Σε σταθερή βάση η οδική βοήθεια

Στα οφέλη των προγραμμάτων οδικής βοήθειας, το μέλλον του κλάδου στην Ελλάδα και τους στόχους που έχει θέσει  η Mapfre Asistencia αναφέρεται ο κ. Γιάννης Αθανασίου, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας στο πλαίσιο αφιερώματος που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Insurance World. Όπως επισημαίνει αν και οι καταναλωτές σε σχέση με άλλες προαιρετικές καλύψεις διατηρούν την ασφάλιση οδικής βοήθειας και ο κλάδος παραμένει σταθερός, ωστόσο πρέπει να υπάρξουν πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του μέσω της ενίσχυσης της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων και κινήσεων, όπως η υποχρεωτικότητα της κάλυψης αυτής στα συμβόλαια αυτοκινήτου, που θα δώσουν ώθηση στη συγκεκριμένη αγορά.  

Ποια είναι τα οφέλη των προγραμμάτων οδικής βοήθειας;

Αναφερόμενοι γενικότερα στα οφέλη της οδικής βοήθειας, θα ξεχώριζα το γεγονός ότι ο ασφαλισμένος λαμβάνει μια υπηρεσία όντας σε μια εξαιρετικά δυσχερή θέση. Αυτή είναι μια μοναδική στιγμή που κρίνει και ορίζει το μέλλον της σχέσης μεταξύ του ασφαλισμένου και της εταιρείας. Στη Mapfre Asistencia γνωρίζουμε πολύ καλά αυτή την ιδιαίτερη συνθήκη και για το λόγο αυτό επικεντρώνουμε όλες μας τις προσπάθειες στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, υποστηρίζοντας τον πελάτη στη δύσκολη στιγμή του και παράλληλα προστατεύοντας το brand της εταιρείας που μας εμπιστεύτηκε με τη συνεργασία της. Στη Mapfre Asistencia διαθέτουμε προγράμματα Οδικής Βοήθειας μαζί με τις Προσωπικές Καλύψεις και τη Φροντίδα Ατυχήματος. Δεν πρόκειται, ωστόσο, για ανελαστικά προγράμματα. Η εταιρεία επιδεικνύει ιδιαίτερη ευελιξία, θέτοντας πάντα ως στόχο την κάλυψη των εξειδικευμένων αναγκών των εταιρικών μας πελατών και των ασφαλισμένων τους. Με άλλα λόγια, κάνουμε πράξη την εταιρική μας φιλοσοφία αναπτύσσοντας με τους πελάτες μας, συνεργασίες σε win-to-win σχήματα.

Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση τον κλάδο;

Έχοντας ως δεδομένο ότι ακόμα αναμένουμε την πολυπόθητη οικονομική ανάκαμψη, θα λέγαμε ότι η αγορά οδικής βοήθειας παραμένει σταθερή και ενδεχομένως να ενισχύεται. Παρόλο που υπάρχει τάση μείωσης των προαιρετικών καλύψεων στα αυτοκίνητα, φαίνεται ότι οι ασφαλίσεις Οδικής Βοήθειας δεν ακολουθούν την ίδια διαδρομή. Το γεγονός αυτό το αποδίδουμε στο ότι, καθώς ο καταναλωτής πλέον δεν δύναται να συντηρεί το όχημά του, διακατέχεται σήμερα, περισσότερο από ποτέ,  από την ανασφάλεια για το πώς θα διαχειριστεί ένα πιθανό περιστατικό βλάβης. Επιπλέον, θα πρέπει να προσθέσουμε, ότι εκτός από την αδυναμία συντήρησης των οχημάτων, παρατηρούμε και το φαινόμενο του γερασμένου στόλου καθώς τα παλιά οχήματα δεν αντικαθίστανται με νεότερα. Για τον προαναφερόμενο λοιπόν λόγο, η συχνότητα παροχής της υπηρεσίας έχει αυξηθεί, ενώ ταυτόχρονα, η έννοια της ασφάλισης για Οδική Βοήθεια έχει αποκτήσει στο μυαλό του καταναλωτή μεγαλύτερη βαρύτητα και αξία από ποτέ.

- Ποιες οι προοπτικές ανάπτυξης; Τι σχεδιάζει η εταιρεία σας για να διευρύνει τις εργασίες της;

