Η αναγκαιότητα ισχυρής ψηφιακής παρουσίας στον ασφαλιστικό κλάδο

Η ψηφιακή έκρηξη έχει οδηγήσει σε έντονο ανταγωνισμό σε κάθε κλάδο, καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες βασίζονται σε ψηφιακά κανάλια για να βρουν το ασφαλιστικό προϊόν ή την υπηρεσία που τους ενδιαφέρει. Αυτό συνεπάγεται την αναγκαιότητα για κάθε ασφαλιστική εταιρεία να έχει ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο και να ανταποκρίνεται ενεργά στις ποικίλες απαιτήσεις των πελατών της.

Ωστόσο, η ψηφιακή παρουσία το 2022 είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Επιτρέπει  στις εταιρείες του ασφαλιστικού κλάδου να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους στο επιθυμητό κοινό-στόχο με πολύ χαμηλότερο κόστος σε σχέση με τις παραδοσιακές προσεγγίσεις μάρκετινγκ.

Τα οφέλη της ισχυρής ψηφιακής παρουσίας

Έχουμε ήδη μεταβεί σε μια ψηφιακά προηγμένη εποχή. Η αξιοποίηση διαφορετικών ψηφιακών εργαλείων όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το  mobile marketing  συμβάλουν στην αποτελεσματική προώθηση μιας εταιρείας. Μια διαδικτυακή παρουσία που πλαισιώνεται με επαγγελματική ιστοσελίδα και σελίδα κοινωνικών μέσων έχει τη δυνατότητα ενεργούς προώθησης μια εταιρείας όλο το εικοσιτετράωρο. Όταν συνδυάζεται με εργαλεία αυτοματισμού, μπορεί να μετατραπεί σε μια πύλη, όπου οι πελάτες μπορούν να συνδεθούν και να κάνουν συναλλαγές 24 ώρες το 24ωρο.

1. Αύξηση της επιχειρηματικής απήχησης στην αγορά

Η online προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών σε ακόμη μεγαλύτερο κοινό συμβάλει στην εν γένει επέκταση μιας εταιρείας στη αγορά. Μια ισχυρή στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ και ένα στοχευμένο διαδικτυακό επιχειρηματικό μοντέλο συμβάλλουν στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση της πελατείας.

Η σύνδεση στο διαδίκτυο επιτρέπει επίσης την αύξηση της αξιοπιστίας στον κλάδο και την επίτευξη περισσότερων επιχειρηματικών συνεργασιών.

2. Καλύτερη στόχευση του κοινού

Η χρήση διαφορετικών στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, όπως το SEO και το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, επιτρέπει τη στόχευση του σωστού κοινού για την προώθηση ενός προϊόντος. Για παράδειγμα, είναι πλέον δυνατή η προώθηση αγαθών και υπηρεσιών σε άτομα που ανήκουν στην πιο ευνοϊκή δημογραφική και ηλικιακή ομάδα. Παράλληλα, το κοινό-στόχος μπορεί να «φιλτραριστεί» με βάση τα επίπεδα αλληλεπίδρασής του με μια ασφαλιστική εταιρεία.

3. Αφοσίωση των χρηστών

Η ψηφιακή παρουσία, επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν. Η προσέλκυση κοινού και πιθανής πελατείας μέσω διαφορετικών ψηφιακών καναλιών, αυξάνει τις πιθανότητες συνεργασίας με νέους επισκέπτες/πελάτες.

Επιπλέον, είναι πιο εύκολη η άμεση ανταπόκριση σε ερωτήματα και τυχόν παράπονα των πελατών μέσω διαδικτυακών πλατφορμών, είτε πρόκειται για έναν ιστότοπο, είτε για μια σελίδα κοινωνικών μέσων. Η συλλογή σχολίων σχετικά με προϊόντα ή υπηρεσίες μπορεί να αποβεί εξαιρετικά χρήσιμη για την βελτίωση των ασφαλιστικών πακέτων ή σχετικών προσφορών.

4. Αύξηση εσόδων

Η αξιοποίηση στο έπακρο όλων των διαθέσιμων ψηφιακών καναλιών συμβάλει στην αύξηση των εσόδων. Η ενεργή ψηφιακή παρουσία στο διαδίκτυο όχι μόνο επιτρέπει την προσέγγιση περισσότερων πιθανών πελατών και την προώθηση ενός brand, αλλά επιτρέπει επίσης την ενθάρρυνση στην επιθυμητή ενέργεια όπως η υπογραφή ενός ασφαλιστικού συμβολαίου.

Συμπέρασμα

Μια ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο σε συνδυασμό με  τη βοήθεια προηγμένων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ καθιστά δυνατή την παρακολούθηση της απόδοσης των καμπανιών μάρκετινγκ και της απόδοσης επενδύσεων (ROI). Η χρήση των παραπάνω δεδομένων επιτρέπει τη γρήγορη προσαρμογή στην αγορά, και την ανταγωνιστικότητα μιας εταιρείας.

Απευθυνθείτε στην ομάδα μας για να ενημερωθείτε σχετικά με τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις καμπάνιες μάρκετινγκ και μάθετε πώς μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. H Aboutnet με 20ετή εμπειρία στην κατασκευή e-shop, ιστοσελίδων και digital marketingμπορεί να σας βοηθήσει να μετασχηματίσετε την εταιρεία σας μέσω της ολοκληρωμένης προσέγγισής μας για την παροχή βελτιωμένης ψηφιακής εμπειρίας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*