Ινδία: Έως το 2020 το 75% των συμβολαίων θα πωλούνται on line

Η διείσδυση του διαδικτύου στο χώρο των ασφαλίσεων έχει οδηγήσει τα τελευταία χρόνια στη διεξαγωγή ερευνών παγκοσμίως σχετικά με την εξέλιξη του συγκεκριμένου μέσου αλλά και πολλών συζητήσεων σχετικά με το κατά πόσο μπορούν να πουληθούν εξειδικευμένα προϊόντα, που απαιτούν τη βοήθεια ενός διαμεσολαβητή για την αποκωδικοποίησή τους στον πελάτη.

Πρόσφατη έρευνα στην Ινδία την οποία πραγματοποίησε η εταιρεία συμβούλων Boston Consulting Group και η Google στην Ινδία,αναφέρει ότι μέχρι το 2020, τα 3 στα 4 συμβόλαια ασφάλισης θα γίνονται on line, καθώς όσο περνούν τα χρόνια ο καταναλωτής εξοικειώνεται περισσότερο με τις διαδικτυακές αγορές.
«Εκτιμούμε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις μπορούν να οδηγήσουν σε μείωση κόστους περίπου 15-20% στις ασφαλίσεις ζωής και 20-30% στις ασφαλίσεις ζημιών», αναφέρει ο Alpesh Shah, διευθυντής στην BCG και συντάκτης της έκθεσης.

Μιλώντας για την Ινδία ο διευθυντής της Google India, Vikas Agnihotri, δήλωσε ότι στην παρούσα φάση η απευθείας αγορά συμβολαίων από το ίντερνετ αντιπροσωπεύει ένα μικρό κομμάτι των ασφαλιστικών πωλήσεων σήμερα, η διείσδυση τους αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.

Οι αναζητήσεις στο google δείχνουν ότι δύο στους τρεις καταναλωτές που αναζητούν χρηματοοικονομικά προιόντα στο διαδίκτυο αλλάζουν γνώμη για τη μάρκα ή το προϊόν πριν από την αγορά τους, νώ οι ασφαλίσεις αυτοκινήτων μέσω διαδικτύου έχουν τετραπλασιαστεί μέσα στο 2013.

One comment

  1. ΗΛΙΑΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ

    Η έρευνα που ανέβηκε για το τέλος του ασφαλιστή μέχρι το 2020 και η απευθείας πώληση των προιόντων που διαχειρίζονται οι ασφαλιστικές εταιρίες ,πρέπει να μας ανησυχεί ,όλους εμάς που διαδραματίζουμε κάποιον ρόλο μικρό ή μεγαλύτερο στην ασφαλιστική βιομηχανία .
    Το μυστικό βρίσκεται στην παλιότερη και αποδοτικότερη μέθοδο που εφαρμόζανε οι μεγαλύτεροι πωλητές του κόσμου και δει ασφαλιστές .
    Η πώληση των προιόντων μας, door to door .
    Σταματήσαμε να περπατάμε ,να χαμογελάμε και να λέμε καλημέρες ,οι πελάτες μας ξεχάσανε την φυσιογνωμία μας ,σταματήσαμε να στέλνουμε ευχές και επιστολές στους πελάτες μας ,σταματήσαμε να μιλάμε για τις ανάγκες των πελατών μας .Ασχολούμαστε με το διαδίκτυο λες και είναι ο μόνος τρόπος επικοινωνίας με το πελατολόγιο μας . Μάθαμε να στέλνουμε και να λαμβάνουμε πληροφόρηση μόνο μέσω mail και facebook ή twitter . Λαμβάνουμε τόση πληροφόρηση που δεν μπορούμε να την διαχειριστούμε .
    Είναι καιρός να επιστρέψουμε στον κλασσικό τρόπο επαφής με τον κόσμο που μας χρειάζεται . Κανείς δεν μπορεί να μας πάρει αυτή την μορφή πώλησης .Είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τα δεδομένα και τις προγνώσεις .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*