Από την 1η Απριλίου 2014 είναι ενεργό το νέο, καινοτόμο website της ΑΧΑ Ασφαλιστικής, το οποίο έχει σχεδιαστεί να προσαρμόζεται ιδανικά σε κάθε τύπο συσκευής πλοήγησης: υπολογιστή, tablet και κινητό τηλέφωνο.
Στόχος της ψηφιακής ανανέωσης της Εταιρείας είναι ο σχεδιασμός ενός πιο φρέσκου και φιλικού προς το χρήστη δικτυακού τόπου, η προσθήκη νέων λειτουργιών που ενισχύουν την εμπειρία των επισκεπτών και η η υιοθέτηση μίας μοντέρνας εικαστικής εικόνας.
Παράλληλα, ένας από τους κύριους στόχους του νέου ιστοτόπου της ΑΧΑ είναι η ενίσχυση της διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της.
Συνολικά, το νέο εταιρικό website της ΑΧΑ, www.axa.gr, εστιάζει κυρίως στις παρακάτω διαστάσεις:
▪ Προώθηση της στρατηγικών προϊοντικών γραμμών της Εταιρείας: Αυτοκίνητο, Υγεία, Επιχείρηση και Κατοικία μέσω υπολογιστών ασφαλίστρων.
▪ Αναβάθμιση της παρουσίασης των υπολογιστών ασφαλίστρων, με στόχο τη δημιουργία ενδιαφέροντος για τα προϊόντα της.
▪ Πρόσβαση σε ένα διευρυμένο κοινό, τόσο στους υφιστάμενους όσο και στους εν δυνάμει πελάτες της.
▪ Προβολή των Συνεργατών της.
▪ Βελτίωση της αναζήτησης και της πλοήγησης.
▪ Νέα δομή περιεχομένου με ευκολότερη εύρεση πληροφοριών.
▪ Μείωση του αριθμού των χρονοβόρων τηλεφωνικών κλήσεων μέσω 4 διαδραστικών μορφών επικοινωνίας με τον πελάτη: φόρμα ενδιαφέροντος, φόρμα επικοινωνίας, click to call και φόρμα υποβολής παραπόνων.
▪ Αύξηση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων και υπηρεσιών της.