Άλλη μια μεγάλη διάκριση για τον Όμιλο Generali

Ο όμιλος Generali πέτυχε ακόμη μία μεγάλη διάκριση. Ο όμιλος συγκαταλέγεται στη λίστα του Lundquist στους κορυφαίους της κατηγορίας που αφορά στην προώθηση μιας στρατηγικής και στοχευμένης ρητορικής, για την αντιμετώπιση θεμάτων βιωσιμότητας και κλιματικής αλλαγής, την προσέλκυση ταλέντων και τη χρήση διαφορετικών μορφών για ακόμα πιο ελκυστικό και αποτελεσματικό περιεχόμενο.

Και φέτος, η Generali συμπεριλήφθηκε ως “Gold Class” στην κατάταξη .trust Italia από τη Lundquist, η οποία παρέχει στρατηγική περιεχομένου και υπηρεσίες εταιρικής επικοινωνίας και της οποίας η έρευνα αναλύει την ικανότητα των εταιρειών να δημιουργούν εμπιστοσύνη και να υποστηρίζουν τις επιχειρήσεις μέσω της ψηφιακής επικοινωνίας.

Ο Όμιλος ξεχώρισε στην κατηγορία “Narrators”, χάρη στην ικανότητά του να μεταδίδει τον ρόλο και το όραμά του για το μέλλον με συγκεκριμένο τρόπο, ενώ παράγει ελκυστικό editorial περιεχόμενο. Επιπλέον, η Generali έδειξε την ικανότητά της να συνδυάζει λογικά και συναισθηματικά στοιχεία και να κάνει ισόρροπη χρήση των ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας της – ιστότοπου και social media.

Επιπλέον η Generali διακρίθηκε για την ολοκληρωμένη και γενική προσέγγιση μέσω της οποίας η εταιρική επικοινωνία της αντιμετωπίζει ζητήματα βιωσιμότητας και κλιματικής αλλαγής. Αξιολογήθηκε επίσης η ύπαρξη στρατηγικής που να υποστηρίζεται από συγκεκριμένους στόχους και να συνδέεται με το σκοπό της εταιρείας.

Τέλος, η Generali αναγνωρίστηκε για την ικανότητά της να παρουσιάζει τα έργα και το περιεχόμενό της με προσιτό και αποτελεσματικό τρόπο, αξιοποιώντας έναν συνδυασμό προσαρμοσμένων γλωσσών και διαφορετικών μορφών: από κείμενα έως εικόνες (με γκαλερί και γραφήματα), από βίντεο έως podcast.

Η έρευνα επικεντρώθηκε στην ύπαρξη μιας στρατηγικής αφήγησης που συνδυάζει όραμα, δεσμεύσεις βιωσιμότητας, επενδύσεις στην καινοτομία, ηγεσία σε βασικά ζητήματα και την ικανότητα προσέλκυσης και δέσμευσης ταλέντων.

Στην έκδοση του 2023 του Lundquist, αναλύθηκαν 200 εταιρείες πριν επιλεγούν και αξιολογηθούν 49 δημόσιες και ιδιωτικές ιταλικές εταιρείες που με τα χρόνια έχουν επιδείξει ισχυρή δέσμευση για τη διασφάλιση της διαφάνειας των επικοινωνιακών τους δραστηριοτήτων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*