Χ. Τσαντίλης: Θα αξιοποιήσουμε με νέους τρόπους τις πληροφορικές δυνατότητες της Interlife

[starbox]

Την πιο ρεαλιστική σύνδεση της τεχνολογίας (IT) με τις πωλήσεις (business) προς όφελος της εταιρείας των πελατών της και των συνεργατών επιδιώκει ο νέος διευθυντής πληροφορικής της Interlife, κ. Χρήστος Τσαντίλης.

Με εμπειρία στην πληροφορική και τις εφαρμογές της ο κ. Τσαντίλης, έχει πλέον διαμορφώσει την άποψη ότι σε κάθε επιχείρηση η τεχνολογία θα πρέπει να είναι σε στενή σχέση με τις πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό, τα εταιρικά σχέδια, τους συνεργάτες και γενικά όλες τις εταιρικές δομές. Στο πλαίσιο αυτό υποστηρίζει ότι είναι μείζονος σημασίας η προσέγγιση του ΙΤ με το Business ( Business – IT Allignment). Δηλαδή η σωστή επικοινωνία μέσω μιας κοινής γλώσσας. Μέσω αυτής της επικοινωνίας το ΙΤ θα μπορέσει να μάθει καλύτερα το Business και αντίστροφα.

Όπως αναφέρει θα αξιοποιήσει το λογισμικό της Interlife Ασφαλιστικής το οποίο έχει αναπτυχθεί εσωτερικά ( in-house ), και θα αντλήσει από αυτό τα προνόμιά του. Θα απολάβει, αναφέρει, την ευελιξία και την ταχύτητα στην ανάπτυξη νέων και καινοτόμων προϊόντων, οπότε και θα προχωρήσει σε κινήσεις που θα αποδώσουν οφέλη στο εργασιακό και συναλλακτικό περιβάλλον της εταιρείας. Επιδιωκόμενος στόχος είναι να γίνονται ενέργειες που θα βελτιώνουν την λειτουργικότητα, την ποιότητα και το χρόνο εκτέλεσης των ασφαλιστικών εργασιών.

1. Ποιά θεωρείτε ότι θα πρέπει να είναι τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου Ι.Τ.Manager;

Χ.Τ: Ένας σύγχρονος ΙΤ Manager θα πρέπει καταρχήν να είναι γνώστης των νέων τεχνολογιών και να είναι ενήμερος με τις δυνατότητες του διαδικτύου σήμερα. Επιπροσθέτως θα πρέπει να διαθέτει διοικητικά προσόντα για να μπορέσει να διοικήσει και να οργανώσει καλύτερα το τμήμα του. Αυτό που θεωρώ όμως εξίσου σημαντικό με τα προηγούμενα είναι να έχει καλή γνώση του Business. Να μπορεί να μιλάει με τα ανώτερα στελέχη της Διοίκησης της εταιρείας στην γλώσσα τους και όχι στην «ξύλινη» γλώσσα της τεχνολογίας. Μόνο έτσι θα μπορέσει να πείσει και να κερδίσει την εμπιστοσύνη της Διοίκησης.

2. Ποιες οι ηλεκτρονικές-τεχνολογικές υποδομές της Interlife σήμερα;

Χ.Τ: Η Διοίκηση της Interlife Ασφαλιστικής έχοντας ως στόχο να ενισχύσει την δυναμική της παρουσία στην αγορά, έχει επενδύσει σε ένα σύγχρονο μηχανογραφικό κέντρο, με αξιόπιστα και γρήγορα μηχανήματα (hardware) και σύγχρονα εργαλεία εφαρμογών (software). Παράλληλα επένδυσε στην άρτια επαγγελματική και τεχνολογική κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού του ΙΤ. Το λογισμικό της Interlife Ασφαλιστικής έχει αναπτυχθεί εσωτερικά ( in-house ), αυτό προσδίδει μία ευελιξία και ταχύτητα στην ανάπτυξη νέων και καινοτόμων προϊόντων, καθώς και στη συμμόρφωση νέων θεσμικών απαιτήσεων.

3. Τι θέλετε -ως γενικό στόχο- να κάνετε στις υποδομές αυτές;

Χ.Τ: Στόχος μου θα είναι να βελτιώσω υπάρχουσες λειτουργίες του συστήματος, να αναβαθμίσω τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΙΤ και να θέσω τις βάσεις της υποδομής για την καλύτερη σχεδίαση και ανάπτυξη νέων προϊόντων.

4. Με ποιες ενέργειες θα προχωρήσετε στην υλοποίηση των σχεδίων σας;

Χ.Τ: Αυτό που θεωρώ πολύ σημαντικό και πρωταρχικό είναι η προσέγγιση του ΙΤ με το Business ( Business – IT Allignment ). Δηλαδή η σωστή επικοινωνία μέσω μιάς κοινής γλώσσας. Μέσω αυτής της επικοινωνίας το ΙΤ θα μπορέσει να μάθει καλύτερα το Business και αντίστροφα. Παράλληλα να βελτιώσουμε υπάρχουσες λειτουργίες του συστήματος και να προχωρήσουμε εφόσον χρειαστεί σε ανασχεδιασμό αυτών. Να τελειοποιήσουμε τις διαδικασίες σχεδιασμού, ανάλυσης και ανάπτυξης λογισμικού, υιοθετώντας σύγχρονα εργαλεία εφαρμογών, με σκοπό την καλύτερη, γρηγορότερη και ασφαλέστερη ανάπτυξη ασφαλιστικών προϊόντων.

5. Ποιος ο αντίκτυπος των όσων μας προαναφέρατε σε συνεργάτες της εταιρείας και στους πελάτες;

Χ.Τ: Η εφαρμογή των ενεργειών που προανέφερα σκοπό έχει να βελτιώσει την λειτουργικότητα, την ποιότητα και το χρόνο εκτέλεσης των ασφαλιστικών εργασιών. Αυτό π.χ. θα σημαίνει ταχύτερη τιμολόγηση και έκδοση ασφαλιστηρίων συμβολαίων. Άμεσοι αποδέκτες αυτών των βελτιώσεων θα είναι οι πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας.

6. Ποια η σημασία και ο ρόλος της πληροφορικής στην εξέλιξη μιας επιχείρησης και ειδικά μιας ασφαλιστικής επιχείρησης;

Χ.Τ: Ο ρόλος της Πληροφορικής μέσω της χρήσης σύγχρονων τεχνολογιών είναι να βοηθήσει στην καλύτερη οργάνωση, την αύξηση της παραγωγικότητας και την μείωση του κόστους λειτουργίας της επιχείρησης. Ειδικότερα μέσω της τεχνολογίας και της ανάπτυξης καινοτόμων προϊόντων, συμβάλλει στην προσφορά υπηρεσιών υψηλότερης ποιότητας προς τους πελάτες και συνεργάτες της InterlifeΑσφαλιστικής.

7. Ποια είναι η επαγγελματική σας προϋπηρεσία;

Χ.Τ: Προέρχομαι απο τον Τραπεζικό κλάδο. Η προϋπηρεσία μου αυτή είχε αφετηρία το 1991 ως μέλος της Ιδρυτικής ομάδας της Εγνατίας Τράπεζας εργαζόμενος ως Προγραμματιστής/Αναλυτής στην Διεύθυνση Πληροφορικής. Ακολούθως ανέλαβα την θέση του Ι.Τ. Manager εφαρμογών του λογισμικού της Μαρφίν Εγνατίας Τράπεζας μέχρι την αποχώρησή μου τον Δεκέμβριο του 2013.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*