Μήνυμα Μ. Τάτση προς το Δίκτυο Εθνικής Ασφαλιστικής

της Ελενας Ερμείδου

Με κύριο μοχλό ανάπτυξης το εταιρικό δίκτυο, η Εθνική Ασφαλιστική προγραμματίζει νέα γενιά προϊόντων με το Brand «FULL» για όλους τους κλάδους, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την αναγνωρισιμότητα και αποδοχή της από τον τελικό καταναλωτή. Δίνει έμφαση στην συνεχή εκπαίδευση, στον σχεδιασμό νέας γενιάς προϊόντων, στις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, όπως το Εθνική Force με στόχο το δίκτυο να έχει στην διάθεση του όλα τα απαραίτητα εφόδια για πολλές και ποιοτικές πωλήσεις. Μείζονος σημασίας και η δημιουργία καινοτόμων και εξειδικευμένων προϊόντων στον χώρο της υγείας.

Αυτό ήταν το μήνυμα του κου Μ. Τάτση  διευθυντού  δικτύων πωλήσεων στην Εθνική Ασφαλιστική στην εκδήλωση της Επιθεώρησης του Χρήστου Χρυσολόγου τονίζοντας ότι  «είναι απόλυτα ξεκάθαρο το πόσο απαραίτητο είναι το επάγγελμα μας στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, όταν το κράτος αδυνατεί να προσφέρει τα αυτονόητα».

Διατηρώντας αυτές τις προδιαγραφές, η Εθνική Ασφαλιστική δημιουργεί προσφορά εργασίας συμβάλλοντας στην μείωση της ανεργίας και στην ανάπτυξη των γραφείων και την οικονομίας.

Κατά την ομιλία του συνεχάρη όλα τα όλα τα στελέχη της Επιθεώρησης του Χρήστου Χρυσολόγου, «διότι ο καθένας από εσάς», όπως είπε «έβαλε ένα λιθαράκι στην κατάκτηση των υψηλών στόχων για το 2017», αλλά «και καθώς τα γραφεία της Επιθεώρησης είναι γραφεία του ενός εκατομμυρίου».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στους  Διευθυντές των γραφείων, που καθημερινά επικεντρώνουν τους στόχους τους  στην στρατολόγηση, την εκπαίδευση, τη στήριξη των συνεργατών τους, την επίτευξη των στόχων παραγωγής.

Ο κος Τάτσης κάλεσε το Δίκτυο να συμπορευτεί μαζί του για ακόμα υψηλότερους στόχους το 2018 με την δύναμη της Επιθεώρησης του Χρήστου Χρυσολόγου και την σφραγίδα και τα εχέγγυα της Εθνικής Ασφαλιστικής

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*