ΠΑΡΟΝ: Ο σεβασμός προς τον καταναλωτή βάση για την ανάπτυξη

Η εταιρεία ασφαλιστικής πρακτόρευσης ΠΑΡΟΝ, παρά το νεαρό της ηλικίας της, είναι σίγουρο ότι έχει μέλλον στον χώρο της διαμεσολάβησης γιατί στηρίζεται σε ένα πλούσιο και δημιουργικό παρελθόν. Τόσο η ίδια η κα Χριστίνα Φυτέα, όσο και οι κ.κ. Δημήτρης Μάρνερης και Θάνος Ψιμάρας έχουν να επιδείξουν μια μακροχρόνια διαδρομή, δεκαπέντε τουλάχιστον ετών, στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, κυρίως στο πλαίσιο εταιρικών δικτύων. 

Οι εργασίες τους στηρίζονται σε έναν και μόνο κανόνα, που συνοψίζεται στην φράση «λέμε την αλήθεια στον πελάτη». Για τον λόγο αυτό, όταν, ως τμήμα του εταιρικού της δικτύου, πέρασαν από τη μεγάλη φουρτούνα της Ασπίδας,  κατόρθωσαν να σταθούν στα πόδια τους και ουσιαστικά να ξεκινήσουν από την αρχή, στηριζόμενοι από τους ίδιους τους πελάτες και τους συνεργάτες τους. 
Σήμερα, με διαφορετική φιλοσοφία και σίγουρα πιο σοφοί, αναπτύσσουν την πρακτορειακή τους μονάδα σε στέρεες βάσεις, με νέους κανόνες και αυστηρές διαδικασίες. Αν και αποτελούν μια ορθολογικά αναπτυσσόμενη οικονομική μονάδα, ταυτόχρονα λειτουργούν ως οικογενειακή επιχείρηση, στηρίζονται στις προσωπικές σχέσεις και στο καλό κλίμα. Ο εργασιακός χώρος αποτελεί το «σπίτι τους», οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες, τα μέλη της οικογένειας και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.
 
Το μοντέλο της ανάπτυξής τους βασίζεται στη δημιουργία δικτύου συνεργατών, σήμερα κυρίως στην Αττική, αλλά ο σχεδιασμός είναι ευρύτερος. Με τη λειτουργία του υποκαταστήματος στην πολυπληθή και αναπτυσσόμενη περιοχή των Αχαρνών διεύρυναν την πελατειακή τους βάση και τις συνεργασίες τους. 

Πιστεύουν απόλυτα στο θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης και στον ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, αλλά παράλληλα, ως σωστοί επιχειρηματίες στρέφονται και στην αξιοποίηση της πελατειακής τους βάσης σε προϊόντα και υπηρεσίες για τα οποία υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές, όπως οι συμπληρωματικές και ΠΑΡΟΝδιαγνωστικές υπηρεσίες υγείας, η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών κ.λπ.

Στοίχημα για τους ιδιοκτήτες της εταιρείας παραμένει η συνέχιση της  ανθρώπινης εικόνας, λειτουργίας και συμπεριφοράς των στελεχών, των υπαλλήλων και των συνεργατών της, παρά την αναμενόμενη αλματώδη αύξηση των εργασιών, να μην γίνει δηλαδή απρόσωπη και να μην χαθεί στις διαδικασίες που χαρακτηρίζουν τις μεγάλες και δυσκίνητες εταιρίες, όλων των χώρων. 

Πολύ περισσότερο που η ασφαλιστική διαμεσολάβηση προωθεί, ως αγαθό, την αξιοπιστία, τη φερεγγυότητα, την εξασφάλιση, τη συνέπεια. Στο ΠΑΡΟΝ οι γερές βάσεις υπάρχουν και τα πρόσωπα το εγγυώνται. 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:

“Η ασφαλιστική αγορά μπορεί να στηριχτεί σε έξυπνα προιόντα”

