International Life: Με προιόντα πρωταθλητές στην νέα εποχή

Στην νέα εποχή στην οποία εισέρχεται η International Life με τη δημιουργία προϊόντων «πρωταθλητών» που θα αποτελούν συνολική ασφαλιστική λύση ανά κλάδο για τους ασφαλισμένους με την εκμετάλλευση όλων των δυνατοτήτων που δίνει η τεχνολογία προς όφελος και των δύο πλευρών, αναφέρθηκαν τόσο ο Γιάννης όσο και ο  Φωκίων Μπράβος στο πλαίσιο του 40ου συνεδρίου πωλήσεων της εταιρείας.

Στην ομιλία του ο Φ. Μπράβος υπογράμμισε ότι ο τζίρος της ασφαλιστικής αγοράς από 5,5 δις υποχώρησε τα τελευταία χρόνια στα 3,7 δις δηλαδή έπεσε κατά 35%.  Η International Life έχει 60 χρόνια ιστορίας και είναι από τις 25 εταιρείες που έχουν καταφέρει να επιβιώσουν από τις 225 που δραστηριοποιούνταν στην ελληνική αγορά. Το επάγγελμα του ασφαλιστή είναι τρόπος ζωής τόνισε ο κ. Φ. Μπράβος και συμπλήρωσε ότι «όποιος καταθέτει τα όπλα γερνάει…πεθαίνει. Πρέπει να αλλάξουμε, να βρούμε νέο δρόμο. Έχουμε τα φόντα, τα όνειρα, τη φιλοδοξία για να πετύχουμε νέες διακρίσεις».

 

Γιάννης Μπράβος

Be the change δεν σημαίνει απλά να κάνουμε αλλαγές υποστήριξε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. «Αυτό μπορεί να ναι και κακό.  Δεν είναι αυτόσκοπός οι αλλαγές… αυτό που πρέπει όμως να κάνουμε είναι να ηγούμαστε των αλλαγών και όχι να τις ακολουθούμε.  Η International Life έχει αλλάξει πολλές φορές, έχουμε προσαρμοστεί δεκάδες φορές και αυτό μας έχει επιτρέψει να επιβιώσουμε. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τις 30 πρώτες εταιρείες της αγοράς το 2004, οι δέκα έχουν εξαφανιστεί και τρεις έχουν εξαγοραστεί».

Στην νέα εποχή η International Life θα πορευθεί με προϊόντα πρωταθλητές  που θα συγκεντρώνουν όλες τις  ασφαλιστικές ανάγκες ανά κατηγορία προϊόντος

«Στο παρελθόν είχαμε πάρα πολλά προϊόντα, περίπου 12-13 σε κάθε κλάδο. Φεύγουμε από αυτή τη λογική» τόνισε ο κ. Μπράβος σημειώνοντας ότι ο ασφαλιστής ήταν αδύνατο να γνωρίζει τόσα πολλά προϊόντα και πολύ περισσότερο να τα μάθει ο πελάτης.

Κάθε προϊόν «πρωταθλητής» θα έχει το δικό του brand και τη δική του καινοτομία. Επίσης κάθε προϊόν θα μπορεί να παραμετροποιηθεί σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη, θα υποστηρίζεται από την πιο σύγχρονη τεχνολογία, και θα πρέπει να έχει επαρκές ασφάλιστρο για να καλύπτει τα κόστη και να εξασφαλίζει κάποιο κέρδος για την εταιρεία.

«Πρέπει να αποκολληθούμε από την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου και από τα φθηνά ασφάλιστρα υγείας. Δεν επιθυμούμε να πάμε στις direct πωλήσεις αλλά να χρησιμοποιήσουμε την τεχνολογία για να διευκολύνουμε το έργο των συνεργατών μας» είπε μεταξύ άλλων ο κ. Μπράβος

Στη συνέχεια ο κ. Μπράβος αναφέρθηκε στις επενδύσεις που πραγματοποιεί αυτή την περίοδο η εταιρεία η οποία περιλαμβάνει 300.000 ευρώ σε αναβάθμιση του server, 1,2 εκατ. Ευρώ σε συστήματα SAS για την εναρμόνιση με τη Solvency 2, πάνω από 200.000 ευρώ σε νέο σύστημα CRM, και 60.000 ευρώ σε εκπαίδευση των εργαζομένων σε συστήματα IT.

Τέλος ο κ. Μπράβος είπε ότι το 2014 ήταν μία καλή χρονιά με 78 εκατ. Παραγωγή, 35 εκατ. Αποζημιώσεων, 19 εκατ. σε προμήθειες και έξοδα και 8,1 εκατ. ευρώ κέρδη προ φόρων

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*