insurancewebinar.gr – ΕΙΑΣ: Επικοινωνία προσαρμοσμένη στο κοινωνικό στυλ του πελάτη

Το insurancewebinars.gr σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών, διεξάγουν το πέμπτο webinar (διαδικτυακό σεμινάριο) , με ένα ιδιαίτερα επίκαιρο θέμα που αφορά την Επικοινωνία προσαρμοσμένη στο κοινωνικό στυλ του πελάτη.

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 , 18.00 – 20.00, Η Ράνια Τσάβαλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Επιχειρήσεων με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας σε θέματα συμβουλευτικής ανθρωπίνου δυναμικού, καθώς και στην εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών και απόδοσης των πωλήσεων,μας παρουσιάζει ένα webinar με τίτλο:

“ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ”
Περιγραφή και σκοπός του webinar
Το σεμινάριο θα επικεντρωθεί στο δύσκολο πελάτη και στο πως μπορούμε να τον χειριστούμε ανάλογα με το διαφορετικό κοινωνικό του στυλ.
Σε ποιους απευθύνεται το webinar:
• Σε όλους τους υπαλλήλους και τα στελέχη των ασφαλιστικών εταιριών & επιχειρήσεων
• Σε ασφαλιστικούς συμβούλους
• Σε στελέχη τα οποία εργάζονται σε κέντρα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης (call center)
• Σε διαμεσολαβούντες όλων των κατηγοριών
• Σε πραγματογνώμονες
• Σε όλους όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν, διευρύνουν και εμβαθύνουν τις γνώσεις τους πάνω στα θέματα του Σεμιναρίου

• Θεματολογία:
• Κατανόηση της έννοιας των κοινωνικών στυλ
• Προσαρμογή του δικού μας κοινωνικού στυλ κατά τη διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης
• Δεν αντιμετωπίζονται όλοι οι πελάτες με τον ίδιο τρόπο
• Ποιες είναι οι αντιστάσεις των πελατών
• Η διασφάλιση της άνεσης του πελάτη.

Η συμμετοχή του webinar είναι στα 25€ και μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή για μία από τις 25 θέσεις μέσα από το www.insurawebinars.gr.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*