Ο ζεστός χώρος του γραφείου των κ.κ. Χριστίνα Φυτέα, Δημήτρη Μάρνερη και Θάνο Ψιμάρα προδιαθέτει για μια φιλική, ανθρώπινη και ειλικρινή συζήτηση. Με αμεσότητα και χωρίς κανόνες αναφερθήκαμε στο σύνολο των προβλημάτων της αγοράς, αλλά και στο βαθύ πιστεύω της για τον ρόλο του διαμεσολαβητή. Οι οικογενειακές της υποχρεώσεις ως νέα μητέρα την κουράζουν, αλλά δεν την αποπροσανατολίζουν από την ευθύνη της για την λειτουργία της εταιρείας και την επαφή της κυρίως με τους συνεργάτες της. Ο λόγος της απλός, μεστός και ουσιαστικός.

iw? Κυρία Φυτέα, η πρακτορειακή εταιρεία ΠΑΡΟΝ την οποία διευθύνετε και εκπροσωπείτε, έκανε την εμφάνισή της δυναμικά πριν από λίγα χρόνια στη ασφαλιστική αγορά. Θέλετε να μας μιλήσετε και το ιστορικό της εταιρείας και για τους ανθρώπους της;

X.Φ.: Η ΠΑΡΟΝ Ασφαλιστική Εταιρεία Πρακτόρευσης δημιουργήθηκε το 2009 από τους κ.κ. Ψιμάρα Αθανάσιο, Μαρνέρη Χριστίνα ΦυτέαΔημήτρη και την κα Φυτέα Χριστίνα, ως μετεξέλιξη μίας από τις μεγαλύτερες Επιθεωρήσεις Πωλήσεων της ασφαλιστικής αγοράς.
Τόσο εγώ όσο ο κύριος Μαρνέρης αλλά και ο κύριος Ψιμάρας βρισκόμαστε στην ασφαλιστική αγορά για περίπου δεκαέξι έτη. Συνεργαστήκαμε με μεγάλους Ασφαλιστικούς Ομίλους, μέσα από το σύστημα της αποκλειστικής συνεργασίας.Το έτος 2006 δημιουργήσαμε μία από τις μεγαλύτερες Επιθεωρήσεις της ασφαλιστικής αγοράς. Τον Νοέμβριο του 2009  αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε την δική μας επιχείρηση και να υλοποιήσουμε το όραμά μας για ένα καινοτόμο Ανεξάρτητο Ασφαλιστικό Γραφείο.

Η πρόκληση για εμάς ήταν μεγάλη γιατί θα έπρεπε να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές περιβάλλον  εργασίας για τον συνεργάτη μας, με τις περισσότερες δυνατές παροχές, σε συνεργασία με αξιόπιστες Ασφαλιστικές εταιρείες και όλα αυτά έπρεπε να τα επιτύχουμε μέσα σε μία ασφαλιστική αγορά που συνεχώς άλλαζε. Η σκληρή δουλειά και η αγάπη για το επάγγελμά μας σε συνδυασμό με την υποστήριξη που καθημερινά εισπράττουμε από τους συνεργάτες μας, τους ανθρώπους των διοικητικών υπηρεσιών αλλά και από τους πελάτες μας, συνετέλεσαν στο να δημιουργήσουμε   μία υγιή επιχειρηματική μονάδα που συνεχώς εξελίσσεται και ισχυροποιείται.

iw? Και σχετικά με την εξέλιξη των οικονομικών-παραγωγικών της μεγεθών;

X.Φ.: Το εγχείρημα πέτυχε και η εξέλιξη του γραφείου μας ήταν και είναι ραγδαία. Ο κύκλος εργασιών παρουσίασε αύξηση κατά 15%, σε σχέση µε το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2010. Το πιο σημαντικό για εμάς όμως αυτή την δύσκολη οικονομικά χρονιά ήταν ότι όχι απλά διατηρήσαμε το χαρτοφυλάκιο μας, αλλά μέσα από νέες συνεργασίες καταφέραμε και μία θεαματική αύξηση παραγωγής δίνοντας έμφαση ιδιαίτερα στον κλάδο Ζωής.