Η Mapfre Asistencia παραμένει προσηλωμένη σε δύο άξονες: στην βελτιστοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και στην καινοτομία. Πρωταρχικό μας μέλημα, η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, οι οποίες μας διαφοροποιούν και ενδυναμώνουν τη θέση μας στην αγορά. Κάτι τέτοιο κατακτάται με συνεχή εκπαίδευση και εγρήγορση. Η εταιρεία μας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση του προσωπικού της, όσον αφορά στις πρακτικές εξυπηρέτησης και διαχείρισης των πελατών ενώ παράλληλα παραμένει ανοιχτή και δεκτική στα μηνύματα και στις τάσεις της αγοράς, τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού. Ένα άλλο καίριο σημείο, είναι η επιθυμία μας να επενδύουμε διαρκώς σε νέες τεχνολογίες. Ας μην ξεχνάμε ότι η Mapfre Asistencia είναι η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε στην Ελλάδα τη χρήση tablets στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων που εμπλέκονται σε ατύχημα με το όχημά τους και είναι η μοναδική που παρέχει στην ασφαλιστική εταιρεία τη δυνατότητα για real-time άνοιγμα φακέλου, πριν καν ο ασφαλισμένος απομακρυνθεί από τον τόπο του ατυχήματος. Επίσης, μια άλλη σπουδαία καινοτομία της εταιρείας είναι η ανάπτυξη της εφαρμογής MAiassist. Μέσω smartphone, ο ασφαλισμένος μπορεί να πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά την κλήση για βοήθεια, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει με το κέντρο βοήθειας. Χάρη στο αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης περιστατικών, η κλήση  ανατίθεται απευθείας στον πλησιέστερο διαθέσιμο οδηγό ο οποίος θα κατευθυνθεί προς το σημείο του συμβάντος. Τέλος, αξίζει να θυμίσουμε ότι η Mapfre Asistencia τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να μειώσει εντυπωσιακά τον χρόνο άφιξης των οχημάτων της στα περιστατικά χάρη στο σύστημα αυτόματης διαχείρισης στόλου, Futura. Συγκεκριμένα το 2013, σε μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία με την οποία συνεργαζόμαστε, στο 82% των περιστατικών (Αθήνα & Θεσσαλονίκη) ο μέσος χρόνος άφιξης των συνεργατών μας στον τόπο του συμβάντος ήταν λιγότερος από 30 λεπτά.

- Υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν, προκειμένου η αγορά να αναπτυχθεί; 

Η αγορά οδικής βοήθειας δεν αντιμετωπίζει κάποια συγκεκριμένα προβλήματα που χρήζουν ιδιαίτερης αντιμετώπισης. Πρέπει ωστόσο κάποια στιγμή, να εστιάσουμε στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης των Ελλήνων καταναλωτών, ώστε να φτάσει στα επίπεδα του εξωτερικού. Επίσης πρέπει να δούμε και την υιοθέτηση άλλων πρακτικών, όπως για παράδειγμα την υποχρεωτική ενσωμάτωση της Οδικής Βοήθειας στα συμβόλαια αστικής ευθύνης, κάτι που συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές και σε συνδυασμό με την ενίσχυση της καταναλωτικής συνείδησης του ελληνικού κοινού, θα δώσει μεγάλη ώθηση στον κλάδο της Οδικής Βοήθειας. 

Τι προγράμματα παρέχει η εταιρεία; 

Το ελληνικό business unit παρέχει υπηρεσίες ασφάλισης και βοηθείας για το Αυτοκίνητο, την Κατοικία, την Υγεία και το Ταξίδι. Τα προϊόντα που αποτέλεσαν το εφαλτήριο ανάπτυξης της εταιρείας στην ελληνική αγορά ήταν αρχικά η «Οδική Βοήθεια» και στη συνέχεια η «Φροντίδα Ατυχήματος» μέσω των οποίων η εταιρεία έχτισε μια διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της.
Η εταιρεία, αναπτύσσει προϊόντα και συνεργασίες Β2Β, B2B2C και B2C με ασφαλιστικές εταιρείες, τράπεζες, και επίσημους εισαγωγείς αυτοκινήτων.

Η MAPFRE Asistencia λειτουργεί με δύο family product brands: MAPFRE Assistance και MAPFRE Warranty. Το brand name MAPFRE Assistance αναδεικνύει την εξειδίκευση και την εμπειρία του Ομίλου στις υπηρεσίες βοηθείας, για την ποιότητα των οποίων έχει βραβευθεί διεθνώς. Η MAPFRE Warranty, ο κλάδος εγγύησης, έχει πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στα προγράμματα εγγύησης αυτοκινήτου, προσφέροντας πρωτοποριακά προϊόντα που απολαμβάνουν χιλιάδες οδηγοί σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα έχει αναπτύξει εξειδικευμένα προγράμματα εγγύησης με τους μεγαλύτερους επίσημους εισαγωγείς αυτοκινήτων.
Προϊόντα
• Οδική Βοήθεια
• Ταξιδιωτική Βοήθεια
• «Φροντίδα Ατυχήματος»
• Τεχνική Βοήθεια Κατοικιών & Καταστημάτων
• Ιατρικές & Νομικές Συμβουλές
• Νομική Υπεράσπιση
• Διαχείριση Ζημιών
• Προ-ασφαλιστικός Έλεγχος
• Εγγύηση σε Συμβόλαια Οδικής Bοήθειας
• Εγγύηση σε Μεταχειρισμένα Οχήματα
• Επέκταση Εγγύησης
• Προστασία από Δόλια Χρήση Πιστωτικής Κάρτας
• Πρόγραμμα Best Price για Πιστωτικές Κάρτες
• Προστασία Αγορών με Πιστωτική Κάρτα
• Πρόγραμμα Προστασίας Χρηματοδότησης
• Επισκευή Κρυστάλλων
• Όχημα Αντικατάστασης
• Υπηρεσία Ιατρικών Συμβουλών «Mediphone 24»

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*