Γ. Βελιώτης: Μοναδικές υπηρεσίες MEDISYSTEM με χαμηλό κόστος στην Ήπειρο

Την περαιτέρω ανάπτυξή της στην Υγεία με στοχευμένες κινήσεις που αποσκοπούν στην παροχή άμεσων, αποτελεσματικών και σε κάθε σημείο της επικράτειας υψηλών υπηρεσιών, έχει σε εξέλιξη η Ιnteramerican. Στο πλαίσιο αυτό προχωρεί σε συνεργασίες που διευρύνουν τη γεωγραφική κάλυψη του εταιρικού δικτύου υγείας στην πρωτοβάθμια περίθαλψη. Η πρόσφατη εξέλιξη αφορά την Ήπειρο όπου η εταιρεία εξασφάλισε τη συμμετοχή τεσσάρων ιατρών –δύο ειδικών παθολόγων, παιδιάτρου και ενδoκρινολόγου- μικροβιολογικού εργαστηρίου και διαγνωστικού κέντρου στην Πρέβεζα. Εκεί που λειτουργεί γραφείο πωλήσεων και υφίσταται σημαντικός αριθμός ασφαλισμένων με προγράμματα Medisystem.

Ο κύριος Γιώργος Βελιώτης, γενικός διευθυντής ζωής και υγείας του Ομίλου Ιnteramerican αναφερόμενος στην ανάπτυξη του δικτύου υγείας τονίζει «η πρωτοβάθμια υγεία αποτελεί τομέα που δίνουμε μεγάλο βάρος. Και αυτό διότι η πρόληψη είναι η κεντρική ιδέα του μοναδικού ολοκληρωμένου στην ασφαλιστική αγορά συστήματος υγείας Medisystem. Ο στόχος της εταιρείας συνδυάζει το χαμηλότερο για όλους κόστος υγείας με το υψηλό ποιοτικό επίπεδο υπηρεσιών».

Με τις νέες εντάξεις ιατρών το δυναμικό όλων των ιατρικών ειδικοτήτων που διαθέτει πανελλαδικά το δίκτυο υγείας της Ιnteramerican φθάνει τους 1.394. Επιπλέον, το δίκτυο αριθμεί 515 ειδικούς συνεργάτες-χειρουργούς, που αμείβονται απευθείας από την εταιρεία χωρίς εμπλοκή των ασφαλισμένων για τις επεμβάσεις που πραγματοποιούν, 253 διαγνωστικά κέντρα και 20 νοσηλευτήρια.

Επισημαίνεται ότι το Medisystem λειτουργεί ειδικό κέντρο ποιότητας του δικτύου υγείας και ιδιαίτερο τμήμα για την ανάπτυξή του. Είναι χαρακτηριστικό της πολιτικής της εταιρείας, αλλά και της αποτελεσματικής διαχείρισης σε επίπεδο πρωτοβάθμιας φροντίδας, ότι μόλις το 2% των περιστατικών παραπέμπονται σε νοσοκομείο μετά από ιατρική επίσκεψη. Επίσης, το ποσοστό επί των προγραμματισμένων χειρουργικών επεμβάσεων, που αντιμετωπίζονται με χειρουργείο «μιάς ημέρας», φθάνει στο 70% όταν στον υπόλοιπο ιδιωτικό τομέα υπηρεσιών υγείας υπολογίζεται στο 35%. Από τα στοιχεία συμπεραίνεται η καλύτερη αντιμετώπιση των περιστατικών προς όφελος του ασφαλισμένου, από κάθε πλευρά και με πολύ καλό έλεγχο του κόστους. Οκτώ στους δέκα πελάτες υγείας της INTERAMERICAN δηλώνουν ικανοποιημένοι ή ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες της εταιρείας.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*