Παρά το αντίξοο οικονομικό περιβάλλον η διοίκηση της εταιρείας προσβλέπει για το 2012 σε σημαντική αύξηση των μεγεθών, εστιάζοντας στην κερδοφόρα ανάπτυξη, στοχεύοντας για το τρέχον έτος σε αύξηση της παραγωγής κατά 15%, με παράλληλη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους μέσα από την ορθολογική διαχείριση των δαπανών της. 

iw? Σύμφωνα με όλες τι ανακοινώσεις των συλλογικών φορέων και των θεσμικών οργάνων, ο χώρος της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης δέχεται πολύπλευρες πιέσεις, οι οποίες μάλλον θα ενταθούν. Εσείς, πως βλέπετε το μέλλον, όχι το μακρινό, αλλά το άμεσο των δύο προσεχών ετών; 

X.Φ.: Πιστεύω πραγματικά, ότι για όλους μας τίθεται επιτακτικά θέμα συνέχισης και ύπαρξης στο ασφαλιστικό γίγνεσθαι. Τα στοιχεία που θα προσδώσουν την δυνατότητα σε διαμεσολαβούντες να διαφοροποιηθούν και να παραμείνουν στον ασφαλιστικό χώρο είναι η χρηστή διαχείριση, η ποιότητα υπηρεσιών και η διαφάνεια σε όλα τα επίπεδα, έτσι ώστε μακροπρόθεσμα να επιτευχθεί βιώσιμη ανάπτυξη.

Ο κλάδος στο μέλλον θα αντιμετωπίσει προβλήματα περιορισμού και συρρίκνωσης λόγω της μείωσης:
1. των ασφαλιστικών εταιρεία που δεν θα μπορέσουν να διαθέσουν τα κεφάλαια για να μειώσουν τον κίνδυνο της αφερεγγυότητας σύμφωνα με αυτά που ορίζει η κοινοτική οδηγία Φερεγγυότητα II.
2. Tων αδειών των πρακτόρων και γενικότερα του αριθμού των  διαμεσολαβούντων  που εργαζόταν με αυτές τις εταιρείες.
Στο  σημείο αυτό θα ήθελα να αναφερθώ στην αλλαγή που συμβαίνει ήδη και αφορά την σχέση ασφαλιστικών εταιρεία και Ασφαλιστικών δικτύων, εξαιτίας πάντα του νέου κανονιστικού πλαισίου. Πολλά  Ασφαλιστικά Δίκτυα αποδεικνύονται «ακριβά» και βλέπουμε πως αντιμετωπίζονται με σκεπτικισμό και τέλος εξαιρούνται από τις στρατηγικές συμμαχίες των εταιρειών.

Για να ανταποκριθούμε σε τέτοιες πολιτικές πρέπει συντονισμένα όλοι μας να προβούμε σε ενέργειες, προκειμένου να ενισχύσουμε την διαπραγματευτική μας δυνατότητα. Αυτό επιτυγχάνεται μόνο  με συνέργιες υγιών οικονομικά σχημάτων που μπορούν να υψώσουν  το ανάστημα τους και με ενέργειες που ενισχύουν την φωνή μας, όπως για παράδειγμα αυτό που συνέβη στις πρόσφατες εκλογές του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών.

iw? Ποια θεωρείτε ότι είναι τα πιο πιεστικά προβλήματα για ένα πρακτορείο σήμερα, ως επιχειρηματική μονάδα; 

X.Φ.: H οικονομική κρίση που βιώνει σήμερα η κοινωνία δεν θα μπορούσε να αφήσει ανέγγιχτο και τον δικό μας χώρο. Οι κάθε είδους κοινωνικοπολιτικές μεταπτώσεις  επηρεάζουν άμεσα των χώρο των ασφαλιστικών πρακτόρων, αφού πρόκειται για ζωντανούς οργανισμούς προσανατολισμένους να συμπληρώνουν και να επιλύουν θέματα κοινωνικής ασφάλισης. Είναι απολύτως λογικό η αφαίμαξη ρευστότητας, μέσα από την πλειάδα φόρων που επιβάλλονται, να επιβαρύνει τις οικονομικές μονάδες δημιουργώντας επισφάλειες τόσο σε πελάτες όσο και στα ασφαλιστικά γραφεία. 

