και αυτοκινήτου τα οποία ανταποκρίθηκαν στις ανάγκες της αγοράς, αυξάνοντας τη δυναμική της εταιρίας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. «Αλλάζουμε τις εσωτερικές μας διαδικασίες, εφαρμόζουμε καινοτόμες, πιο εύχρηστες πρακτικές όπως τα e-services και προσαρμόζουμε τη φιλοσοφία μας στη νέα εποχή» τόνισε χαρακτηριστικά.Π. Δημητρίου,Διευθύνων Σύμβουλος της Generali  Σ. Στυλιανίδης,Northern Greece Director

Εξίσου δυναμική είναι η προσέγγιση της Generali και στον τομέα αναβάθμισης των Υπηρεσιών και Εξυπηρέτησης. «Στόχος μας είναι η ενσωμάτωση πρωτοποριακών διαδικασιών για την παροχή ολοκληρωμένου service προς στους πελάτες αλλά και τους συνεργάτες μας» τόνισε. Προανήγγειλε επίσης και πολλές μελλοντικές εκπλήξεις στον τομέα αυτό, αποσπώντας θερμό χειροκρότημα.
Η καθιερωμένη κοπή της πίτας και η κλήρωση για την ανάδειξη των τυχερών. Οι εκδηλώσεις έκλεισαν με την παράθεση δεξίωσης, όπου οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις σε κλίμα εγκαρδιότητας και αισιοδοξίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*