Τα νέα δεδομένα που εισάγει η οδηγία της ΕΕ θα συρρικνώσουν ακόμη  περισσότερο τα περιθώρια απόδοσης με αποτέλεσμα η χρηστή διαχείριση να αποτελεί  μονόδρομο επιβίωσης για κάθε επιχειρηματική μονάδα. 

Επίσης μία μορφή πίεσης που ασκείται σήμερα είναι η τάση κάποιων ασφαλιστικών εταιρειών να απομακρύνουν σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τα κόστη τους. Στόχος τους είναι ένα σημαντικά μεγάλο ποσοστό συμβολαίων  αυτοκινήτων αλλά και κατοικιών-πυρός  να ασφαλίζονται απευθείας από τις ασφαλιστικές εταιρείες αφαιρώντας ένα μεγάλο έσοδο από τους διαμεσολαβητές. 

Δημήτρης ΜαρνέρηςΠαρόλα αυτά  πιστεύω ότι παρά την μεγάλη εξοικείωση του Έλληνα καταναλωτή με το διαδίκτυο, η ανάγκη εστίασης στις προσωπικές ανάγκες κάθε ασφαλισμένου και η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών αναγάγουν την σχέση ασφαλιστικού συμβούλου με πελάτη βασικό στοιχείο κουλτούρας και εξυπηρέτησης. Γι αυτό τον λόγο η έννοια του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή δεν θα σβήσει ποτέ.

iw? Και ποια είναι η απάντηση στα προβλήματα, πάνω σε ποιο επιχειρηματικό σχέδιο μπορεί να στηριχθεί η ανάπτυξη μιας οργανωμένης πρακτορειακής διαμεσολαβητικής μονάδας; 

X.Φ.: Αρχικά θα πρέπει να επιλεγεί η προώθηση καινοτόμων προϊόντων προσαρμοσμένων τιμολογιακά στις σημερινές συνθήκες μέσα από στρατηγικές συμμαχίες αξιόπιστων ασφαλιστικών εταιρειών. Ταυτόχρονα η δημιουργία  επώνυμων προϊόντων που φέρνουν την σφραγίδα του ασφαλιστικού γραφείου και έρχονται να συμπληρώσουν επικουρικά και να καλύψουν ασφαλιστικές ανάγκες που τα περισσότερα ασφαλιστήρια συμβόλαια των εταιρειών δεν καλύπτουν, δημιουργώντας  σοβαρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Η εταιρεία μας για παράδειγμα, μέσα από δύο σημαντικές συνεργασίες τόσο με τον όμιλο του Ιατρικού Κέντρου όσο και με την εταιρεία Care at Home (Κατ οίκον Ιατρική Περίθαλψη) δημιούργησε δύο δωρεάν κάρτες προς τους πελάτες που συμπληρώνουν μία ολοκληρωμένη κάλυψη Πρωτοβάθμιας Περίθαλψης.

Επιτακτική ανάγκη και βασική λειτουργική διαδικασία πρέπει να αποτελεί για όλους μας η ανάλυση της αγοράς και η προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα. Με λίγα λόγια, να μειώσουμε  το κόστος των υπηρεσιών που προσφέρουμε και να εκπαιδεύσουμε τόσο τον συνεργάτη όσο και τον πελάτη, να διεκπεραιώνει  όλα τα διαδικαστικά του θέματα ηλεκτρονικά. Επίσης, να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρονικό περιβάλλον στο οποίο ο πελάτης θα μπορεί να έχει την εικόνα του ασφαλιστηρίου του, την ημερομηνία οφειλής του, καθώς και την δυνατότητα του να πληρώνει το ασφαλιστήριο του μέσω της διαδικασίας του e-banking και αναφέρομαι σε λειτουργίες που αφορούν διαδικαστικά θέματα και μόνο, αφού τονίζω και πάλι ότι η προσωπική επαφή διαμεσολαβούντα και πελάτη για τον σχεδιασμό λύσεων των ασφαλιστικών αναγκών του είναι αναντικατάστατη. 

iw? Η ασφαλιστική αγορά στο σύνολό της καταγράφει, μετά από πάρα πολλά χρόνια, μειώσεις σχεδόν σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους. Πότε πιστεύετε ότι μπορεί να έρθει η ανάκαμψη, στο πλαίσιο της γενικότερης οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που διέρχεται η χώρα και σε ποια προϊόντα θα στηριχθεί;

X.Φ.: Oρατά σημεία ανάκαμψης την συγκεκριμένη χρονική περίοδο δεν υπάρχουν. Ταυτόχρονα γίνεται ένας μεγάλος αγώνας, ώστε να διατηρηθούν τα ασφαλιστήρια συμβόλαια ή να τροποποιηθούν μειώνοντας κάποιες παροχές, έτσι ώστε να διαμορφωθεί χαμηλότερο ασφάλιστρο. Η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή έχει φανερά μειωθεί, από την άλλη πλευρά όμως υπάρχει και εκείνη η μερίδα του κόσμου που θεωρεί ότι το πλέον σημαντικό την εποχή που διανύουμε είναι η ασφαλιστική τους κάλυψη.
Θάνος Ψιμάρας Η ασφαλιστική αγορά μπορεί να στηριχτεί σε έξυπνα προϊόντα χαμηλού κόστους και χαμηλού ασφαλίστρου που θα βοηθήσουν στην αύξηση της αγοραστικής δύναμης. Επίσης θεωρώ τα συνταξιοδοτικά προγράμματα πρέπει να γίνουν πιο προσιτά έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορέσει να αγοράσει επικουρική σύνταξη, τέλος οι Εταιρίες πρέπει να δημιουργήσουν σύνθετα μεγάλων εκπτώσεων προϊόντα που θα δημιουργήσουν θετικό  ερέθισμα και θα τονώσουν την αγορά.

iw? Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα, όχι μόνο των διαμεσολαβούντων, αλλά όλης της ασφαλιστικής αγοράς είναι η προσέλκυση νέων και μορφωμένων ανθρώπων που θα ακολουθούσαν το επάγγελμα του διαμεσολαβητή. Εσείς πως το αντιμετωπίζετε, πως προσελκύετε νέους συνεργάτες ή ακολουθείτε μοντέλο ανάπτυξης αυτόνομης προσωπικής παραγωγής; 

X.Φ.: Πιστεύω παρά τις αντιξοότητες ασκούμε ένα πολύ ενδιαφέρον επάγγελμα. Η προσέγγιση με νέους ανθρώπους οι οποίοι κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην ασφαλιστική αγορά μας προσδίδει διάθεση και επιθυμία να ξεπεράσουμε τα οποία προβλήματα. Η συμμετοχή μας σε ημερίδες ενισχύει την επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτικών θεσμών, φοιτητικού κοινού και αγοράς εργασίας.  

Πιο συγκεκριμένα στις 19.11.2011 συμμετείχαμε στο Festival Φοίτηση το οποίο  καθιερώνεται στον εκπαιδευτικό χώρο ως ένα θεσμικό γεγονός που υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς και συμμετείχαν νέοι άνθρωποι κατά κύριο λόγο απόφοιτοι Ανωτάτων Σχολών. Η Θεματολογία μας  αφορούσε «ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ». 

Η παρουσίαση στέφτηκε με απόλυτη επιτυχία αφού αναπτύχτηκαν ενδελεχώς το περιβάλλον και οι προοπτικές της Ασφαλιστικής αγοράς στα πλαίσια του Οικονομικού και Κοινωνικού Περιβάλλοντος που βιώνουμε, δίνοντας παράλληλα Κίνητρα και Προοπτικές στους νέους ανθρώπους που θα απαρτίζουν τους αυριανούς επαγγελματίες της ασφαλιστικής αγοράς. Αξιοσημείωτο ήταν ότι το ακροατήριο ξεπερνούσε τους 300  φοιτητές. Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν κάνουμε  προσπάθεια να μεταδώσουμε το δικό μας όραμα και την αγάπη μας για τον χώρο μας, κινούμενοι πάντα στην κατεύθυνση προσέλκυσης νέων συνεργατών αλλά και της ποιοτικής τους αναβάθμισης. 

iw? Η Τράπεζα της Ελλάδος, ως νέα εποπτική αρχή του χώρου της ιδιωτικής ασφάλισης, δείχνει όλο και μεγαλύτερη δραστηριότητα και στον χώρο της διαμεσολάβησης, με κείμενα διαβούλευσης, νέες οδηγίες κ.λπ. Πως κρίνετε τη δραστηριότητα αυτή, θα λειτουργήσει τελικά σε όφελος του επαγγελματία διαμεσολαβητή ή θα αφανίσει, όπως υποστηρίζεται από πολλούς, τις μικρές και μεσαίες διαμεσολαβητικές μονάδες; 

Δ.Μ.: Ενέργειες όπως αυτή, η μεταφορά δηλαδή της Εποπτικής Αρχής της ασφαλιστικής Αγοράς στην Τράπεζα της Ελλάδος προσωπικά πιστεύω πως μακροπρόθεσμα μπορούν να επαναφέρουν την αξιοπιστία, αφού μέσα από ένα νέο κανονιστικό πλαίσιο επιβάλλεται στο διαμεσολαβούντα να επιδείξει απόλυτο επαγγελματισμό, ενώ ταυτόχρονα έχει βάλει στο μικροσκόπιο και τις ασφαλιστικές εταιρείες, ζητώντας τους συνεχώς στοιχεία, έτσι ώστε να διαπιστωθεί εάν τηρούν τις προϋποθέσεις λειτουργίας τους και ειδικότερα εάν είναι ικανοποιητικός ο βαθμός προετοιμασίας τους για την Φερεγγυότητα Ι.

Ταυτόχρονα η δημιουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου στον κλάδο Ζωής – κάτι αντίστοιχο με το Επικουρικό Κεφάλαιο που λειτουργεί στον κλάδο του αυτοκινήτου το οποίο όμως αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα και η παρέμβαση της Πολιτείας είναι επιτακτική- θα αποτρέψει φαινόμενα όπου οι πελάτες χάνουν τα κεφάλαια τους.

Όλα αυτά θα χρειαστούν πολύ χρόνο. Μην ξεχνάμε εξάλλου τον συνδυασμό της αναστολής λειτουργίας του ομίλου Ασπίς Πρόνοια και τις εγκληματικές της επιπτώσεις απέναντι σε πολλές χιλιάδες κόσμου, καθώς και την γενικότερη οικονομική κρίση όπου και συντέλεσαν στο να χάσει ο κόσμος την εμπιστοσύνη του στον θεσμό της ασφάλισης. Ωστόσο, μόνο κατ αυτόν τον τρόπο θα περάσουμε σε μία πολιτική εξυγίανσης. Οι εταιρείες πρέπει να είμαι αξιόπιστες να έχουν επαρκή κεφάλαια και να διαχειρίζονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την έλευση του κινδύνου.

iw? Ειδικότερα, στο θέμα της εκπαίδευσης, της πιστοποίησης και της συνεχούς επιμόρφωσης, δίνει μια ιδιαίτερη βαρύτητα. Οδηγεί, κατά την άποψή σας, στην εξυγίανσης της αγοράς;

Δ.Μ..: Φυσικά και οδηγούμαστε μέσα από τέτοιου είδους διαδικασίες σε εξυγίανση της αγοράς. Το επάγγελμα μας είναι λειτούργημα και δεν πρέπει για κανένα λόγο να το ξεχνάμε. Οι άνθρωποι μας εμπιστεύονται τα προσωπικά τους δεδομένα, μας ανοίγουν την πόρτα του σπιτιού τους, μας γνωρίζουν τα παιδιά τους, μας δείχνουν τις επιχειρήσεις τους και μας εμπιστεύονται τους προβληματισμούς τους και τις ανάγκες τους. 

Το λιγότερο που πρέπει εμείς να κάνουμε είναι να σεβαστούμε αυτά τα προσωπικά δεδομένα και μέσω της εκπαίδευσης που έχουμε λάβει, της πιστοποίησης που έχουμε και της συνεχούς επιμόρφωσης και επικαιροποίησης, να αποτελέσουμε μία ασπίδα απέναντι στους κινδύνους που μπορεί οι πελάτες μας να αντιμετωπίσουν.

Εμείς, επιλέγουμε οι  συνεργάτες μας να είναι επαγγελματίες με πολυετή πείρα στον χώρο, επαρκώς εκπαιδευμένοι, έτσι ώστε να παρέχουν ορθές και τεκμηριωμένες ασφαλιστικές προτάσεις. Ενώ, έχουμε παράλληλα δημιουργήσει ένα τμήμα προετοιμασίας Δόκιμων Ασφαλιστικών Συμβούλων, έτσι ώστε να επιτύχουν στις εξετάσεις του Υπουργείου και να πάρουν την πιστοποίηση για να ασκήσουν και τυπικά το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή.

iw? Τι άποψη έχετε για τις direct πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιρειών που, πάντα βέβαια υπήρχαν, αλλά όλα δείχνουν ότι, στο άμεσο μέλλον, θα αποτελέσουν αιχμή του δόρατος για αρκετές εταιρείες; 

Δ.Μ.: Η αλήθεια είναι ότι  οι direct πωλήσεις έχουν δημιουργήσει θύελλα  αντιδράσεων στους κόλπους των Διαμεσολαβούντων. Είναι όμως μία αναπόφευκτη εξέλιξη των ασφαλιστικών εταιρειών -μία διαδικασία που την συναντάμε στο εξωτερικό αρκετά χρόνια τώρα- αφού με αυτό τον τρόπο μειώνουνε τα κόστη τους και γίνονται πολύ πιο ανταγωνιστικές στον καταναλωτή.
Τα μειονεκτήματα αυτής της ενέργειας είναι αρκετά όσον αφορά στον τελικό καταναλωτή. Πρώτα από όλα απαιτείται πρόσβαση και εξοικείωση με το διαδίκτυο, το χαμηλό ασφάλιστρο είναι απλά ένα ασφάλιστρο χαμηλής εκκίνησης, το οποίο αυξάνει σταδιακά, ενώ σε πολλές περιπτώσεις όπως τα ατυχήματα ή άλλοι ειδικοί ασφαλιστικοί κίνδυνοι η παρουσία του ασφαλιστικού συμβούλου λειτουργεί καταλυτικά και θεωρείται επιβεβλημένη. 

iw? Για να επανέλθουμε στο ΠΑΡΟΝ. Ποιά η  διάρθρωση του χαρτοφυλακίου σας, απευθύνεστε στον ιδιώτη ή στην επιχείρηση; Εστιάζετε σε συγκεκριμένους κλάδους ή σε συγκεκριμένες εταιρείες; 

Θ.Ψ.: Όσον αφορά στην σύνθεση του χαρτοφυλακίου μας η εικόνα είναι αυτή:
Απευθυνόμαστε τόσο στον ιδιώτη όσο και στην επιχείρηση. Βαρύτητα δίνουμε στον κλάδο ζωής αφού μέσα από συνεχή εκπαίδευση  έχουμε μία μεγάλη τεχνογνωσία τόσο στην ανάλυση των αναγκών του πελάτη ,στην παρουσίαση εναλλακτικών προτάσεων ,στην ανάληψη του κινδύνου αλλά και στην διαδικασία της αποζημίωσης.
Δύο πράγματα είναι αυτά που πρεσβεύoυμε, η εξειδίκευση πάνω σε συγκεκριμένο κλάδο και στην συνέχεια η προώθηση προϊόντων επιλεγμένων ασφαλιστικών εταιρειών που αποτελούν στρατηγική συμμαχία του γραφείου μας οι οποίες έχουν αποδείξει έμπρακτα ότι στηρίζουν τόσο τον συνεργάτη τους όσο και τον πελάτη μέσα από διαφανείς διαδικασίες, αξιοπιστία και φερεγγυότητα.

iw? Μέσα από ποιες ενέργειες θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη του Έλληνα καταναλωτή, όταν τα θλιβερά γεγονότα, κυρίως της τελευταίας διετίας, έχουν καταρρακώσει την αξιοπιστία της ασφαλιστικής αγοράς;

Θ.Ψ.: Σε όλη την μακρόχρονη παρουσία μας στην ασφαλιστική αγορά εργαστήκαμε σκληρά εκπαιδευτήκαμε πολύ και βιώσαμε πάρα πολλές αλλαγές. Ο παρανομαστής όμως παρέμεινε ο ίδιος ο σεβασμός απέναντι στον πελάτη μας και στον συνεργάτη μας.

Ο στόχος είναι να διατηρήσουμε την μοναδικότητα μας μέσα από εξειδικευμένες υπηρεσίες, βέλτιστης ποιότητας όπως για παράδειγμα το άριστο μηχανογραφικό σύστημα που δημιουργήσαμε και δίνει στον συνεργάτη μας την δυνατότητα από όπου και να βρίσκεται να βλέπει όλη την εικόνα του χαρτοφυλακίου του. Ταυτόχρονα μπορεί σε πρώτο χρόνο να επικοινωνεί με το κεντρικό μας κατάστημα, το προσωπικό μας site –το οποίο ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος του 2011- και εκτός των άλλων θα διαθέτει δεκάδες εφαρμογές, που θα διευκολύνουν το έργο των συνεργατών μας, τις καινοτόμες κάρτες μέλους που διανέμονται στους συνεργάτες μας και απευθύνονται στους πελάτες μας με ξεχωριστές παροχές και μηδενικό κόστος για αυτούς. Ταυτόχρονα, μέλημα μας είναι η συνεχής εκπαίδευση των ανθρώπων που απαρτίζουν τις Διοικητικές Υπηρεσίες, έτσι ώστε να αποτελούν έναν ξεχωριστό υποστηρικτικό μηχανισμό για τον συνεργάτη μας.

iw? Ποια πιστεύετε ότι είναι τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα για να σας προτιμήσει ο καταναλωτής;

Θ.Ψ.: Θα σας απαντήσω πολύ απλά γιατί μιλάμε την γλώσσα της αλήθειας. Πρώτον θα μας προτιμήσει ο καταναλωτής γιατί άμεσα επιλύουμε τα όποια προβλήματα παρουσιάζονται -αυτό είναι κάτι για το οποίο έχουμε εκπαιδευτεί για πολλά χρόνια – και δεύτερον γιατί διαθέτουμε ισχυρή διαπραγματευτική ικανότητα κάτι που μας βοηθά στο να διεκπεραιώνουμε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα αιτήματα των πελατών μας χωρίς να τους αφήνουμε ποτέ εκτεθειμένους.

iw? Τέλος, ποιο είναι το όραμα σας για το μέλλον;

X.Φ.: Όραμά μας και στόχος μας είναι η διατήρηση αυτού του υγιούς μηχανισμού που έχουμε δημιουργήσει με πολύ μεράκι, αγάπη και προσωπική εργασία η εξέλιξή του και τέλος η γιγάντωσή του μέσα από ενέργειες που θα ενισχύουν καθημερινά  την βιωσιμότητας μας, εξασφαλίζοντας τόσο σε εμάς και τις οικογένειές μας όσο και στους συνεργάτες μας και στις οικογένειες αυτών αλλά και στους πελάτες μας ένα λαμπρό μέλλον γεμάτο ασφάλεια.

Ήδη, η λειτουργία του υποκαταστήματός μας στην περιοχή των Αχαρνών υπό την εποπτεία της κας Ισιδώρας Δέδε και το συνεχώς αυξανόμενο πλήθος των συνεργατών μας, που σήμερα αριθμεί 95 ενεργούς συνεργάτες, αποτελούν έμπρακτη απόδειξη της συνεχιζόμενης προσπάθειάς μας και των στέρεων θεμελίων της επιτυχίας μας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*